بین بگ مخملی با دستگیره

کد 22062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,727,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگمخملی با دستگیره یکی دیگر از بهترین نوع بین بگ بوده که جهت استفاده در داخل منزل و یا محل کار طراحی و به تازگی روانه بازار شده است. روکش بدنه بین بگ از جنس خوب مخمل تولید می شود. زیرا این نوع پارچه مرغوبیت بالایی داشته و از جمله بهترین نوع روکش بدنه برای استفاده های طولانی مدت مانند مطالعه و تماشای تلویزیون و کار و... به شمار می رود. روکش بدنه مخمل کاملا قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی و با به صورت دستی را داشته و ضدتعریق می باشد. این روکش بدنه را به دلیل نرم و بادوام بودن و توان تحمل وزن و فشار بالا انتخاب می کنند. در زمان خرید از فروشنده مرکزی بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله برای این محصول دریافت خواهید کرد. این ضمانت نامه می تواند دوخت باتضمین و ساختار طبی و راحت بدنه بین بگ را تضمین کند. اغلب خانم ها به تنهایی کارهای منزل و جا به جایی لوازم را انجام می دهند. پس می توانید با توجه به 6 کیلوگرم وزن بدنه بین بگ و با کمک گرفتن از دستگیره تعبیه شده بر روی محصول آن را حمل و جا به جا کنید. تولید کننده بین بگ روکش بدنه محصول را با تنوع رنگبندی تولید می نماید. پس در زمان خرید تنها کافی است با استفاده از کاتالوگ محصولات رنگ بدنه بین بگ را سفارش بدهید. این بین بگ بدنه نرم و راحتی داشته و کاملا منعطف و حالت پذیر است. شما با استفاده مدوام از آن و یا کم و زیاد کردن مواد داخلی بین بگ می توانید فرم ساختاری محصول را تغییر دهید. تحمل وزن بدنه بین بگ 180 کیلوگرم بوده تا تمام اعضای خانواده بتوانند از محصول استفاده کنند. برای خرید بین بگ به صورت فابریک و با تخفیف عالی می توانید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80  سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای دستگیره
  • دارای گارانتی

بین بگ مخملی با دستگیره بسیار بامقاومت، تحمل وزن و طول عمر بالا ساخته شده از این بین بگ راحتی با قابلیت شکل پذیری برای استراحت موقت نیز میتوان استفاده نمود. شما عزیزان می توانید بین بگ خود را با پارچه مخمل درجه یک، سفارش داده و تحویل بگیرید. لازم به ذکر است در قسمت زیر کالا دریچه گسترده به همراه زیپ دو لایه و محکم برای تنظیم مقدار یونولیت داخلی طراحی شده است که به راحتی می توانید حجم یونولیت را طبق نیاز و سلیقه خود کم یا زیاد کنید. به مرور زمان و استفاده مکرر از بین بگ، از حجم مواد داخلی بین بگ بنا به وزن شخص کاسته شده و اما شما می توانید با تهیه یونولیت یا فیبر خرد شده آن را شارژ و به حالت اولیه باز گردانید. شما می توانید با خواندن ویژگی های خاص و منحصر به فرد ذکر شده در ادامه مطلب، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

وزن و حجم متناسب

بین بگ مخملی دسته دار از وزن و حجم متناسب و کمتری نسبت به دیگر محصولات تولید شده، برخوردار است که شما به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید. این بین بگ وزن و حجم مناسب خود را مدیون به محتوای داخلی درجه یک و فوق العاده سبک خود بوده و هیمنطور لازم به ذکر است این محتوای داخلی بسیار انعطاف پذیر و رات بوده و شما هنگام استفاده از محصول، این موضوع را درک خواهید کرد. همچنین از دیگر ویژگی های این بین بگ می توان به وزن کم آن نیز اشاره نمود. وزن این محصول حداکثر ۴ کیلوگرم می باشد که به سبب این وزن کم می توان به راحتی این بین بگ را مورد جابجایی یا حمل و نقل قرار داد و یا به همراه خود به سفر برد و یا داخل خودرو قرار داد.

ایجاد گودی راحت و منعطف در نشیمنگاه 

این بین بگ خاص دارای میزان مناسبی گودی در قسمت نشیمنگاه خود می باشد که این گودی امکانات و ویژگی های لازم را برای داشتن راحتی در افراد ایجاد می سازد. دوخت محکم و دقیق روی بدنه این بین بگ کمک می کند تا افراد به راحتی بتوانند بر روی محصول قرار بگیرند و قوس کمر خود را با استفاده از این گودی و طراحی استاندارد پر کنند. بین بگ مورد نظر به این صورت استاندارد بودن رویه و تمامی بدنه را نشان میدهد که در صورت استفاده تمام رده های سنی از این کالا آن ها را در راحتی زیادی قرار می دهد و به هیچ وجه دچار خستگی و درد در ناحیه گردن و کمر نمی شوند. به این ترتیب وجود این گودی و انعطاف در قسمت نشیمنگاه این محصول دارای مزیت های زیادی بوده که به اغلب آن ها اشاره کرده ایم. اما مورد بسیار مهم این است که این بین بگ از کمر درد جلوگیری می کند و ستون فقرات شما را در بهترین موقعیت قرار می دهد.
سفارش محصول

با در نظر گرفتن راحتی بالا در زمان استفاده از این محصول افراد زیادی به سمت آن جذب شده اند و با قیمت مناسب این بین بگ خاص و ایده آل را تهیه می کنند. به همین خاطر میزان فروش آن در طول سال زیاد بوده و رضایت زیادی را کسب کرده است. این بین بگ بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون، مطالعه کتاب، صندلی انتظار و دیگر موارد می باشد. برای خرید بین بگ به صورت مستقیم از تولیدی و بدون واسطه به کارخانه مبل شنی آرامش، با ارائه دو سال گارانتی معتبر مراجعه فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...