بین بگ شنی یک نفره

کد 32071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,726,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شنی یک نفره جدیدترین بین بگ تولید شده در کارخانه مرکزی مبل شنی بوده که مناسب استفاده تمام سنین طراحی و روانه بازار شده است. این محصول زیبا با ظاهری مانند مبل های راحتی طراحی شده و طول عمر فوق العاده زیادی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. بین بگ شنی شامل یک نشیمنگاه گرد با تیکه گاهی سرخود و بلند بوده که تمامی سطح کمر شما را پوشش می دهد. به همین دلیل می توانید برای منزل و یا محل کار خود این محصول را انتخاب کرده تا در زمان کار و گیم و ... احساس راحتی و آرامش داشته باشید. رنگ روکش بدنه را در طیف گسترده ای با تنوع بالا تولید کرده اند. پس می توانید به راحتی رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. بخش داخلی بین بگ مملو از شن های یونولیتی بوده که وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. این شن های یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده و در اثر استفاده و با گذر زمان متناسب با فرم بدن شما تغییر حالت می دهند. شما می توانید میزان این شن های یونولیتی را به راحتی کم یا زیاد کرده تا بدنه محصول را متناسب با نیاز خود تغییر حالت بدهید. روکش بدنه محصول را برای ارائه محصولی باکیفیت از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. پارچه های مخمل نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو دارند. این روکش های بدنه می توانند به راحتی وزن و فشار بالا را تحمل کرده و سال های سال مانند روز اول باقی بمانند. وزن بدنه محصول به دلیل نوع مواد تشکیل دهنده داخلی آن تنها 6 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی آسان محصول شده است. با مراجعه به تولیدی بین بگ می توانید این محصول را کاملا اورجینال خریداری نمایید.

  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی 2 ساله

بین بگ شنی یک نفره

بین بگ شنی یک نفره دارای استاندارد های لازم می باشد و به سبک به روز ساخته شده است. در نتیجه یکی از مرغوب ترین و بی نقص ترین وسایل طبی می باشد که امروزه تمامی افراد راغب به داشتن آن هستند. بین بگ شنی با طراحی مدرن می باشد که به جای محصولات طبی دیگر قابل خریداری است و استفاده از آن نهایت آرامش و راحتی را برای علاقه مندان ایجاد می سازد. امروزه از این محصول به عنوان محصولی کاربردی و پر استفاده بهره مند می شوند و در تمامی منزل ها نمونه ای از این وسایل طبی وجود دارد. از این رو برای استفاده های گوناگون دارای سازگاری می باشد و تمایل به داشتن آن در بین تمامی گروه ها وجود دارد. عده ای از افراد که دارای کار ها و مشاغل نشستنی می باشند و باید تایم بسیار زیادی به حالت نشسته در منزل داشته باشند می توانند این کار را به وسیله مبل شنی بهتر و راحت تر انجام دهند و با این وجود از بروز آسیب به ناحیه کمر و ستون فقرات نیز جلوگیری می کنند. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای ابعاد مناسبی نیز بوده است که سبب تشکیل اکسسوری استاندارد و ایمن بوده است و به این صورت قابلیت به کار گیری در محل های مختلف را دارد. با توجه به این مطالب بین بگ جزو محصولاتی است ک قابلیت های بسیار زیادی دارد و از نظر علاقه مندان یک محصول بی نظیر و خاص محسوب می شود. جهت افزایش اطلاعات خود با ما همراه باشید.


ایمنی و استاندارد

در طراحی این بین بگ به نوعی ایمنی و استاندارد ایجاد شده است که کمک می کند تا افراد در بهترین شرایط از محصول استفاده کنند و در طولانی مدت نیز با توجه به طراحی مناسب از محصول بهره مند شوند. علاوه بر این موارد داشتن ایمنی در تمامی وسایل طبی و راحتی حائز اهمیت است و نوعی مزیت به حساب می آید. از این رو وجود بخش های مختلف و مناسب در طراحی بین بگ محصول را به رسیدن به وسیله ای کاربردی و ایمن نزدیک تر می سازد. اگر بخواهیم بخش های کاربردی و مناسب این بین بگ را معرفی کنیم می توان به تکیه گاه آن اشاره کرد که در موقعیتی مناسب قرار دارد و فضای پشت افراد را به طور کلی فرا می گیرد. از این رو استاندارد های لازم برای فرم قرار گیری افراد بر روی مبل شنی مهیا می باشد و در طراحی این محصول به کار رفته است. با وجود این که بدنه از سطح زمین دارای فاصله ای مناسب بوده است پاها به حالت استاندارد بر روی محصول قرار می گیرند و در مجموع در ایجاد راحتی افراد کمک بزرگی ایجاد می شود. 


برهم خوردن تعادل محصول

گاهی بر اثر استفاده مکرر و نامناسب از بین بگ ها بدنه حالت اصلی خود را از دست می دهد و برخی قابلیت های خود را از دست می دهد. این کار سبب برهم خوردن تعادل بدنه می شود و باعث کاهش نرمی و لطافت رویه می گردد. علت ایجاد چنین حالتی در محصولات راحتی و طبی که با نام مبل شنی ساخته شده اند این است که محتویات داخلی بدنه کیفیت خود را از دست می دهند و دیگر قادر به ارائه راحتی و نرمی به استفاده کنندگان نمی باشد. در نتیجه برخی از افراد تصور می کنند که مبل شنی دیگر قابلیت استفاده کردن ندارد. در حالی که اگر با آگاهی بیش تر در این باره خرید خود را انجام داده باشید خواهید فهمید که با تعویض محتویات داخلی بدنه با مواد نو و جدید می توان بدنه را مجدد به حالت استاندارد و راحتی خود در آورد و تعادل محصول را ایجاد ساخت.


تعیین پوسته محصول

این کار به عهده خریداران می باشد که رنگ محصول را انتخاب کنند و برای ساخت سفارش دهند. پوسته بدنه ساختمان کلی محصول را شامل می شود که تعیین کننده طول عمر محصول می باشد. در نتیجه انتخاب درست آن در بین رویه های مختلف موردی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. این کار قبل از خرید انجام می شود و برای ثبت سفارش خرید لازم بوده است.


خرید

ثبت سفارش بین بگ شنی یک نفره از طریق سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد که محصولات را به صورت اورجینال عرضه می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...