بین بگ طبی خزدار

کد 23007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,817,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی خزدار یکی دیگر از محصولاتی است که رویه نرم و لطیف دارد. این محصول رویه ای با ضمانت نامه داشته و می تواند در طول زمان اقامت بر روی محصول حس راحتی نیز حس شود. محصول دارای رنگبندی می باشد و همگی رنگبندی آن روشن می باشد. به همین جهت روشن بودن رویه باعث می شود در دکور منزل به کار رفته شود و نیز در محل های مختلف به کار گرفته می شود. بین بگ مورد نظر دارای خزهای بلند می باشد. این بلند بودن خز های رویه محصول سبب می شود که بدن افراد در حالت مناسبی باشد و راحتی را تجربه نمایند. مبل شنی می تواند در استراحت های روزانه کاربرد داشته باشد و در طول عمر بالا مورد استفاده افراد قرار گیرد. مبل شنی را می توان با ضمانت نامه رسمی استفاده نمود و با خیالی آسوده در اختیار علاقه مندان قرار داد. این محصول با داشتن بدنه این چنینی آب را به داخل نفوذ می کند. چرا که بافت آن ضد آب نبوده و می تواند از بافت های محصول عبور کند. به همین جهت باید از ورود آب و نوشیدنی و ریخته شدن آن به رویه محصول جلوگیری کرد. ورود آب سبب خرابی محصول می شود. به دلیل وجود یونولیت خرد شده در داخل بدنه پس از ورود آب خراب شده و منعطف بودن خود را از دست می دهد. به همین جهت برای شستن محصول می بایست محتویات داخلی آن را تخلیه نمود و خالی آن را شست. برای خرید بین بگ طبی خزدار به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهپشمی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ طبی خزدار

بین بگ طبی خزدار برترین و حرفه ای ترین محصولی است که به جهت افزایش راحتی افراد در زمان استراحت ساخته شده است و دارای تمامی بخش های منحصر به فرد برای ایمنی و استاندارد بودن افراد می باشد. این بین بگ دارای رویه ای خاص بوده است که شرایط را برای بهره برداری آسان می سازد. همچنین این محصول خزدار رویه ای با پرز های بلند دارد که سبب افزایش نرمی و لطافت می شود و می تواند راحتی بیش تری برای افراد به خصوص کودکان ایجاد سازد. رویه محصول از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تنها بخش تشکیل دهنده محصول می باشد و هم زیبایی را به بین بگ می دهد و همواره کیفیت و کارایی محصول برگرفته از این رویه بوده است. در نتیجه در زمان خرید می بایست به رویه محصول مد نظر توجه بسیار کرد و به کسب اطلاعات در باره کیفیت و دوام آن پرداخت. از این رو هر کس که به دنبال طول عمر بالا در محصولات طبی و راحتی مورد استفاده خود می باشد این امکان وجود دارد که گونه های جدید و دلخواه را با بهترین مواد اولیه داشته باشد و همچنین امکان انتخاب رنگ و رویه محصول نیز مهیا بوده است. در نتیجه برای راحت بوده استفاده و بهره برداری از مبل شنی گزینه های دلخواه افراد ایجاد شده اند و برای افراد بهترین و مناسب ترین وسیله را ایجاد می سازد. جهت خرید محصول ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


قابلیت رویه و کیفیت آن

برای انتخاب یک محصول راحتی ابتدا توجه به جنس آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که می تواند سبب تشکیل محصولات پر عمر را دهد و یا یک محصول ضعیف با درجه کیفی پایین را ایجاد سازد. اما به طور کلی زمانی که خرید محصول را انجام می دهید ابتدا باید مطالب مربوط به آن را مطالعه کنید تا با آگاهی بیش تر توانایی انتخاب درست برای افراد ایجاد گردد. در نتیجه راحت تر و آسان تر خرید را انجام دهید. بین بگ مد نظر نیز با طراحی مدرن و حرفه ای از رویه ای با شکل خزدار تشکیل شده است که میزان رضایت افراد را به مراتب افزایش داده است. این میزان رضایت در افراد به دلیل آن است که نرمی و لطافت برای رویه محصول فراهم شده است تا کودکان نیز به راحتی بر روی آن قرار بگیرند و از خاصیت حوله ای مانند آن لذت ببرند. رویه محصول با این فرم و پرز های تشکیل دهنده به صورتی می باشد که زبری را به دنبال ندارد در نتیجه پوست بدن کودکان و یا صورت آن ها به وسیله این خز ها آسیب نخواهد دید در نتیجه در موقعیتی مطلوب و منحصر به فرد افراد آماده استفاده از وسیله طبی می باشند و در مدت زمان طولانی نیز این امکان را دارا می باشند.


مطلوب برای فصول سرد

در زمن استفاده از بین بگ در فصول سرد سال میزانی گرما به وسیله پرز های این محصول ایجاد می شود که توانایی لذت بردن از سطح را به افراد می دهد. با این وجود می توان آن را در محلی مانند کنار شومینه و یا بخاری قرار داد و برای استراحت در ساعاتی از روز در نظر گرفت. بدنه محصول غیر قابل اشتعال می باشد اما بهتر است برای قرار گیری در این فضا ها به فاصله استاندارد از شومینه و یا بخاری قرار بگیرد و دچار مشکل نشود. این کار مراقبت از محصول را افزایش می دهد و برای افزایش دوام و جلوگیری از خسارت رسیدن به بدنه به کار می رود. گرمی و لطافت ایجاد شده توسط این بدنه برای علاقه مندانی که به خواب عصرگاهی مشتاق هستند لذت زیادی می بخشد.


انتخاب رنگ بدنه

قبل از خرید این محصول گزینه ای برای انتخاب رنگ بدنه وجود دارد که ابتدا بدنه بر اساس سلیقه افراد انتخاب می شود و سپس بعد از سفارش تولید کنندگان محصول را با رنگ دلخواه افراد می سازند. از این رو هر کس این بین بگ را با رنگ مورد علاقه خود دارا می باشد و می تواند از آن نهایت لذت را ببرد.


خرید

جهت خرید آسان این بین بگ طبی خزدار به سایت فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را در کم ترین زمان سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...