بین بگ راحتی چرم تکنفره

کد 33015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,794,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی چرم تکنفره یکی دیگر از محصولات پرطرفدار تولید شده در این گروه محصولات بوده که با طول عمر بالا و ساختاری استاندارد توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی روانه بازار شده است. این بین بگ ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تیکه گاهی سرخود بر روی ان قرار دارد. این تکیه گاه بلند و نرم بوده و می تواند سطح کمر شما را پوشش دهد. پس می توانید این بین بگ را به راحتی برای زمان استراحت و کار و تماشای تلویزیون و.. انتخاب کنید. برای تولید روکش بدنه بین بگ از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این پارچه نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. می توانید از این نوع بین بگ با توجه به قابلیت ضدتعریق و ضداب بوده روکش بدنه برای استراحت های طولانی مدت استفاده کنید. این روکش بدنه قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را دارد. روکش بدنه بین بگ را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا می باشند. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده و راحتی شما را در زمان استفاده فراهم خواهند کرد. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه بین بگ می توانید مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا بدنه محصول به فرم ایده ال شما برسد. این بین بگ می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پس استفاده از ان هیچگونه محدودیت سنی و وزنی ندارد. برای خرید بین بگ می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده تا محصول را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ راحتی چرم تکنفره

از سری محصولات جذاب و زیبا که توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده است، بین بگ راحتی چرم تکنفره می باشد. این محصول اسپرت و زیبا دارای ساختمانی بسیار راحت و جذاب است و ظاهری فانتزی دارد. در تولید این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد استفاده شده است که دارای کیفیتی بی نظیر هستند و به همین دلیل بین بگ دارای طول عمر بالایی است. این محصول دارای ضمانت نامه دو ساله می باشد که از سوی تولید کننده برای آسودگی خاطر خریداران عزیز ارائه شده است که مهر تأییدی بر کیفیت بالای این محصول می باشد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده تا بتواند به خوبی رضایت خریداران عزیز را جلب کرده و به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه به نقد و بررسی بین بگ راحتی چرم تکنفره خواهیم پرداخت.


ویژگی های ساختمان بین بگ

این محصول ظاهری به صورت کیسه ای دارد. به این صورت که دارای نشیمنگاهی با ابعاد بزرگ و به صورت گرد است و هر چه به سمت بالاتر ساختمان بین بگ پیش می رویم، محصول باریک تر می شود. به طوری که در بالاترین قسمت پشتی بین بگ مساحت بدنه محصول کمتر شده است. نشیمنگاه این بین بگ بزرگ و جادار است و دارای ابعادی بزرگ می باشد. به طوری که برای تمامی افراد با جثه های مختلف مناسب است. نشیمنگاه این بین بگ ارتفاعی مناسب دارد و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار ساده می باشد. در صورت نشستن و برخاستن مکرر بر روی این محصول، به زانوها و کمر فشاری وارد نمی شود و در قسمت های بدن دچار درد نمی شوید. پشتی این محصول ارتفاعی بلند دارد که تمامی بخش های ستون فقرات را پوشش داده و در زمان استفاده به خوبی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. هم چنین تکیه گاه مناسبی برای گودی کمر نیز محسوب می شود. این محصول بسیار راحت و طبی است و برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. تمامی افراد خصوصا افرادی که اغلب وقت خود را به صورت نشسته می گذرانند می توانند به راحتی از این بین بگ استفاده کنند و از نشستن خسته نشوند. بین بگ راحتی چرم تکنفره محصولی بی نظیر برای آسودگی ستون فقرات و کمر شما است و فضایی ایده آل برای استراحت شما فراهم خواهد کرد. 


ابعاد استاندارد و کاربردی

این بین بگ دارای ابعادی مناسب و استاندارد می باشد. طول و عرض این محصول برابر با 100 سانتی متر است که برای استفاده از آن نیازی به محیط بزرگ نداشته و در هر فضایی می توانید آن را قرار دهید و از داشتن نشیمنگاهی راحت و مناسب برخوردار شوید. این بین بگ را می توانید در محیط های مختلف مانند تراس منزل، اتاق مطالعه، مقابل تلوزیون در اتاق نشیمن و ... قرار دهید و از داشتن نشیمنگاهی راحت و مناسب برخوردار شوید. از دیگر موارد مصرف این بین بگ استفاده از آن در مسافرت است. این محصول را به راحتی در خودرو جای دهید و در گردش ها و مسافرت ها آن را به همراه خود ببرید به این ترتیب در طول روز از نشیمنگاهی نرم و مناسب برخوردار خواهید شد و در طول شب نیز می توانید به راحتی بر روی این محصول بخوابید. ارتفاع این بین بگ نیز 100 سانتی متر است که نشان داشتن پشتی بلند و مناسب در این محصول می باشد. 


استحکام بالا

این بین بگ از مواد داخلی مناسبی ساخته شده است که دارای کیفیتی بی نظیر هستند. مواد داخلی بین بگ از جنس فیبر می باشد که موادی سبک و با حجم بالا هستند. به طوری که این محصول وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد و به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد. این مواد داخلی انعطاف زیادی دارند و با وجود آن, در صورت نشستن افراد بر روی این بین بگ، محصول به حالتی متناسب با بدن فرد درآمده و به خوبی انحنای بدن را پوشش می دهد و فضایی ایده آل برای نشستن ایجاد می کند. این مواد داخلی استحکام زیادی دارند و با وارد شدن فشار در اثر نشستن افرادی با وزن سنگین و به مدت طولانی، حالت خود را حفظ کرده و دچار تغییر شکل نمی شوند. ایجاد فشار زیاد بر روی این محصول موجب از دست دادن حجم و انعطاف نیز نخواهد شد. به همین علت این بین بگ قادر است وزنی برابر با 6 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار تغییر شکل شود.


خرید

بین بگ راحتی چرم تکنفره با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...