بین بگ راحتی چرم زیرپایی دار

کد 32117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,059,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی چرم زیرپایی دار یکی دیگر از محصولات متفاوت و جذاب تولید شده برای استفاده تمام سنی بوده که ساختاری طبی و راحت دارد. روکش بدنه این بین بگ را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده به همین دلیل استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. ساختار این پارچه نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. شما می توانید این روکش بدنه را با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و راحتی شما را برای زمان استفاده فراهم خواهند کرد. این نوع مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزنی بالا هستند. شما می توانید از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه بین بگ مواد یونولیتی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این بین بگ یک زیرپایی شنی استاندارد نیز دارد. با استفاده از این نوع زیرپایی می توانید خوابی راحت را تجربه کنید. این زیرپایی امکان استفاده به عنوان میز را نیز دارد. این بین بگ را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم بوده که می توان گف حمل راحتی را خواهید داشت. البته وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و بدنه بین بگ می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. این بین بگ ضمانت نامه معتبر 2ساله داشته تا اسودگی خاطر شما را از کیفیت بدنه خود فراهم اورد. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ راحتی چرم زیرپایی دار

بین بگ راحتی چرم زیرپایی دار از سری محصولات جدید و خاص مبل شنی آرامش است که دارای ترکیب رنگ به خصوصی می باشد و می تواند بی نظیر و با دوام در اختیار افراد قرار گیرد. این محصول کاربردی برای استفاده مداوم در نظر گرفته شده است و با طول عمر بالا برای به کارگیری محصول در طولانی مدت استفاده خواهد شد. در نتیجه کسانی که دارای نیاز به آرامش و راحتی می باشند می توانند این بین بگ راحتی را با کیفیت بالا خریداری کنند. توجه به رویه محصول و جنس تشکیل دهنده آن نکته ای لازم و ضروری است که در خرید این گونه محصولات باید به آن توجه بسیاری نمایند. از سوی دیگر طول عمر بدنه با توجه به جنس رویه محصول تعیین می شود و مقاومت محصول در برابر عوامل محیطی بر اساس این رویه تعیین خواهد شد. به همین خاطر است که رویه اغلب مبل های شنی با کیفیت بالا می باشد و دارای قابلیت های مطلوبی است. این محصول به خصوص نیز دارای کارایی دلخواهی است که علاقه مندان می توانند با توجه به داشتن آن در بهترین شرایط قرار بگیرند و تجربه ای از داشتن یک محصول بی نقص داشته باشند. بین بگ مد نظر دارای یک زیر پایی می باشد که در طراحی محصول و مجموعه کلی آن نقش مهمی دارد. در نتیجه کسانی که خواستار خرید و داشتن این بدنه با کیفیت هستند می توانند این محصول کاربردی را داشته و آن را خریداری کنند. جهت خرید ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


ظاهر اسپرت محصول

با طراحی بی نقص و خاص این مبل شنی که دارای ترکیب ظاهری اسپرت می باشد و می تواند یکی از منحصر به فرد ترین اکسسوری در سال های اخیر باشد کمک کرده است که در دکور منزل و اتاق خواب از آن استفاده کرد و دارای یک محصول بی نظیر و شیک شد. این محصول دلنشین ساخت شرکت بزرگ مبل شنی آرامش است و از دو بخش تشکیل شده است که ظاهر آن نیز مشابه با هم می باشد و رنگبندی بدنه هم با دو رنگ یکسان تشکیل شده است. با این شرایط افرادی که نیاز به آرامش و راحتی دارند و نیز تمایل دارند که این محصول را به راحتی مورد استفاده قرار دهند می توانند این بین بگ را با ظاهر ایجاد شده در مبل شنی آرامش خریداری کنند و دارای ترکیب ساختاری خاصی باشند. رنگ محصول تیره بوده است و دوخت آن دارای رنگی متضاد می باشد در نتیجه کسانی که این محصول را مورد پسند قرار می دهند می توانند از ترکیب رنگ به خصوص این محصول برخوردار باشند و بهترین شرایط را داشته باشند. داشتن این بدنه جذاب با ظاهر اسپرت برای افرادی که تمایل به این نوع ساختار دارند استفاده می شود.


ساختار زیر پایی 

زیر پایی که در کنار بدنه اصلی قرار دارد کمک می کند تا افراد در آرامش کامل باشند و بیش ترین میزان راحتی را داشته باشند. در نتیجه افراد قادر به برخورداری از بهترین مزیت ها هستند و می توانند یکی از ساختار های متفاوت را با این محصول بی نظیر به دست بیاورند. زیر پایی محصول دارای ساختار استوانه ای شکل است. با این شرایط ارتفاع آن موازی با ارتفاع سطح نشیمن بدنه مبل شنی می باشد و می تواند پا ها و بدن افراد را در بهترین شرایط و راحت ترین حالت قرار دهند. زیر پایی برای قرار گیری حالت ستون فقرات به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است و افراد می توانند یک موقعیت مطلوب را داشته باشند و از آن استفاده کنند. با این وجود است که استفاده از این بین بگ در طولانی مدت انجام می شود و بهترین محصول طبی بوده است.


مقاومت بدنه طبی

از آن جایی که محصول قادر به تحمل فشار وارد بر بدنه می باشد و می تواند در برابر وزن افراد سنگین وزن نیز مقاومت داشته باشد جزو مقاوم ترین بدنه های طبی بوده است که شرایط برای داشتن آن ها مهیا می باشد و می تواند برای تمامی علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. 


خرید

جهت خرید بین بگ راحتی چرم زیرپایی دار می توانید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...