بین بگ راحتی مخمل با زیرپایی

کد 42024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,957,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخمل با زیرپایی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار با ساختاری استاندارد بوده که مناسب استفاده تمامی افراد بالاتر از 12 سال طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ را از روکش بدنه ای با نوع مخمل تولید کرده اند. زیرا ساختاری نرم و بادوام داشته و کاملا ضدتعریق و قابل شستشو می باشد. رنگ بدنه محصول طوسی انتخاب شده زیرا قابلیت هماهنگی با تمامی دکوراسیون های داخلی را دارد. البته قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان برای رفاه حال شما فراهم شده است. بخش داخلی بین بدن از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا منعطف و سبک بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. این محصول از یک مبل استاندارد با تکیه گاهی شیبدار تشکیل شده که ارگونومی ساخت بدنه ای بر گرفته از مبل های راحتی کلاسیک دارد. تکیه گاه طبی محصول تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده و برای استراحت های طولانی مدت مناسب است. به علاوه محصول یک زیرپایی ایده ال نیز داشته که برای زمان استراحت و یا استفاده به عنوان میز می توانید از ان بهره برداری کنید. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید تنها کافی ست به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 90سانتی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

بین بگ راحتی مخمل با زیرپایی

در طراحی تمامی محصولات مبل شنی آرامش، سعی شده است تا نوآوری که شرط اصلی در طراحی می باشد، وجود داشته باشد. به همین دلیل اغلب محصولات این شرکت بزرگ، با هم تفاوت هایی دارند. در میان این طراحی های متفاوت و چشم گیر، نمونه هایی دیده می شوند که از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشند. یکی از جذاب ترین نمونه های بین بگ، بین بگ راحتی مخمل با زیرپایی می باشد. این محصول خاص و جذاب بوده و طراحی متفاوتی دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


ساختمان خاص و ویژه

این محصول از ظاهر جذابی برخوردار است و ساختمانی خاص دارد. نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی ساخته شده است که ارتفاعی مناسب و کاملا استاندارد دارد. با وجود این نشیمنگاه جادار و بزرگ هر فردی با هر جثه ای به راحتی می تواند از آن به راحتی استفاده نماید و برای استفاده از آن نیازی نیست به جثه افراد توجه شود. به صورت یک تکه و کاملا متصل به این نشیمنگاه، یک پشتی شیبدار قرار دارد که ارتفاعی استاندارد و بلند دارد. شما به راحتی می توانید در زمان استفاده از این بین بگ، به این پشتی تکیه داده و از آن استفاده نمایید. با تکیه دادن به این پشتی، تمامی قسمت های ستون فقرات تحت پوشش قرار می گیرد. این پشتی کاملا ضخیم بوده و پهن می باشد به طوری که قسمت های کتف و شانه ها را کاملا دربر می گیرد و انعطاف زیادی در زمان استفاده نشان خواهد داد. با تکیه دادن به این پشتی، انحنای ستون فقرات و گودی کمر در وضعیتی ایده آل قرار می گیرد و می توانید ساعت های طولانی به آن تکیه داده و از آن استفاده نمایید بدون اینکه خسته شوید و یا در اثر نشستن طولانی مدت اذیت شوید. 


مشخصات زیرپایی

این بین بگ دارای یک زیرپایی کاملا استاندارد است که از کاربردهای زیادی برخوردار می باشد. این زیرپایی از کیفیتی دقیقا مشابه با بین بگ برخوردار می باشد که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. این محصول نرم و لطیف است و انعطاف زیادی دارد زیرا در تهیه آن از مواد اولیه بین بگ استفاده شده است. از ویژگی های این زیرپایی می توان به ارتفاع مناسب آن اشاره کرد. ارتفاع این زیرپایی به صورتی تنظیم شده است که کاملا متناسب با ارتفاع نشیمنگاه بوده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. شما می توانید در زمان نشستن، پاهای خود را بر روی این زیرپایی قرار داده و ساعت ها به استراحت بپردازید. از دیگر کاربردهای این زیرپایی می توان به استفاده از آن به عنوان پاف نشیمن اشاره کرد. در صورت نیاز می توانید از این محصول برای نشستن استفاده کرده و آن را به عنوان پاف نشیمن در محیط قرار دهید. ارتفاع مناسب این پاف به شما امکان را می دهد تا به راحتی بر روی آن نشسته و برخیزید. هم چنین می توانید از این محصول به عنوان یک میز کوچک در کنار بین بگ نیز استفاده کنید و وسایل مورد نیاز خود مانند لپ تاپ را بر روی آن قرار دهید تا در دسترس شما باشد. 


کیفیت بی نظیر

برای تولید این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه مخملی استفاده شده است که دارای طرح هایی زیبا و خاص می باشد و زیبایی بی نظیری را به بین بگ داده است. این رویه مقاوم بوده و در برابر پارگی و ساییدگی استحکام بالایی دارد. هم چنین این رویه قابلیت شستشو دارد و می توانید آن را در ماشین لباسشویی بشویید. مواد داخلی این بین بگ نیز از بهترین نوع مواد یونولیتی می باشند. این مواد یونولیتی دارای استحکام زیادی هستند و انعطاف بالایی دارند. به همین دلیل این محصول مناسب ترین فضا برای نشستن و استراحت را ایجاد می کند. این مواد داخلی وزن کمی دارند و وزن بدنه این محصول برابر با 7 کیلوگرم می باشد. شما به راحتی می توانید این بین بگ را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. این محصول دارای ضمانت نامه دو ساله است که از سوی فروشنده به جهت کیفیت بالای آن ارائه شده است. 


راهنمای خرید

برای تهیه بین بگ راحتی مخمل با زیرپایی به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...