بین بگ مخملی راحتی بزرگسال

کد 23089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,773,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی راحتی بزرگسال از جمله محصولات طبی با طراحی بدنه استاندارد بوده و طول عمری بالا و وزن بدنه بسیار کمی دارد. رنگ بدنه این بین بگ طوسی انتخاب شده تا امکان هماهنگی با تمامی رنگ های دکوراسیون داشته را داشته باشد. البته شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. برای تولید روکش بدنه بین بگ از مقاوم ترین نوع پارچه مخمل استفاده می شود. زیرا این پارچه نرم و بادوام بوده و ساختاری قابل شستشو و ضدتعریق دارد. بخش داخلی بین بگ از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این مواد سبک و نرم بوده که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ تعبیه شده در انتخای محصول می توانید این مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. وزن بدنه 5 کیلوگرمی محصول موجب جا به جایی اسان ان شده است. البته لازم به ذکر بوده این ساختار بدنه قادر است وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 89سانتی متر
  • ارتفاع: 79سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده

بین بگ مخملی راحتی بزرگسال

بین بگ های راحتی اغلب حالت گرد داشته و ساختمانی طبی دارند. بین بگ مخملی راحتی بزرگسال یکی از این محصولات است که طول عمر بالایی دارد و تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید بین بگ جدید برطرف می کند. در زمان خرید لازم است تا اطلاعاتی در خصوص ساختمان و نوع محصول داشته باشید تا بتوانید به انتخابی درست دست بزنید. برای این منظور در ادامه به نقد و بررسی بین بگ مخملی راحتی بزرگسال می پردازیم. 


فرم جالب بدنه

بین بگ مخمل راحتی دارای ساختمانی به صورت گرد است و فرم جالبی همانند یک توپ بزرگ دارد. در قسمت میانی این محصول یک فرورفتگی وجود دارد که نشیمنگاه محصول را تشکیل می دهد. این نشیمنگاه ارتفاع مناسبی از سطح زمین داشته و فوق العاده راحت و جادار است. دوخت های برروی بدنه به صورت عمودی بوده و در قسمت میانی بین بگ به هم متصل می شوند. پشتی این محصول نیز به صورت کوتاه طراحی شده است که گودی کمر را پوشش می دهد و از ایجاد درد در کمر جلوگیری می کند. این بین بگ به رنگ زیبای طوسی طراحی شده است که به خوبی با تمامی رنگ ها هماهنگ شده و به همین دلیل شما می توانید در تمامی انواع دکوراسیون از آن استفاده کرده و فضایی نرم و راحت را برای خود ایجاد نمایید. 


مشخصات رویه بین بگ

رویه این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع مخمل دوخته شده است. این رویه کمی بزرگ تر از بدنه اصلی می باشد تا در برابر فشار زیاد دچار آسیب نشود. این نوع از پارچه مخملی دارای استحکام بالایی است و در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. در صورت برخورد ضربه و یا وارد شدن فشار زیاد رویه محصول دچار آسیب نشده و پاره نمی شود. این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم می باشد و طول عمر بالایی دارد. این رویه قابلیت شستشو داشته و می توانید به راحتی آن را توسط زیپ از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. این رویه نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. به این ترتیب در زمان استفاده برای پوست های حساس و حتی کودکان ایجاد مشکل نکرده و باعث بروز حساسیت های پوستی نخواهد شد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در صورت کشیدن این بین بگ بر روی زمین ممکن است محصول به لبه های دیوار برخورد کند و دچار آسیب شود. در صورت ایجاد پارگی و خراش بر روی بدنه نیز می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط مورد تعمیر قرار دهید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید. شما به راحتی می توانید رنگ دیگری را خریداری کرده و محصول جدیدی داشته باشید.


مشخصات مواد داخلی 

این محصول بسیار نرم و راحت است و انعطاف بسیار بالایی دارد. دلیل این امر استفاده از مواد داخلی مناسب در تولید بین بگ می باشد. این مواد داخلی از نوع مواد یونولیتی هستند که دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی می باشند. به این ترتیب این محصول وزنی بسیار کم دارد. وزن این بین بگ برابر با ۵ کیلوگرم است که نسبت به حجم بالای آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. شما می توانید به راحتی این محصول را جابه جا کرده و از سطح زمین بلند کنید و حمل نمایید. از دیگر مشخصات این مواد داخلی قابلیت انعطاف بالای آن است. این مواد داخلی به خوبی جابه جا می شوند و در صورت نشستن افراد بر روی این محصول،‌ مواد داخلی جابه جا شده و به خوبی انحنای بدن را پوشش می دهند. به این ترتیب به فرمی همانند ستون فقرات و گودی کمر رسیده و حالتی مناسب ایجاد خواهند کرد. استحکام بالای این مواد داخلی ویژگی دیگری از این بین بگ است. این مواد داخلی در صورت وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی دچار آسیب نشده و به خوبی حالت خود را حفظ می کنند. 


روش خرید

بین بگ مخملی راحتی بزرگسال را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...