بین بگ طوسی راحتی

33011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,781,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طوسی راحتی در میان کاتالوگ محصولات جدید تولید شده در سال جدید توسط تولیدی اصل مبل شنی ، این محصول در واقع پروفروشترین نمونه بین بگ به حساب می آید. ارتفاع بدنه این بین بگ نسبت به نمونه های موجود در بازار قدری بلندتر بوده به همین دلیل به راحتی می تواند سطح کمر تمام افراد حتی قدبلند را پوشش دهد. پس می تواند گفت برای تمام سنین یک بین بگ درجه یک می باشد. اغلب خانم ها به تنهایی چیدمان داخلی منزل را انجام می دهند. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم بوده پس آن ها می توانند به راحتی محصول را جا به جا کنند. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته زیرا توان تحمل وزن تا 180 کیلوگرم را دارد. این میزان بالا تحمل وزن امکانی ایجاد کرده تا تمامی افراد بدون در نظر گرفتن وزن بالا بتوانند این بین بگ در داخل منزل و یا محل کار خود استفاده کنند. این بین بگ شیک در واقع از یک طراحی گرد برخوردار بوده که کاملا انعطاف پذیر است. وقتی از این محصول استفاده کنید به مرور زمان در اثر وزن وارده به بدنه و فرم بدن شخص مصرف کننده ، بدنه بین بگ تغییر حالت داده و راحتی و آسایش شما را فراهم می کند. بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیتی خرد شده تشکیل شده است. برای سریع در تغییر فرم بدنه بین بگ می توانید میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کنید. این بین بگ را با پارچه از مرغوب ترین نوع مخمل تولید کرده اند. این بین بگ در طیف گسترده ای از رنگ های بدنه تولید شده است. پس در زمان خرید با سلیقه خود یک رنگ زیبا برای بدنه سفارش بدهید. با مراجعه به فروشگاه مرکزی مبل شنی می توانید اقدام به خرید بین بگ با ساختاری بادوام نمایید.

  • طول: 90   سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا

بین بگ طوسی راحتی با طراحی جذاب و طبی که داشته جزوء محصولات پر فروش این شرکت بوده و با بهترین جنس بدنه، رویه و مقاومت قابل قبول یکی از برترین محصولات می باشد که دارای بدنه با کیفیت و با مقاومت بسیار بالا در برابر انواع فشار و ضربه های احتمالی بوده و لازم به ذکر است این کالا در برخورد با اشیا و اجسام نوک تیز نیز از مقاومت چشمگیری برخوردار است و شما بدون نگرانی می توانید از آن در هر مکان و جایگاهی استفاده کنید. جنس پارچه استفاده شده در این بین بگ کاملا ضد تعریق و ضد آب بوده و شما می توانید با خیال راحت و آسوده از آن در محیط مرطوب و زمین خیس استفاده نمایید. بدنه این کالا نیز کاملا منعطف بوده است و با توجه به راحتی شما طراحی شده و قابل استفاده می باشد.

توضیحاتی درباره نوع ساخت و ویژگی های محصول

این محصول یک بین بگ راحت، لوکس و بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی بی کیفیت و جاگیر بوده که از ابعاد متناسب و کافی برای نشستن و استراحت برخوردار می باشد و این کالا پارچه ای طوسی رنگ داشته که از مواد داخلی در برابر هوا و نفوذ آب و مایعات محافظت می کند تا مقاومت بین بگ را بالا ببرد و در سال های زیادی مورد استفاده شما قرار بگیرد، از نکات مهم ساخت این محصول می توان به پارچه رویه قابل تعویض آن در رنگبندی ها و طرح های دیگر اشاره کرد. این پارچه قابل شستشو با دست و یا ماشین لباسشویی بوده که از ویژگی های مهم این محصول می باشد. مواد داخلی این کالا نیز کاملا قابل انعطاف و نرم بوده است که هنگام نشستن تمامی اعضای بدن فرد مصرف کننده را در بر می گیرد و احساسی فوق العاده برای آن ها به ارمغان می آورد.

قابلیت استفاده از محصول در فضای باز

این بین بگ فوق العاده علاوه بر طراحی ساخت جدید و داشتن دوخت هایی محکم و دقیق در سراسر آن به گونه ای طراحی شده که دارای جنس رویه و بدنه عالی و بی نظیری می باشد و به همین سبب در محیط های داخلی و بیرونی به راحتی قابل استفاده است که کاربرد های فراوانی داشته از جمله، برای تماشای تلویزیون، کار با لپ تاپ، خواندن کتاب، استراحت روزانه و... بسیار مناسب می باشد و به دلیل داشتن دوام و طول عمر کافی در فضای باز هم مورد استفاده قرار می گیرد. 

جا به جایی آسان 

این بین بگ طوسی راحتی با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه شده و دارای ابعاد و حجم خوبی برای استفاده یک نفر است که می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این بین بگ با طراحی خاص و زیبا دارای وزن سبک و راحت برای حمل و جا به جایی می باشد که با قرار گیری در هر مکان دکوراسیون آن محیط را تکمیل نموده و برای افرادی که سلیقه خاص دارند بسیار چشمگیر بوده است.

نحوه سفارش

شما برای خرید این بین بگ با نازل ترین قیمت و طراحی عالی می توانید با نمایندگی مبل شنی آرامش تماس حاصل فرموده و زیبا ترین بین بگ را با دو سال ضمانت نامه و 48 ساعت مهلت تست سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...