بین بگ شیبدار یک نفره مخمل

کد 12043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,696,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار یک نفره مخمل محصولی جذاب و بادوام بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری گرد داشته و نشیمنگاه در مرکز ان قرار گرفته و تکیه گاه استاندارد ان را استراحت های راحت و طولانی مدت مناسب می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله وجود داشته تا تضمینی بر طول عمر ان گردد. این محصول با بدنه ای ساده و تک رنگ تولید شده و امکانی ایجاد شده تا شما بتوانید این رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده و توان تحمل وزن بالایی را دارند. روکش محصول را از مرغوب ترین پارچه مخمل تولید می کنند. ای نوع جنس بدنه قابل شستشو و ضدتعریق بوده و از قابلیت نرمی و دوام بالا برخوردار است. طراحی بدنه محصول به گونه ای بوده که می توانید از ان در فضاهای داخلی منزل و محل کار به راحتی استفاده کنید. این محصول با توجه به وزن بدنه 6 کیلوگرمی خود قادر است بالغ بر 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

بین بگ شیبدار یک نفره مخمل

برخی از انواع بین بگ های تولید شده در مبل شنی آرامش، دارای طراحی اختصاصی برای گروهی خاص می باشند. برای مثال برخی از این محصولات مخصوص کودکان، دختران و یا پسران تولید شده اند. بین بگ شیبدار یک نفره نیز دارای طراحی ویژه و با ظرافت بسیاری است که توسط گروه مبل شنی آرامش تولید شده است. این محصول برای استفاده دختران ایده آل بوده و دارای طرحی اختصاصی برای دختران جوان می باشد. رنگ خاص و جذاب صورتی روشن این محصول در کنار ظرافت طراحی بدنه آن، دست به دست هم داده اند تا این محصول مورد استقبال بسیاری از دختران واقع شده و به فروش بالایی دست پیدا کند. بین بگ شیبدار یک نفره مخمل را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم و به معرفی مشخصات آن می پردازیم. 


طراحی ویژه و جذاب

این محصول دارای ساختمان استوانه ای شکلی است که بدنه ای یک تکه داشته و دوخت های بدنه آن به صورت عمودی طراحی شده اند. این محصول از نشیمنگاهی به صورت گرد است که بخش رویه بدنه در قسمت نشیمنگاه آن به صورت گرد دوخته شده و به این صورت نشیمنگاه از سایر قسمت های بدنه جدا شده است. این محصول دارای تکیه گاهی با ارتفاع مناسب و نسبتا کوتاه است که با ضخامت بالا و انعطاف خوبی که دارد، به خوبی بخش گودی کمر را پوشش می دهد و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول نشسته و یا به استراحت بپردازید. طراحی ظریف در کنار رنگ صورتی روشن زیبای این محصول باعث شده است اغلب دختران از تهیه این محصول لذت برده و به آن علاقه مند شوند. 


اندازه هایی مناسب و کم جا

این بین بگ دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر است. به همین جهت می توان از آن به سادگی در فضاهای کوچک استفاده نمود و در محیط های محدود فضایی راحت و دنج را برای استراحت فراهم کرد. شما به راحتی می توانید این بین بگ را در اتاق خود قرار دهید و به استراحت بپردازید. با استفاده از این محصول در اتاق مطالعه می توانید ساعت های طولانی بدون خستگی به مطالعه بپردازید بدون اینکه به کمر و شانه های شما فشاری وارد شود. در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند می توانید از این بین بگ استفاده کرده تا خستگی شما به حداقل برسد. با استفاده از این محصول در زمان کار با لپ تاپ و یا موبایل می توانید از وارد شدن فشار و ایجاد درد در ناحیه کمر و گردن بکاهید. شما می توانید این محصول را در تراس کوچک آپارتمان خود قرار دهید و با نشستن بر روی آن از هوای تازه استفاده نمایید. 


سایر ویژگی های بدنه

این محصول دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم می باشد که به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب می باشد. وزن کم این محصول موجب شده است تا بتواوتنید این بین بگ را به راحتی از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. به همین علت در زمان جابه جایی هیچ آسیبی به بدنه این محصول وارد نمی شود. از دیگر ویژگی های مواد داخلی می توان به دارا بودن استحکام بالا در برابر فشار اشاره کرد. این مواد داخلی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار می باشند و در طی وارد شدن فشار بالا به صورت طولانی مدت، دچار آسیب نشده و تغییر شکل نخواهند داد. این مواد داخلی انعطاف بی نظیری داشته که با نشستن شما به حالتی مناسب برای بدن تبدیل می شوند و به این ترتیب هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول دارا بودن بدنه ای از جنس پارچه مخملی بسیار مرغوب است. این نوع پارچه نرم و لطیف می باشد و استحکام بالایی دارد. به طوری که در زمان استفاده های طولانی مدت، پارچه حالت خود را از دست نداده و شل نمی شود. پارچه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. به این ترتیب این محصول طول عمر بالایی داشته و دارای ضمانت نامه می باشد. بین بگ فوق قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند.


خرید

بین بگ شیبدار یک نفره مخمل را با قیمتی مناسب می توانید از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...