بین بگ راحتی مخمل بزرگسال

کد 33044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,793,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخمل بزرگسال یکی دیگر از بهترین انواع بین بگ تولید شده برای بزرگسالان بوده ساخه=ختاری راحت و استاندارد با طول عمری بسیار بالا دارد. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که تکیه گاهی سرخود و بلند بر روی ان تعبیه شده است. این نوع تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده به همین دلیل این بین بگ برای استراحت های طولانی و مطالعه و... توصیه می شود. بدنه محصول ظاهری ساده و یک رنگ دارد. البته با توجه به رنگبندی بالای بدنه این گروه از محصولات شما می توانید رنگ بدنه را شخصا سفارش دهید. روکش بدنه بین بگ را از پازژه مخمل تولید می کنند. زیرا این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و قابل شستشو و ضدتعریق است. بخش داخلی بین بگ نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا سبک و نرم بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. لازم به ذکر بوده مواد داخلی قابلیت شارژ مجدد و یا تعویض را دارند. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم

بین بگ راحتی مخمل بزرگسال

بین بگ راحتی مخمل بزرگسال یکی از کامل ترین طراحی ها را در میان تنوع بی نظیر محصولات بین بگ دارد. این بین بگ کاملا طبی بوده و در طراحی آن تمامی جوانب برای ایجاد محصولی فوق العاده راحت در نظر گرفته شده است. خریداران این محصول احترام زیادی برای بدن خود قائل هستند زیرا با تهیه این بین بگ برای خود، بدنشان در وضعیتی مناسب قرار می گیرد و کوچک ترین آسیبی به اندام های بدن نمی رسد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ راحتی مخمل بزرگسال خواهیم پرداخت. 


محصولی خاص با طراحی ویژه 

این محصول دارای تمامی امکانات لازم برای یک استراحت بی نظیر و یا نشستن طولانی مدت است. نشیمنگاه این محصول فوق العاده نرم و راحت بوده و جادار و بزرگ طراحی شده است که هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. ارتفاع مناسب این نشیمنگاه از سطح زمین موجب شده است که بتوانید به راحتی بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه فشاری به بدن شما وارد شود. هم چنین این محصول مناسب تمامی گروه های سنی بوده و هر فردی به راحتی می تواند این بین بگ را مورد استفاده قرار داده و از داشتن نشیمنگاهی نرم و مناسب لذت ببرد. نشیمنگاه این بین بگ فاقد دسته است و اگر به دنبال محصولی به همراه دسته های کناری هستید، باید محصول دیگری را امتحان کنید. در مورد سایر امکانات این بین بگ می توان به پشتی بلند آن اشاره کرد. این پشتی به صورت یک تکه با بدنه اصلی است و در زمان استفاده تمامی بخش های ستون فقرات و سر و گردن را دربر می گیرد. شما به راحتی می توانید به این پشتی مناسب تکیه دهید و ساعت های طولانی وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید. به همین دلیل این محصول برای افرادی که بیش تر وقت خود را به صورت نشسته می گذرانند، به خصوص سالمندان، بسیار مناسب بوده و با استفاده از آن هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. 


محصولی نرم و منعطف

این بین بگ دارای بدنه ای با انعطاف بسیار بالا می باشد. دلیل این امر استفاده از مواد داخلی مناسب در تولید آن است. مواد داخلی این بین بگ از نوع مواد یونولیتی بوده که دارای کیفیتی بی نظیر هستند و مناسب ترین گزینه برای پر کردن بین بگ به شمار می روند. شکل ظاهری این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریز و سبکی می باشد که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و حالتی شن مانند دارند. این مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و به ایجاد فضایی راحت کمک می کنند. با نشستن هر فردی بر روی این بین بگ، مواد داخلی جابه جا شده و حالتی متناسب با بدن فرد را به خود می گیرد. هم چنین به فرمی دقیقا مشابه انحنای ستون فقرات نزدیک شده و حالت ایده آلی برای نشستن ایجاد می کند. به این ترتیب نشستن های طولانی مدت برای افراد ایجاد مشکل نکرده و می توانید در طولانی مدت از این محصول استفاده نمایید.


روش های استفاده 

برای استفاده از این محصول نیازی به تجهیزات دیگر نداشته و هزینه دیگری پرداخت نمی کنید. این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده از آن لازم است محیطی مناسب که عاری از اشیای تیز باشد در نظر بگیرید و پس از خارج کردن محصول از بسته بندی، بین بگ را در محیط مورد نظر قرار دهید. این بین بگ دارای لوازم جانبی و تعمیری است که در صورت نیاز و وارد شدن آسیب به رویه و مواد داخلی قابل تهیه می باشد. اگر به بدنه بین بگ آسیبی وارد شد می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های سایت مبل شنی آرامش تماس گرفته و از کارشناسان ما کمک بگیرید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید. هم چنین مواد داخلی بین بگ از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل تهیه است. شما می توانید این مواد را تهیه کرده و داخل بین بگ را شارژ کنید و یا مواد داخلی را تعویض نمایید.


راهنمای خرید

برای تهیه بین بگ راحتی مخمل بزرگسال به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی ارزان سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...