بین بگ زیرپایی دار راحتی

کد 32089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,029,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ زیرپایی دار راحتی پرفروشترین بین بگ تولید شده توسط نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که در عین حال که طراحی بدنه ساده ای داشته از ساختاری نرم و راحت برخوردار بوده و برای استفاده تمام سنین مناسب می باشد. سازنده اصلی بین بگ برای راحتی مصرف کنندگان این محصول را در طیف رنگی متنوعی تولید کرده است. پس در زمان خرید می توانید با توجه به سلیقه خود و رنگبندی دکوراسیون داخلی منزل خود رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. این بین بگ ارگونومی ساخت بدنه گرد و تکیه گاهی نرم و سرخود با ساختاری شیبدار دارد. ارتفاع نشیمنگاه محصول حدودا 6 سانتی متر بوده پس همه افراد می توانند برای استفاده در زمان های کار و مطالعه و تماشای تلویزیون و... از این بین بگ استفاده کنند. زیرپایی شنی به همراه محصول دریافت خواهید کرد. در زمان خواب می توانید بر روی این بین بگ نشسته و زیرپایی را در زیر پاهای خود قرار دهید. با توجه به نرمی بدنه و شیبدار بودن تکیه گاه بین بگ در کنار استفاده همزمان از زیرپایی ، می توانید خواب راحتی را تجربه کنید. بخش داخلی بین بگ مملو از شن های یونولیتی است. این مواد یونولیت خرد شده وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. مواد یونولیتی به دلیل نرمی و انعطاف پذیری و امکان تعویضی که دارند برای داخل تمامی بین بگ ها استفاده می شوند. روکش بدنه بین بگ از بهترین نوع چرم مصنوعی تولید شده است. روکش های چرمی بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نمی شوند. این روکش بدنه ضدتعریق و ضدآب بوده و می توانید آن را با با و مواد شوینده بشویید. این بین بگ در تولیدی اصلی مبل شنی موجود بوده پس برای خرید به دفتر فروش این تولیدی مرجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای زیرپایی شنی
  • دارای گارانتی 2ساله

بین بگ زیرپایی دار راحتی یکی از راحت ترین و پرطرفدارترین بین بگ های تولید شده در سال جاری می باشد که به محض ورود به بازار توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده است. این بین بگ فوق العاده دارای یک عدد زیرپایی بزرگ و کارآمد نیز می باشد که پکیج این بین بگ را کامل کرده و آن راتبدیل به یکی از خاص ترین و پرفروش ترین محصولات موجود کرده است. جنس رویه این بین بگ از بهترین و درجه یک ترین پارچه ی موجود بوده که از کیفیت و مقاومت بسیار بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است. لازم به ذکر است، داشتن رویه و بدنه ای مقاوم و همچنین وزن کم نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالا می باشد که باید به آن ها اشاره نمود. در ادامه قصد داریم تا بیشتر به بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید این بین بگ راهنمایی کنیم پس با تحلیل بین بگ زیرپایی راحتی همراه ما باشید.

طراحی زیرپایی بسیار راحت و کارآمد

اگر شما فردی شاغل هستید و یا مانند دیگر خانم ها، خانه دارید و در خانه به فعالیت های مختلف می پردازید، این بین بگ گزینه بسیار مناسبی برای شما است زیرا همانطور که می دانید ایستادن طولانی مدت در محیط کار، خانه، مترو و اتوبوس طی ساعات طولانی پشت میز کار و رانندگی در شهرهای شلوغ باعث درد پاها و آسیب جدی به آن ها می شود و گاهی ما نیاز داریم به محض اینکه به خانه میرسیم پای خود را دراز کنیم تا خون به راحتی در پاها به گردش در بیاید و از خستگی و فشار وارد شده بر آن ها کم شود. اگر بر روی بین بگ نشستید بهتر است که حتما برای دقایقی هم شده که پاهای خود را بر روی زیرپایی مخصوص قرار دهید تا دردشان کمتر شود و احساس خوشایندی داشته باشید. لازم به ذکر است که بنا به گفته شرکت طراح و ساخت این بین بگ، این محصول طراحی شده با زیر پایی می تواند کمک بزرگی برای رفع خستگی خصوصا در قسمت پاهایتان باشد.

دوخت فوق العاده محکم و دقیق

علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد ذکر شده نوع طراحی و دوخت استفاده شده در ساخت این محصول به صورت فوق العاده محکم و دقیق می باشد و یکی از مقاوم ترین دوخت ها در ساخت محصولات بین بگ و مبل های شنی بوده و این موضوع خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند. همانطور که مشاعده می کنید رنگبندی این محصول، از رنگ مشکی می باشد که علاوه بر آن، رنگ های دیگری نیز در بازار موجود می باشد که در این بین بگ برای شما عزیزان یکی از برترین رنگ ها را فراهم کرده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

قابلیت تحمل وزن عالی

این بین بگ فوق العاده فضای ایده آلی را برای نشستن و یا استراحت شما فراهم آورده است که قابلیت تحمل وزن بالا این کالا نیز یکی از ویژگی های مهم آن می باشد که در هنگام خرید بین بگ مورد نظر باید به آن توجه کافی نمایید، قابلیت تحمل وزن این محصول 180 کیلو گرم بوده که در مقایسه با سایر محصولات از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد و نکته حائز اهمیت درباره این کالا این است که وزن خود محصول 5 کیلو گرم می باشد که این موضوع نشان از سبک بودن آن داشته و به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی می باشد.

خرید محصول

بین بگ زیرپایی دار راحتی یکی از برترین و باکیفیت ترین بین بگ ها بوده از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر انواع فشار و ضربه برخوردار می باشد. این محصول با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه مبل شنی آرامش موجود است که شما پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر، می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...