بین بگ راحتی مخمل یک نفره

کد 22061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,707,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخمل یک نفره بهترین نوع بین بگ برای استفاده در زمان گیم و یا کار با لپ تاپ و تماشای تلویزیون و... بوده که از تولیدات جدید کارخانه مبل شنی به حساب می آید. این بین بگ را با یک گارانتی دوساله معتبر تولید و به دست مصرف کننده می رساند. این گارانتی شامل دوخت با تضمین روکش بدنه ، کیفیت پارچه روکش بدنه ، تحمل وزن بالا و.... می باشد. پس دیگر نگرانی بابت طول عمر بالای محصول با حفظ مرغوبیت باقی نمی ماند. جنس پارچه روکش بدنه از مرغوبترین نوع مخمل است. این پارچه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن بالایی را بر روی خود تحمل کند. روکش های مخمل امکان شستشو با استفاده از ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی را داشته و دچار آسیب های احتمالی نمی شود. در صورت استفاده مستمر و مداوم از بین بگ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. زیرا روکش بدنه بین بگ کاملا ضدحساسیت و ضدتعریق می باشد. بخش داخلی بین بگ متشکل از مواد یونولیت خرد شده است. این مواد یونولیتی وزنی بسیار کم داشته که موجب وزن بدنه 6 کیلوگرمی بین بگ می شود. پس در زمان چیدمان منزل می توانید بین بگ را به راحتی حمل و جا به جا کنید. این مواد یونولیتی در کنار نرم بودن ساختار خود می توانند وزن بسیار زیادی را بر روی خود تحمل نمایند. پس بدنه بین بگ می تواند با تحمل وزن 180 کیلوگرمی خود برای استفاده از محصول هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد. میزان مواد یونولیتی داخل بین بگ را می توانید به راحتی کنترل کنید. رنگبندی بالای بدنه بین بگ موجب شده تا تمامی افراد با هر سلیقه ای بتوانند رنگی زیبا را سفارش بدهند. اگر می خواهید یک بین بگ شیک را برای خود خریداری کنید توصیه می کنیم به فروشنده اصلی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل 
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ راحتی مخمل یک نفره

بین بگ راحتی مخمل یک نفره بی نقص ترین طراحی در تولید محصولات طبی و راحتی می باشد و می تواند رضایت خریداران را به خود جلب کند. این محصول بی نظیر از رویه با دوام تشکیل شده است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا می تواند زیبایی بسیار زیادی نیز تولید کند. با توجه به این که بین بگ ها از جمله محصولات قابل حمل و سبک می باشند علاقه مندان به داشتن آن ها قادر بودن اند که در مدت زمان طولانی این محصول را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهند. داشتن یک مبل شنی با بدنه مخمل نهایت آرامش و راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد و می تواند یکی از خاص ترین محصولات موجود در منزل باشد. علاوه بر این موارد بدنه به حالتی خاص طراحی شده است که می تواند در محیط کار نیز مورد استفاده قرار گیرد و یکی از بی نظیر ترین اکسسوری های  در اختیار افراد باشد. به دلیل وجود لطافت بر روی بدنه افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شده اند که از جمله آن ها کودکان می باشد. کودکان با داشتن این مبل شنی بی نقص می توانند در زمان انجام گیم یا استراحت بر روی آن قرار بگیرند و تایم خود را به بهترین شکل رقم بزنند. با وجود آن که افراد دارای شرایط راحتی بر روی این بین بگ می شوند تمایل به استفاده در تایم طولانی در آن ها شکل می گیرد و محصول نیز برای این نوع استفاده سازگاری پیدا کرده است. با توجه به این مطالب برخی خصوصیات محصول در زیر خلاصه شده است که آن ها را بررسی می کنیم.


قابلیت بین بگ

بین بگ ها محصولات جدید و به روزی می باشند که یکی از خاص ترین محصولات در اختیار افراد هستند. با وجود این محصول استفاده کننده در شرایط دلخواه و استاندارد قرار می گیرد و می تواند بالاترین میزان رضایت را داشته باشد. از جمله قابلیت هایی که در این محصول شکل گرفته است و افراد بر اساس آن محصول را انتخاب و خریداری می کنند این است که بدنه برای داشتن راحتی نرم و منعطف است و برای استفاده طولانی مدت سازگاری پیدا کرده است. این به معنی آن است که هر فردی با داشتن بین بگ بدن خود را در شرایط لازم و راحتی قرار خواهد داد و در آن شرایط به لذت بردن از استراحت های روزانه خواهد پرداخت. همچنین افرادی که دارای این محصول می باشند در تمامی فصول سال قادر به استفاده از آن بوده اند. چرا که بدنه ضد تعریق می باشد و در فصول گرم که استفاده از برخی محصولات ناپسند می شود می تواند دارای بخش رویه خنک باشد که تعریق را ایجاد نمی سازد و می تواند بهترین گزینه برای استفاده علاقه مندان باشد.


تکیه گاه سرخود

بر روی بدنه علاوه بر نشیمنگاه راحت و استاندارد یک تکیه گاه سرخود نیز ایجاد شده است که می تواند برای راحتی افراد به کار برود. این تکیه گاه شرایط را برای استفاده طولانی مدت افراد مهیا می سازد و می تواند یکی از موقعیت های استاندارد و راحتی را ایجاد نماید. به همین خاطر است که افرادی که از محصول استفاده می کنند در مدت زمان طولانی دچار مشکل نخواهند شد و دارای مزیت جلوگیری از کمر درد می باشند. برای انجام گیم یا تماشای فیلم وجود این تکیه گاه لازم و ضروری است و می تواند ستون فقرات را به حالت مناسب قرار دهد. با این وجود هر کس که برای به آرامش رسیدن و یا برای انجام برخی فعالیت های خود نیاز به یک محصول طبی دارد می تواند این بین بگ را انتخاب کرده و به راحتی خریداری نماید.


لطافت بسیار زیاد

وجود لطافت بسیار زیاد ناشی از بدنه و محتویات داخلی آن می باشد که شامل رویه مخمل و مواد شنی یونولیتی بوده است. رویه محصول دارای پرز هایی می باشد که نرمی و لطافت را ایجاد کرده است همچنین داخل بدنه از یونولیت هایی تشکیل شده است که به ابعاد شن می باشند و می توانند به راحتی سبب افزایش میزان رضایت افراد از محصول شوند. 


خرید

به جهت خرید آسان بین بگ راحتی مخمل یک نفره به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...