بین بگ زیرپایی دار پارچه

کد 32099

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,074,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ زیرپایی دار پارچه یکی دیگر از محصولات استاندارد و متفاوت از نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این بین بگ را با بدنه از نوع پارچه تولید می کنند. زیرا این روکش بدنه دارای ویژگی های عالی و منحصر به فردی از جمله نرم بودن ، بادوام بودن ، توان تحمل وزن بالا ، ضدتعریق بودن و... است. این روکش بدنه را می توانید با ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی بشویید. زیرا بدنه ان در اثر تماس با اب و مواد شونیده دچار افت کیفیت نمی شود. برای مواد داخلی بین بگ از یونولیت با ساختار خرد شده استفاده شده است. یونولیت خرد شده در عین حال که وزن کمی داشته می تواند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کند. این مواد انعطاف پذیری به راحتی و در اثر استفاده تغییر حالت خواهد داد. پس بدنه بین بگ در مرور زمان برای استراحت های طولانی مدت و کار و... ایده ال می شود. این بین بگ از یک زیرپایی شنی برخوردار بوده که در زیر پای شما قرار گرفته و محیطی نرم و راحت برای خواب فراهم خواهد کرد. از این زیرپایی می توانید به عنوان میز استفاده کنید. این بین بگ طراحی بدنه ای زیبا داشته پس برای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار کاملا مناسب است. رنگبندی بالای بدنه بین بگ موجب شده تا بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. این بین بگ زیبا از یک دستیگره برای جا به جایی راحتتر نیز برخودار می باشد. برای خرید بین بگ با قیمت ارزان و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن بالا
  • قابلیت تعویض مواد داخلی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ زیرپایی دار پارچه

بین بگ زیرپایی دار پارچه جزو کامل ترین محصولات تولید شده توسط مبل شنی آرامش است. این محصول خاص و بی نظیر دارای یک زیرپایی بسیار کاربردی می باشد. اغلب افرادی که بین بگ های بدون زیرپایی تهیه نموده اند، پس از مدتی زیرپایی را به صورت جداگانه تهیه کرده اند و این از اهمیت فراوان زیرپایی است. طراحی طبی بدنه این بین بگ نیز آن را به محصولی بدون رقیب تبدیل کرده است. در ادامه این مطلب بین بگ زیرپایی دار پارچه را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. 


طراحی ظاهری هوشمندانه

ساختمان این محصول نشستن و استراحت طراحی شده است و در هر حالتی می توان به راحتی از آن استفاده کرد. طراحی این محصول به گونه ای است که برای خوابیدن، استراحت، لم دادن، تماشای تلوزیون، انجام تمامی فعالیت های نشسته و ... ابزاری مناسب به شمار می رود. با داشتن ارتفاعی استاندارد، به شما این امکان را می دهد بدون اینکه فشار زیادی به کمر و زانوهایتان وارد شود، به صورت مکرر بر روی آن نشسته و برخیزید. هم چنین به دلیل داشتن پشتی بلند و مناسب، فضایی ایده آل برای کمر و ستون فقرات شما ایجاد می کند. این بین بگ دارای دسته ای در بالای قسمت پشتی می باشد که به راحتی می توانید از آن در زمان جابه جایی محصول استفاده کنید. 


انعطاف بدنه بالا

بین بگ راحتی از بهترین نوع مواد داخلی تشکیل شده است. این مواد داخلی از جنس فیبر بوده و حالتی شنی دارند. به صورتی که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. در صورت نشستن افراد بر روی بین بگ، این مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و فضایی ایده آل و متناسب با فرم بدن را ایجاد می کنند. به طوری که تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش داده و محیط مناسبی برای استراحت و کار ایجاد می کند.


دیگر ویژگی های مواد داخلی 

این مواد داخلی دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی هستند. به طوری که این محصول با ابعاد بزرگ، دارای وزنی ناچیز و برابر با 6 کیلوگرم می باشد که در صورت نیاز به جابه جایی، به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. از دیگر ویژگی های این مواد داخی می توان به استحکام بالای آن اشاره کرد. این مواد داخلی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و در صورت وارد شدن فشار زیاد تحت استفاده طولانی مدت افراد سنگین، دچار تغییر شکل نمی شوند و حالت خود را حفظ می کنند. با وارد شدن فشار این مواد داخلی حجم خود را از دست نداده و از انعطاف بین بگ نیز کاسته نخواهد شد. به همین جهت این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. 


روش های استفاده

این محصول برای راه اندازی و استفاده نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده از این محصول کافی است فضایی را انتخاب نمایید که عاری از اشیای تیز بوده و تا حدودی صاف باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این محصول بین بگ به حالتی متناسب با بدن شما درآمده و فضایی ایده آل برای نشستن شما ایجاد خواهد کرد.


ویژگی های زیرپایی

این زیرپایی به صورت مکعبی شکل تولید شده است و دارای ارتفاعی برابر با ارتفاع نشیمنگاه بین بگ است. به همین دلیل به راحتی می توان در زمان نشستن بر روی بین بگ، پاهای خود را بر روی این زیرپایی قرار دهید و یا دراز بکشید و استراحت کنید. این بین بگ برای استفاده به عنوان یک پاف نشیمن جداگانه نیز مناسب است و ابعاد آن برای نشستن افراد استاندارد می باشد. رویه و مواد داخلی مورد استفاده در تولید این زیرپایی، دقیقا از جنس رویه و مواد داخلی بین بگ می باشد و به همین دلیل کیفیتی بالا داشته و نرم و منعطف است.


راهنمای خرید

برای خرید بین بگ زیرپایی دار پارچه با ارزان ترین قیمت می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش اقدام نمایید. با مراجعه به این سایت سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...