بین بگ راحتی کودک یک نفره

کد 31039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,629,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی کودک یک نفره یکی از محصولات پرطرفدار تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی برای کودکان کمتر از 12 سال بوده که توانسته رضایت مصرف کنندگان را بدست اورد. این محصول از رنگبندی متنوع و شادی برخوردار بوده تا شما بتوانید یک نمونه را با توجه به روحیات فرزند خود انتخاب کنید. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که تکیه گاه شیبدار ان به صورت سرخود تعبیه شده که کاملا انعطاف پذیر است. روکش بدنه محصول از پارچه مرغوب بوده که ضدتعیق بوده و نرم و دوام بالایی دارد. این روکش بدنه قابل شستشو بوده و در اثر برخورد با اب و مواد شوینده دچار اسیب نمی شود. مواد داخلی محصول را یونولیت خرد شده تشکیل داده که توان تحمل وزن بالا در مقابل وزن بسیار کم دارد. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا از طریق ان بتوانید این مواد را تعویض و یا شارژ کنید. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز دریافت خواهید کرد که تضمینی بر کیفیت بدنه محصول به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

بین بگ راحتی کودک یک نفره

در زمان خرید محصولات کودکان، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. اولین مورد در نوع ظاهر محصول است که باید به صورتی طراحی شده باشد که مورد پسند کودک واقع شود و در اولین نگاه کودک به استفاده از آن تمایل نشان دهد. دومین نکته ای که لازم است مد نظر قرار گیرد، دارا بودن کیفیت بالا و داشتن جنس مناسب برای استفاده کودک است. به طوری که با استفاده مداوم از این محصول سلامتی کودک تحت تأثیر قرار نگیرد و کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کند. قابلیت شستشو، کیفیت بالا، استحکام و ... در اولویت های بعدی خرید بین بگ برای کودکان هستند. بین بگ راحتی کودک یک نفره یکی از محصولاتی است که با دارا بودن تمامی این ویژگی ها، برای استفاده کودکان تولید شده است. در ادامه این مطلب بین بگ راحتی کودک یک نفره را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهر زیبا و رنگ بندی جذاب

اولین نکته ای که در زمان خرید به نظر می رسد، ظاهر محصول است. این بین بگ دارای ظاهری زیبا بوده که بی شک مورد علاقه کودکان واقع خواهد شد. این محصول از فرمی کیسه مانند بهره می برد و دارای نشیمنگاهی گرد است. با نشستن کودک بر روی محصول، تکیه گاه تا قسمت سر و گردن کودک را پوشش می دهد. این مبل بین بگ در رنگ های متنوع و شاد تولید شده است که مطابق با دکوراسیون اتاق کودک و سلیقه او می توانید به انتخاب رنگ دست بزنید و از میان رنگ های قرمز، سبز، آبی و بنفش یکی را برای دلبندتان انتخاب نمایید. این رنگ ها بسیار شاد و پرانرژی هستند و بی شک مورد علاقه کودک واقع خواهند شد. 


قابلیت استفاده به تنهایی

این مبل بین بگ دارای ابعادی به مشخصات قطر 90 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر است. شما با خاطری آسوده می توانید این بین بگ را در اختیار کودک قرار دهید تا از آن استفاده نماید. این محصول به واسطه دارا بودن تکیه گاهی مناسب و ایده آل، از ایمنی بالایی برای استفاده کودک بهره می برد. ارتفاع این محصول از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه مناسب و استاندارد بوده و کودک به تنهایی می توانید بر روی بین بگ نشسته و از روی آن برخیزد. تکیه گاه این محصول نیز با داشتن ضخامتی مناسب و ایده آل، برای استفاده کودک طراحی شده است به طوری که در اثر استفاده کودک و تکیه دادن او، به خوبی تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نخواهد شد و تکیه گاهی امن و مطمئن برای کودک محسوب می شود. به دلیل ارتفاع مناسب این تکیه گاه، کودک به راحتی می تواند بر روی این بین بگ به خواب برود. 


قابلیت شستشو 

قابلیت شستشو از مهم ترین ویژگی هایی است که محصولات مورد استفاده کودکان باید داشته باشند. زیرا کودکان در زمان بازی کردن و یا صرف انواع خوراکی ها در حین بازی، ممکن است با دست های آلوده به وسایل خود نزدیک شوند و یا مواد غذایی را بر روی مبل بین بگ بریزند. این بین بگ نیز از این ویژگی خاص بهره مند بوده و در صورت نیاز و آلوده شدن رویه بین بگ، شما به راحتی می توانید رویه را از قسمت بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. وسایل مورد استفاده کودکان را باید همواره تمیز نگه داشت زیرا آلودگی بر پوست های حساس کودکان اثر گذار است و ممکن است باعث بیماری آن ها شود. بنابراین در صورت نیاز می توانید این رویه را به راحتی بشویید. این رویه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. 


قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی 

در صورت آسیب دیدن رویه می توانید رویه را از طریق زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است جدا کرده و تعمیر نمایید. در صورت وارد شدن آسیب جدی می تواید رویه را به راحتی تعویض کنید و رویه ای جدید با رنگ مورد علاقه کودک را استفاده کنید. مواد داخلی بین بگ نیز قابلیت تعویض دارند. در صورت افت کیفیت مواد داخلی می توانید مواد داخلی جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید تا به کیفیت اولیه بازگردد. 


راهنمای خرید

بین بگ راحتی کودک یک نفره را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامشتهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...