بین بگ ساده جیر

کد 13004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,195,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ ساده جیر با توجه به بدنه ای که دارد و دارای ویژگی های خاصی می باشد می تواند برای استفاده در طول سال های زیاد در منزل و هر محل دیگری مورد استفاده قرار گیرد و برای علاقه مندان محیطی مناسب و راحتی را ایجاد سازد. با توجه به ظاهر خاصی که دارد بدنه به صورت طبی طراحی شده است و می تواند بیش ترین کارایی و استفاده را برای افراد داشته باشد. از این رو دارای بدنه ای منعطف و نرم می باشد و دارای طول عمر بالا نیز بوده است. از این رو برای خرید به افراد سفارش داده می شود که با این وجود از مزت وجود آن نهایت استفاده را به عمل آورند. از سوی دیگر این محصول بی نظیر ساخته شده در تولیدی مبل شنی آرامش است که تمامی محصولات خود را با بدنه ای طبی و راحتی تولید می کند و تا به امروز توانسته با تولید محصولات راحتی و طبی برای علاقه مندان رضایت تمامی آن ها را جلب نماید. از سوی دیگر این بدنه دارای تکیه گاه می باشد که تنها در محصولاتی مشاهده می شود که با طراحی راحتی ساخته شده اند. این تکیه گاه بلند بوده و برای افراد بلند قد مناسب است. به این صورت ستون فقرات به حالت صاف قرار می گیرد و می تواند از بروز درد در ناحیه کمر جلوگیری کند. طراحی به خصوص این مبل شنی به افراد کمک می کند تا راحت تر این محصول را انتخاب و خریداری نمایند و در محل های مختلف برای استفاده آماده سازند. برای خرید بین بگ ساده جیر باید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمود تا از قیمت ها و تخفیفات ویژه برخوردار شد.

طول 90 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 90  سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپورشه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ ساده جیر

بین بگ ساده جیر بالاترین میزان رضایت را برای خریداران ایجاد کرده است و جزو محصولات حرفه ای بدون نقص می باشد. از این رو شرایط برای استفاده از آن مهیا است و می تواند به بهترین شکل افراد را تحت تاثیر قرار دهد. وجود این محصول حرفه ای در تمامی محل های لازم و ضروری است و با توجه به این که دارای ویژگی های مطلوبی می باشد می تواند با طول عمر بالا در فضا های بیرون از منزل نیز کاربرد درستی داشته باشد. بهره مندی از ویژگی های نرمی و طبی بودن به افراد این امکان را می دهد که بتوانند به آسان ترین صورت تمایلات خود را در نظر داشته باشند و بتوانند به راحتی به آن ها پاسخ دهند. در نتیجه این محصول می تواند دلخواه تمامی علاقه مندان به راحتی و آسایش باشد که با قیمت ارزان به راحتی خریداری می شود. قیمت خرید این محصول در انتخاب آن نیز نقش داشته است به طوری که با مشاهده ویژگی های آن به راحتی متوجه خواهید شد که در قبال هزینه کمی که بابت خرید پرداخت می کنید می توانید بالاترین میزان مطلوبیت را از آن کسب نمایید و زیباترین دکور را در منزل با استفاده از آن داشته باشید. به همین خاطر است که خرید بین بگ ساده جیر با رضایت افراد همراه بوده است و می تواند گزینه ای منحصر به فرد باشد. جهت تمایل به اقدام به خرید این محصول با ما همراه باشید.


طراحی مدرن و حرفه ای 

بین بگ ساده جیر از بدنه ای خاص تشکیل شده است که می تواند طرحی خود را مدرن و حرفه ای نماید. از این رو بدنه به حالت منحصر به فردی دوخته شده است و با میزان معینی محتویات نیز پر شده است. از این رو شیک بوده و به راحتی در محیط هایی که دارای دکور خاص هستند استفاده می شود. طراحی مدرن این محصول به دلیل آن است که بتوان رضایت تمامی افراد را جلب کرد و در زمان استفاده نهایت راحتی و آسایش را برای افراد ایجاد نمود. در نتیجه بخش های مختلف این محصول به روش خاصی طراحی شده اند و می توانند به بهترین شکل در اختیار افراد باشند. در صورت تمایل به داشتن این محصول بی نظیر می توان آن را به راحتی در نقاط مختلف منزل قرار داد و از مزیت داشتن ظاهری خاص بهره مند شد. در این صورت است که هم راحتی در دسترس افراد می باشد و هم شامل زیبایی های محصول می شوند. در ساخت این بین بگ تکیه گاهی بلند به کار رفته است که شکل ظاهری محصول را به مبل های راحتی تبدیل کرده است. از این رو می توان گفت که بخش های دیگر آن نیز برای راحتی افراد در نظر گرفته شده اند و در واقع تمامی بخش ها به منظور داشتن یک استراحت مطلوب در طول روز ایجاد شده اند.


قسمت کناره محصول

در بخش کناری دوخت ها به صورت محکمی قرار گرفته اند و بر روی آن ها پوششی قرار دارد. از این رو دوام دوخت ها در محل افزایش پیدا کرده است و می تواند بهترین ظاهر را نیز ایجاد کند. این روش برای دوخت محصولاتی می باشد که باید در ظاهر خود زیبایی داشته باشند و بتوانند بهترین محصول را برای افراد بسازند. در کناره محصول کیسه ای برای به همراه داشتن وسایل ضروری افراد در نظر گرفته شده است که با ابعاد مناسب قادر خواهد بود که وسیله هایی مانند گوشی موبایل و یا کنترل تی وی را در داخل آن قرار داد و در زمان استراحت از آن ها استفاده کرد. همچنین برخی کتاب های کوچک نیز در داخل آن جای می گیرند و می تواند در زمان استراحت برای مطالعه افراد نیز در دسترس باشد.


ضخامت محصول

این بین بگ دارای رویه ای است که با ضخامت بالا طراحی شده است. این ضخامت رویه سبب می شود تا دوام محصول افزایش پیدا کند و برای استفاده در شرایط مختلف مناسب گردد. از جمله این شرایط استفاده از محصول در محیط های بیرون از خانه مانند باغ و ویلا است که برای بهره مندی از هوای تازه و پاک به کار می رود و افراد به آن مراجعه می کنند.


خرید بین بگ

روش خرید بین بگ ساده جیر آسان می باشد و تنها به صورت ثبت سفارش از طریق سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...