بین بگ راحتی مخمل با دستگیره

کد 32088

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,808,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخمل با دستگیره یکی دیگر از محصولات اورجینال از فروشنده اصلی مبل شنی در ایران بوده که با ظاهری ساده و در عین حال کابردی خود توانسته به محصولی پرفروش تبدیل شود. این بین بگ را با روکش بدنه مخملی تولید کرده اند. این نوع پارچه از بهترین نوع مخمل بوده زیرا کاملا ضدتعریق بوده و در صورت استفاده طولانی مدت بدنه آن دچار افت کیفیت نشده و مانند روز اول باقی می ماند. این نوع روکش بدنه بادوام نیز بوده و در اثر فشار و ضربه دچار آسیب های احتمالی نمی شود. رنگ بدنه روکش بدنه طوسی انتخاب شده است. زیرا رنگ طوسی در طیف رنگ های خنثی قرار داشته و امکان هماهنگی با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی را دارد. نشیمنگاه این بین بگ بسیار بزرگ و راحت بوده و تکیه گاهی استاندارد و طبی دارد. این ساختار بدن شما را در حالتی مناسب قرار داده پس برای استفاده در زمان های مطالعه و کار و...در داخل منزل و یا محل کار توصیه می شود. بخش داخلی بین بگ نیز مانند تمام محصولات این گروه از مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده است. وزن بدنه بین بگ بسیار کم بوده و با استفاده از دستگیره سرخود تعبیه شده بر روی بدنه محصول در زمان چیدمان دکوراسیون داخلی حمل و جا به جایی راحتی خواهید داشت. استفاده از این بین بگ هیچ گونه محدودیتی در مورد سن و وزن افراد ندارد. زیرا بدنه آن قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کنید. این بین بگ از دو سال ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده که نشان از دوخت تضمین شده روکش بدنه و کیفیت بسیار بالای ساختار آن می باشد. برای خرید بین بگ با تخفیف مناسب و طول عمر بالا می توانید به فروشنده مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش استفاده کنید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل ضدتعریق
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای دستگیره
  • دارای ضمانت نامه معتبر دوساله

بین بگ راحتی مخمل با دستگیره محصولی با طراحی بسیار شیک و مدرن با انواع رنگ بندی مختلف و جذاب تولید شده است. این کالا که دارای نشیمنگاهی نرم و راحت در عین حال فوق العاده منعطف است و به همین علت توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند زیرا ساختاری استاندارد و طبی داشته، و می تواند محیطی آرامش بخش و راحت برای استراحت های روزانه باشه و همینطور باعث تسکین دردهای عضلانی مانند کمر درد، پا درد و... می شود. لازم به ذکر است این محصول دارای ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز می باشد و همینطور  48 ساعت مهلت تست را نیز داراست که همین ویژگی ها باعث منحصر به فرد شدن این کالا شده و به همین علت است که خریداران عزیز می توانند با اطمینان خاطر و به راحتی این محصول را خریداری نمایند. اگر شما قصد خرید این بین بگ راحتی مخمل با دستگیره را دارید، ادامه این مطلب کمک شایانی به شما خواهد کرد چراکه ما تمام ویژگی های خاص این محصول را برای شما ذکر کرده و مورد بررسی قرار داده ایم. 

محصولی مناسب برای تمامی سلیقه ها 

تولیدی مبل شنی آرامش از تولید کنندگان تخصصی و حرفه ای این نوع محصولات راحتی بوده و در تمامی محصولات خود طراحی و نوع ساخت، طبی و استاندارد را در اولویت قرار میدهد و در بین بگ ها نیز این قاعده را رعایت کرده است تا رضایت انواع سلیقه ها را در پی داشته باشد. این بین بگ راحتی همانطور که از نام آن پیداست دارای رویه ای بسیار باکیفیت با طراحی شیک و مدرن می باشد که نسبت به سایر محصولات بسیار متفاوت بوده و می تواند توسط هر شخص با هر سنی مورد استفاده قرار بگیرد. از مهم ترین ویژگی های این بین بگ میتوان به نوع طراحی ظاهری آن اشاره کرد که به صورت یک صندلی فوق العاده راحت انجام شده و شما می توانید از آن به صورت دراز کش نیز استفاده کنید و آن را برای مقاصد مختلف به کار گیرید.

توصیحاتی درباره ظاهر بین بگ

شما می توانید از این محصول استفاده های گوناگونی داشته باشید برای مثال می توانید هم بر روی آن بنشینید و کارهای شخصی تان انجام دهید و همینطور به صورت دراز کش از آن استفاده کنید، که هنگام دراز کشیدن روی این محصول تمام اعضای بدن شما در بر گرفته شده و می تواند راحتی شما را در پی داشته باشد و نهایت آرامش و لذت را برای شما به ارمغان آورد. علاوه بر این طراحی، محصول در قسمت پشتی خود دارای تکیه گاهی با اتفاع مناسب بوده که شما می توانید از آن برای تکیه دادن و راحتی هرچه بیشتر خود استفاده کنید. رنگ پارچه به کار رفته شده در این محصول نیز ترکیب زیبایی داشته و جلوه ی جذابی به آن بخشیده است.

رویه از جنس مخمل و قابلیت تعویض آن

رویه این بین بگ بسیار نرم و از جنس پارچه می باشد که همانند دیگر مدل ها دارای قابلیت تعویض نیز بوده و هرگاه که از ظاهر آن احساس خستگی و تکراری بودن داشتید، می توانید به سادگی آن را با رویه دیگری جایگزین کنید که این کار فقط از طریق زیپ موجود در قسمت زیرین کالا امکان پذیر است. جنس داخلی این بین بگ یک نفره نیز از یونولیت های ریز یا همان فیبر، در نظر گرفته شده تا راحتی زیادی به شما منتقل کند و این کار به دلیل خاصیت انعطاف پذیری که این مواد داخلی در خود دارند به وجود آمده و می توانید با نشستن روی آن، فرم بدن خود را به آن منتقل کنید و به این صورت این کالا به شکل بدن شما تغییر حالت داده و این ویژگی باعث جلوگیری از خستگی بدن شما در استفاده طولانی مدت می شود.

نحوه سفارش محصول

در ساخت این محصول از بهترین نوع پارچه استفاده شده که می تواند مقاومت بسیاری داشته باشد و به دلیل استفاده از این پارچه درجه یک در این قسمت نرمی محصول تا حد زیادی افزایش یافته است. شما می توانید این بین بگ را از همین صفحه در تولیدی مبل شنی آرامش سفارش داده و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...