بین بگ راحتی کودک دونفره

کد 51012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,057,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی کودک دونفره از جمله محصولات استاندارد و کابردی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل داشته که تکیه گاهی سرخود و متناسب دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده و راحتی را به کودک هدیه می دهد. این محصول قابل استفاده به عنوان تخت یکنفره کودک نیز می باشد. روکش بدنه این محصول از پارچه مخمل تولید شده که ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه از تنوع رنگ بالایی برخوردار بوده که شما می توانید بر اساس روحیات فرزند خود یک نمونه زیبا را سفارش دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده که وزنی کم و ساختاری منعطف با قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. این مواد را می توانید به راحتی تعویض و یا مجدد شارژ کنید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

بین بگ راحتی کودک دونفره

یکی از کاربردی ترین محصولات تولید شده مخصوص کودکان، بین بگ راحتی کودک دو نفره است. این محصول با طراحی ویژه و کاربردی و هم چنین داشتن ظاهری زیبا و جذاب برای کودکان، بهترین وسیله کاربردی در اتاق کودک محسوب شده و هدیه ای مناسب برای دلبند شما است. این محصول توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده است و کارشناسان ما در این شرکت آماده پاسخگویی در خصوص این محصولات می باشند. پس اگر قصد خرید بین بگ برای کودک خود را دارید می توانید با کارشناسان در خصوص خرید محصولی مناسب برای کودک عزیزتان صحبت نمایید تا رضایت صد در صدی از خرید خود را داشته باشید. جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی در خصوص بین بگ راحتی کودک دو نفره را خدمت شما ارائه کنیم تا جهت خرید اطلاعاتی کافی در خصوص این محصول داشته باشید. 


ساختمان طبی و ایمن

این محصول دارای ظاهری به صورت بیضی می باشد که برای نشستن دو نفر کودک طراحی شده است. نشیمنگاه این بین بگ جادار و مناسب می باشد و با ارتفاعی استاندارد از سطح زمین قرار دارد. به طوری که کودک به تنهایی و بدون نیاز به کمک خواهد توانست بر روی این بین بگ نشسته و برخیزد و از این محصول استفاده نماید. نشستن بر روی این محصول آسان خواهد بود و بدنه این محصول تعادل خود را در زمان استفاده به خوبی حفظ می کند. با نشستن کودک بر روی این محصول، بین بگ واژگون نخواهد شد و به خوبی تعادل خود را حفظ خواهد کرد. این محصول دارای پشتی مناسب و با ارتفاعی بلند است که ایمنی کودک را حفظ می کند. با تکیه دادن کودک به این پشتی، فضایی راحت و امن برای نشستن و استراحت کودک فراهم می شود. این پشتی به خوبی تمامی قسمت های ستون فقرات کودک را در بر می گیرد و گودی کمر و سر و گردن او را پوشش می دهد. به همین جهت از ایجاد درد و وارد شدن فشار در قسمت های بدن جلوگیری خواهد کرد. این ساختمان طبی و راحت برای استفاده کودکان ایده آل است و برای کودکان که در سنین رشد به سر می برند، محیطی مناسب فراهم می کند. 


کاربردهای بین بگ

این محصول برای نشستن دو کودک به صورت هم زمان طراحی شده است که کودکان می توانند از آن در زمان بازی های کامپیوتری، تماشای تلوزیون و ... استفاده نمایند. هم چنین می توانید این محصول را در اتاق کودک قرار دهید تا او در زمان بازی نیز از این بین بگ استفاده نماید. از کاربردهای بی نظیر این بین بگ ایجاد فضایی راحت و امن برای استراحت و دراز کشیدن کودک است. کودک می تواند به راحتی بر روی این بین بگ دراز بکشد و به خواب برود و از آن به عنوان یک تخت خواب شنی استفاده کند. 


رویه ای مناسب برای کودکان 

رویه مورد استفاده در این بین بگ از نوع رویه مخملی می باشد. این نوع از رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نمی کند. هم چنین این رویه را می توانید به راحتی در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. بر روی این بین بگ یک زیپ مخفی تعبیه شده است که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی را داده و هم چنین توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. این رویه کیفیت بالایی داشته و مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد. رویه این محصول به سادگی پاره نشده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم است. 


نرمی و انعطاف زیاد

این محصول از مواد داخلی مناسبی تشکیل شده است که سبک بوده و انعطاف بالایی دارند. به همین جهت با نشستن کودک، محصول انعطاف زیادی از خود نشان می دهد و به فرم بدن کودک در می آید. بنابراین به محیطی مناسب برای کودک تبدیل خواهد شد. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند و در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت نیز تغییر حالت نداده و از انعطاف آن ها کاسته نمی شود. این مواد داخلی در صورت استفاده زیاد حجم خود را نیز حفظ می کنند و خراب نمی شوند. 


روش خرید

برای خرید بین بگ راحتی کودک دونفره به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و این محصول را با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...