بین بگ راحتی یک نفره خزه دار

کد 22075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
2,379,500
1,951,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی یک نفره خزه دار محصولی متفاوت و جذاب با ساختاری منحصر به فرد و با طول عمر بالا بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان به صورت سرخود تعبیه می شود. این تکیه گاه منعطف بوده و تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. پس می توانید از این بین بگ برای زمان کار و استراحت و... به راحتی استفاده کنید. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل جا به جایی اسانی دارد. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و بین بگ می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. برای تولید روکش بدنه بین بگ از پارچه خزه دار استفاده کرده اند. این نوع پراچه نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و وزن بالا مقاوم است. شما می توانید با اسودگی خاطر این روکش را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. روکش بدنه بین بگ ضدتعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از محصول مشکلی ندارد. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیت خرد شده وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد نرم و منعطف بوده و اسایش شما را فراهم خواهند کرد. می توانید از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه بین بگ مواد یونولیتی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که در زمان خرید ارائه خواهد شد. برای خرید بین بگ با قیمت ارزان و طول عمر بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه خزه دار
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

بین بگ راحتی یک نفره خزه دار

اکر به دنبال محصولی راحتی و جذاب هستید که مورد علاقه اغلب افراد بوده و هدیه ای مناسب برای هر فردی باشد، بین بگ راحتی یک نفره خزه دار محصولی مناسب است. این بین بگ ظاهری زیبا و جذاب دارد و دارای کیفیتی بی نظیر نیز می باشد. از دیگر ویژگی های این بین بگ، ظاهر خاص و جذاب آن است. این محصول قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون را دارد و می توانید آن را به راحتی در محیط های مختلف استفاده کنید و از داشتن نشیمنگاهی نرم و طبی بهره مند شوید. به جهت خرید لازم است تا اطلاعاتی در خصوص این محصول داشته باشید تا خریدی مناسب و رضایت بخش را تجربه کنید. به همین دلیل در ادامه مطلب به نقد و بررسی این بین بگ می پردازیم.


رویه ای با کیفیت عالی 

این بین بگ دارای کیفیتی بی نظیر است. رویه این محصول از بهترین نوع پارچه خزدار تولید شده است و دارای استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی دارد و در صورت برخورد اجسام و یا وارد شدن فشار زیاد، به سادگی دچار تغییر حالت نشده و خراب نخواهد شد. در صورت کثیف شدن این رویه نیز نگران نباشید. این رویه را می توانید به راحتی توسط ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. برای این کار کافی است توسط زیپی که بر روی محصول تعبیه شده است رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. به دلیل کیفیت بالای رویه، این محصول قابلیت استفاده در فضاهای باز را نیز دارد. با قرار دادن این بین بگ در فضاهای باز، رویه این محصول دچار آسیب نشده و با قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، به کیفیت رنگ آن آسیبی وارد نخواهد شد. 


مواد داخلی بین بگ 

برای پر کردن داخل این بین بگ از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. این مواد داخلی از جنس فیبر هستند و سبک بوده و حجم بالایی دارند. به همین جهت استفاده از این مواد داخلی موجب شده است تا محصول وزنی کم داشته باشد. وزن بدنه این بین بگ در مجموع برابر با 6 کیلوگرم بوده و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بین بگ را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. شما می توانید به راحتی این محصول را به هر جایی انتقال دهید و به همراه خود ببرید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف زیاد است. این مواد داخلی به صورت شن های ریزی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین جهت در صورت نشستن افراد بر روی این بین بگ، محصول به فرمی متناسب با بدن فرد درآمده و تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و به نشیمنگاهی ایده آل و متناسب با بدن فرد درمی آید. این بین بگ فضایی ایده آل و متناسب با بدن را ایجاد می کند که در صورت نشستن طولانی مدت، به اندام های بدن فشاری وارد نشده و خسته نخواهید شد. از دیگر مشخصات این مواد داخلی داشتن استحکام بالا است. این محصول استحکامی بالا و ایده آل دارد که در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، دچار افت کیفیت و آسیب نشده و خراب نخواهد شد. این بین بگ قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه آسیب ببیند.


ابعادی استاندارد

در تولید این محصول سعی شده است تا تمامی استانداردها لحاظ شود تا در نهایت محصولی کاملا طبی و استاندارد داشته باشیم. این بین بگ دارای طول و عرض 90 سانتی متری است و ارتفاعی معادل 80 سانتی متر دارد. اندازه این محصول به گونه ای طراحی شده است که در هر محیطی، حتی فضاهای کوچک آپارتمانی می توانید این بین بگ را قرار داده و از داشتن نشیمنگاهی راحت و ایده آل لذت ببرید. این بین بگ در گروه محصولات کم جا قرار داد و در هر محیطی قابل استفاده است. نشیمنگاه این محصول نیز در ارتفاعی مناسب واقع شده است و بدون وارد شدن کوچک ترین فشاری به زانوها و کمر می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید. نشیمنگاه این بین بگ فاقد دسته است و بزرگ و جادار می باشد.


روش خرید

برای تهیه بین بگ راحتی یک نفره خزه دار با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...