بین بگ راحتی کودک با طرح خرگوش

کد 33073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,563,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی کودک با طرح خرگوش یکی از محصولات مورد استفاده کودکان با طراحی بدنه فانتزی و منحصر به فرد بوده که با استقبال گسترده ای مواجه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که تکیه گاه سرخود ان به صورت شیبدار تعبیه می شود. در بخش بالایی محصول دو عدد گوش خرگوش تعبیه شده که محل اتصال بالش سرخود محصول به شمار می روند. این بالش جایگاه مناسبی برای گرد کودک در زمان استراحت است. برای تولید روکش بدنه این محصول از پارچه مخمل استفاده شده که ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. رنگ بدنه محصول ابی بوده اما در صورت تمایل می توانید این رنگ بدنه را تغییر داده و شخصا رنگ بدنه مدنظر خود را سفارش دهید. در بخش کناری محصول یک جیب تعبیه شده که محل مناسبی برای قرار دادن اشیا مورد نیاز کودک به حساب می اید. مواد داخلی محصول یونولیت خرد شده با وزن کم و انعطاف پذیر با امکان تحمل وزن بسیار بالا است. این مواد قابلیت تعویض و یا شارژ را دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 4.5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم

بین بگ راحتی کودک با طرح خرگوش 

در چند سال اخیر استفاده از بین بگ در طراحی منازل و فضاهای متفاوت بسیار رایج شده است و اغلب افراد تمایل زیادی به استفاده از این محصولات راحتی نشان می دهند. به همین علت کارخانه مبل شنی آرامش اقدام به طراحی و تولید انواع بین بگ کودک نموده است تا علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز بتوانند از این محصولات راحتی و فوق العاده استفاده کنند و از وجود این نوع محصولات لذت ببرند. بین بگ راحتی کودک با طرح خرگوش یکی از زیباترین انواع بین بگ کودک تولید شده توسط این مجموعه است که با داشتن طراحی خاص و زیبا و استفاده از مواد مناسب و مرغوب، توانسته به محبوبیت بالایی در میان خریداران برسد و فروش خوبی را از آن خود کند. این محصول جذاب دارای طراحی ویژه و زیبایی است که بی شک مورد پسند کودکان قرار می گیرد. در ادامه این مطلب محصول فوق را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم تا اطلاعات کاملی را جهت خرید خدمت شما عرضه کنیم. 


ظاهری زیبا و جذاب

بین بگ راحتی کودک با طرح خرگوش دارای بدنه ای فوق العاده راحت با طراحی به صورت مستطیلی می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت مکعبی ساخته شده است و طراحی تکیه گاه آن به صورت شیبدار می باشد. تکیه گاه شیبدار آن برای استفاده کودک مناسب بوده و در بالای قسمت تکیه گاه، دو گوش خرگوشی قرار دارد که زیبایی بی نظیری را به محصول داده است. بین قسمت گوش ها و تکیه گاه نیز یک بالشت سر خود وجود دارد که به خوبی بخش گردن شخص را پوشش داده و در قسمت گردن کودک قرار می گیرد به صورتی که کودک می تواند به راحتی بر روی این محصول به خواب برود. در کناره این محصول یک جیب کوچک قرار دارد که می توان از آن جهت قرار دادن اشیا و لوازم کوچک استفاده نمود. این محصول طراحی جذابی داشته که برای تمامی کودکان لذت بخش و هیجان آور می باشد. 


استفاده آسان

این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودک می تواند به تنهایی به استفاده از آن پرداخته و برای نشستن و برخاستن نیازی به کمک نخواهد داشت. نشیمنگاه این محصول دارای ارتفاعی مناسب از سطح زمین است که به همین علت کودک به تنهایی می تواند بر روی آن نشسته و یا از روی این محصول بلند شود. هم چنین به دلیل داشتن تکیه گاه مناسب و ضخیم، در زمان استفاده کودک، محصول واژگون نشده و به خوبی تعادل خود را حفظ خواهد کرد. کودک به راحتی می تواند از این بین بگ  استفاده نماید و بر روی آن بازی کرده و یا به صرف غذا مشغول شود. این بین بگ از ایمنی بالایی برای استفاده کودک برخوردار می باشد که توسط آن فضایی نرم و راحت برای فعالیت های نشسته کودک فراهم خواهد شد. 


اندازه های ظاهری بین بگ

این محصول دارای طول 90 سانتی متری و عرض 80 سانتی متر است. ارتفاع این بین بگ معادل 90 سانتی متر می باشد. این ابعاد مناسب بوده و به راحتی می توانید در اتاق کودک از آن استفاده نمایید. هم چنین در مسافرت ها نیز می توانید این محصول را به همراه خود ببرید تا کودک از نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار باشد و خاطر شما از بابت فضای مناسب برای خوابیدن کودک نیز آسوده خواهد شد. این محصول دارای وزن بدنه چهار و نیم کیلوگرمی می باشد که به راحتی می توان آن را حمل کرد. به همین منظور از این محصول به راحتی در فضاهای متفاوت می توانید استفاده نمایید و به راحتی آن را از نقطه ای به جای دیگر انتقال دهید. این محصول قادر است وزنی برابر با 80 کیلوگرم را تحمل نماید بدون اینکه به کیفیت آن آسیب برسد. 


روش خرید

بین بگ راحتی کودک با طرح خرگوش را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی محصولات مبل شنی آرامش تهیه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...