بین بگ راحتی یک نفره بزرگسال

کد 63024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,107,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی یک نفره بزرگسال یک محصول استثنایی با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این بین بگ ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که یک نشمینگاه بسیار بزرگی برای استراحت در اختیار افراد بالاتر از 16 سال قرار می دهد. تکیه گاه محصول منعطف و سرخود طراحی شده و در اثر استفاده منطبق با فرم بدن افراد تغییر حالت خواهد داد. روکش بدنه این بین بگ را از پارچه مرغوب مخمل تولید می کنند. زیرا این پارچه بادوام و نرم بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. البته با توجه به استحکام بالای بدنه محصول در برابر اب و مواد شوینده می توانید روکش را شستشو دهید. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده است. این مواد بسیار سبک و منعطف هستند و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از ویژگی های عالی محصول می توان به امکان شارژ و یا تعویض مواد داخلی اشاره کرد. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته تا اسودگی خاطر مصرف کنندگان را از کیفیت بدنه فراهم اورد. برای خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بالا می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 90سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

بین بگ راحتی یک نفره بزرگسال

بین بگ راحتی یک نفره بزرگسال یکی از پرکاربردترین نمونه های تولیدی توسط شرکت مبل شنی آرامش می باشد. این محصول خاص کاربردهای متنوعی دارد و دارای ظاهری ساده و راحت می باشد. این بین بگ دارای کیفیتی عالی می باشد و طول عمر بالایی دارد. از باکیفیت ترین تولیدات مبل شنی آرامش می توان به این محصول اشاره کرد. در ادامه بین بگ راحتی یک نفره بزرگسال را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


ابعاد کاربردی

این محصول دارای ابعادی بزرگ می باشد که کاربردهای متنوعی را برای شما فراهم می کند. این محصول دارای ابعادی به مشخصات طول 182 سانتی متر و عرض 112 سانتی متر است که فضایی مناسب و راحت را برای شما فراهم می کند. اگر به دنبال محصولی برای استراحت و دراز کشیدن هستید، با تهیه این محصول می توانید به صورت تک نفره بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید. در صورت استفاده به صورت نشسته نیز این محصول برای استفاده دو نفر مناسب می باشد. این بین بگ به صورت یک کاناپه دو نفره می باشد که می توانید به راحتی از آن هم به صورت نشسته و هم به صورت خوابیده استفاده کنید. این بین بگ را می توانید در مقابل تلوزیون قرار دهید و به صورت دو نفره بر روی آن نشسته و به تماشای تلوزیون بپردازید. هم چنین با استفاده از این بین بگ می توانید به صورت گروهی به بازی های کامپیوتری مشغول شوید. این محصول برای استفاده کودکان نیز مناسب است و با توجه به کیفیت بالای این محصول، طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. 


مشخصات رویه مورد استفاده 

برای رویه این محصول از بهترین نوع پارچه مخملی استفاده شده است که دارای کیفیتی بی نظیر می باشد. این پارچه مخملی استحکام بالایی داشته و با نشستن افراد به مدت طولانی، رویه این محصول دچار افت کیفیت نشده و حالت خود را از دست نمی دهد. این رویه قابلیت شستشو دارد و توسط زیپی که بر روی بدنه موجود است می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین در زمان شستشو از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. شستشو و استفاده های طولانی مدت، بر کیفیت رویه اثر سوء ندارد و باعث تغییر رنگ رویه نمی شود. رنگ این رویه بور نشده و دچار آسیب نخواهد شد. رویه این محصول ضد حساسیت است و در زمان استفاده برای پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. 


حفاظت از رویه بین بگ

برای حفظ کیفیت این رویه لازم است تا از کشیدن این رویه بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است رویه با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. مناسب ترین روش برای جابه جایی این محصول بلند کردن آن از روی زمین و انتقال آن است که با وجود وزن 5 کیلوگرمی بدنه به راحتی قابل جابه جایی می باشد. شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به بدنه محصول خودداری کنید تا بدنه دچار سوختگی نشود. هم چنین لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه نگران نباشید. شما می توانید رویه محصول را جدا کرده و به راحتی تعمیر کنید. هم چنینی می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش رویه جدیدی را خریداری کنید و با رویه قبلی تعویض نمایید. 


مشخصات مواد داخلی 

در داخل این بین بگ از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است که کیفیتی بالا داشته و مناسب این محصول می باشند. انعطاف این مواد داخلی بالا بوده و با نشستن هر فردی، محصول به حالتی همانند بدن فرد درمی آید. به همین دلیل فضایی مناسب و ایده آل برای نشستن ایجاد خواهد شد که در زمان استفاده، به خوبی انحنای ستون فقرات پر می شود و هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند و با استفاده های طولانی مدت نیز، دچار کاهش کیفیت نمی شوند. به همین دلیل این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید بین بگ راحتی یک نفره بزرگسال با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...