بین بگ راحتی کوچک

کد 22041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,765,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی کوچک یکی از ساده ترین و در عین حال ارزان ترین بین بگ های موجود در بازار بوده که برای استفاده بزرگسالان و کودکان کاملا مناسب می باشد. شما می توانید از این بین بگ در داخل منزل و محل کار خود استفاده کرده و راحتی بالایی را تجربه کنید. بین بگ راحتی با توجه به ساختار باکیفیت خود نسبت به مبل های بادی از طول عمر بالاتری برخوردار بوده به همین دلیل این محصول در زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین محصولات برای استراحت تمام سنین تبدیل شده است. این محصول شیک ار ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که با نشستن بر روی بخش میانی آن می توانید فرم بدنه محصول را به دو بخش تکیه گاه و نشیمنگاه تقسیم کنید. این مبل شنی با ابعاد کوچک خود و میزان فضای که اشغال کرده قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل بوده که ساتفاده از این بین بگ محدودیت خاصی در زمینه وزن بالا و یا سن افراد ندارد. روکش بدنه این بین بگ را از بهترین نوع پارچه پلی استر انتخاب کرده اند. این نوع پارچه قابل شستشو و کاملا ضدتعریق و ضدآب می باشد. این نوع روکش بدنه از تنوع رنگبندی گسترده ای برخوردار بوده به همین دلیل می توانید به راحتی رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. روکش های بدنه پلی استر در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شوند. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ نیز از نوع مواد یونولیتی با ساختاری منعطف و نرم بوده تا راحتی و اسایش شما را تضمین کند. این نوع مواد داخلی قابلیت تعویض و شارژ مجدد را نیز دارد. برای خرید بین بگ می توانید به نمایندگی رسمی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 80  سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150کیلوگرم
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ راحتی کوچک

بین بگ راحتی کوچک از سری جدید مبل های شنی می باشد که امروزه به دلیل داشتن ابعاد کوچک در اختیار افراد می باشد و می تواند بهترین گزینه برای استراحت یک فرد در نظر گرفته شود. این محصول بی نظیر ساخت تولیدی مبل شنی آرامش است که در نهایت خلاقیت ساخته شده است و می تواند بهترین شرایط را برای علاقه مندان ایجاد سازد. به دلیل داشتن ابعاد کوچک هر فردی بنا به نیاز خود قادر به بهره برداری از آن در محیط های کوچک می باشد و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان داشته باشد. با توجه به این که افراد در خود نیاز به استراحت و آرامش را دارند برخورداری و خرید این محصول کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار است و می بایست به خرید آن اقدام شود. بین بگ مد نظر بدنه ای ساده دارد و در نهایت سادگی طراحی شده است. اما به دلیل پر کاربرد بودن محصول می توان آن را برای استفاده در مدت زمان طولانی در نظر گرفت. همچنین محصول برای به کار گیری مداوم و استفاده به صورت دائمی سازگاری دارد و بهترین گزینه نیز محسوب می شود. به همین خاطر یکی از پر فروش ترین محصولات طبی بوده است که در حال حاضر با رنگ های متنوع و خاص برای خرید شما عزیزان آماده می باشد. چنانچه قصد خرید محصول را دارید ابتدا مطالب زیر را مرور نمایید.


بهترین شرایط برای استراحت

این بین بگ ساختمان مستحکم و منسجمی دارد که به دلیل داشتن آن می تواند بهترین شرایط را برای استراحت افراد مهیا سازد. به همین خاطر است که بدنه دارای سازگاری های لازم برای راحتی بوده است. این محصول بی نظیر با برترین نکات ایمنی و خلاقیت ساخته شده است از این رو زیبایی های ظاهر را نیز دارا می باشد. بنابراین می تواند جهت استفاده به عنوان یک محصول دائمی در منزل به کار گرفته شود و در اختیار افراد قرار گیرد. امروزه با افزایش مشغله افراد و نیز داشتن تایم استراحت بین روز بیش تر به سمت خرید محصولات طبی کشیده شده اند تا بتوان در نهایت راحتی از شرایط موجود برخوردار بود. همان طور که می دانید برخی از محصولات به دلیل گنجایش کوچک برای یک فرد ساخته شده اند و مورد استفاده آن قرار می گیرند. این محصول نیز با داشتن ظرفیت کم برای یک شخص استفاده می شود و برای آن کاربرد دارد. در نتیجه هر کس که به دنبال محصولی کم جا و شخصی می باشد می تواند به راحتی بین بگ مد نظر را برای استراحت خود انتخاب نماید. با توجه به این که محصول دارای گارانتی می باشد می توان با رضایت کامل آن را تهیه نمود. 


قابل جابه جایی و کم جا

یکی از بهترین ویژگی هایی که در محصولات مبل شنی وجود دارد این است که کم جا و قابل حمل باشد. در این محصول نیز از آن جایی که یکی از بهترین وسایل طبی تولید شده در مبل شنی آرامش می باشد خصوصیت کم جا بودن و وزن کم وجود دارد. بنابراین موارد محصول را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و در اختیار داشت. با این وجود علاقه مندان به سمت خرید محصولی مانند این بین بگ جذب می شوند و آن را برای به کار گیری در طولانی مدت خریداری می نمایند. این محصول بی نظیر و خاص دارای قابلیت جا به جایی آسان می باشد و می تواند به راحتی به همراه افراد باشد. در نتیجه هر کس که تمایل به رفتن به سفر دارد می تواند محصول را با خود به همراه داشته باشد و از آن استفاده کند.


رویه مقاوم

بین بگ مد نظر از رویه ای با کیفیت بالا برخوردار است چرا که استفاده مداوم از محصول یکی از ویژگی های خاص ایجاد شده در این محصول می باشد. علاوه بر این موارد محصول را می توان به دلیل داشتن رویه مقاوم برای مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن نهایت لذت را برد. رویه مقاوم محصول می تواند فشار وارد بر بدنه را تحمل کند و دچار آسیب نخواهد شد.


خرید

بین بگ راحتی کوچک با کیفیت و ارزان در تولید مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...