بین بگ راحتی مخمل با بالش

کد 22114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,960,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخمل با بالش محصولی زیبا و متفاوت از نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که برای زمان های استراحت و تماشای تلویزیون و مطالعه و... مناسب می باشد. این محصول ار بدنه با جنس پارچه ترک نانو تولید شده که خزدار بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. این روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و قابل شستشو با اب و مواد شوینده می باشد. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد و منعطف بوده تا در اثر استفاده به فرم بدن شخص تغییر حالت داده و استراحت راحتی را برای فرد به همراه بیاورد. در بخش بالایی محصول یک بالش سرخود تعبیه شده تا گردن فرد در زمان استفاده در فرم نرمالی قرار گیرد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده زیرا این مواد نرم و منعطف بوده و وزن کمی دارند. لازم به ذکر بوده محصول قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم راتحمل کند. این مواد را به راحتی می توانید تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. رنگ بدنه محصول از ترکیب قهوه ای و سفید بوده که شما می توانید این رنگ را با سلیقه خود شخصا تغییر دهید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • روکش بدنه: پارچه ترک نانو
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه معتبر 2ساله

بین بگ راحتی مخمل با بالش

محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش با وجود تعداد بسیار بالا، دارای تفاوت هایی بوده که تنوع بالای کار را به همراه داشته است. به طوری که هر فردی با هر سلیقه ای به راحتی می تواند از میان صد ها مدل بین بگ، مبل شنی و هپی چیر به انتخاب پرداخته و محصول مورد نظر خود را جست و جو کند. بین بگ های تولید شده نیز از این امر مستثنی نیستند. محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش دارای ویژگی های خاصی بوده و وجود نوآوری در تولید موجب شده است تا پاسخگوی تمامی سلایق باشند. بین بگ راحتی مخمل با بالش یکی از جذاب ترین تولیدات این گروه است که با داشتن ظاهری خاص، مورد علاقه افراد خاص پسند می باشد. در ادامه این مطلب مشخات این محصول را بیان می کنیم تا جهت خرید اطلاعاتی کافی در این خصوص داشته باشید. 


راه اندازی و استفاده 

این محصول به صورت آماده به دست شما رسیده و نیازی به راه اندازی خاصی ندارد. برای استفاده از آن کافی است تا فضایی را برای قرار دادن بین بگ در نظر بگیرید و سپس بدون نیاز به تجهیرات خاص، محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این محصول، بین بگ فرم بدن و ستون فقرات شما را به خود گرفته و به فضایی مناسب برای استفاده تبدیل خواهد شد. 


طراحی ویژه 

این محصول مانند اغلب محصولات فانتزی از طراحی به صورت گرد برخوردار می باشد. نشیمنگاه این محصول در قسمت میانی آن و به صورت یک فرورفتگی واقع شده است. این محصول دارای یک بالش سرخود بوده که در بخش پشتی آن تعبیه شده است و دارای ارتفاعی مناسب می باشد به طوری که با تکیه دادن به این پشتی، قسمت سر در این بالش قرار می گیرد و شما خواهید توانست به راحتی بر روی این بین بگ استراحت کرده و یا به خواب بروید. نشیمنگاه این محصول فاقد دسته است و فوق العاده راحت و جادار می باشد. طراحی این بین بگ به گونه ای می باشد که برای استفاده در اغلب فضاها مناسب بوده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.


رویه ای خاص

برای پوشش این بین بگ از نوعی پارچه خاص مخملی با پرزهای بلند استفاده شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و آرامش را به فرد متنقل می کنند. این رویه ضد حساسیت است و برای افرادی با پوست های حساس و مشکلات تنفسی، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. رویه این محصول را می توانید به راحتی از بدنه اصلی توسط زیپی که بر روی آن تعبیه شده است جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. این رویه را می توانید در ماشین لباسشویی و با اغلب مواد شوینده نیز بشویید. رویه این محصول در برابر ساییدگی و پارگی مقاوم است و با وارد شدن ضربه و فشار دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین این رویه به سادگی پاره نشده و طول عمر بالایی دارد. 


جابه جایی آسان

بین بگ صحیح این محصول لازم است تا آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. زیرا کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است باعث شود تا محصول به لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کند و صدمه ببیند. این بین بگ وزن بسیار پایینی دارد که شما به راحتی خواهید توانست آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به فضاهای مختلف نیز برده و از استفاده از آن لذت ببرید. شما می توانید این بین بگ را در تراس منزل نیز قرار دهید و ضمن برخورداری از نشیمنگاهی راحت و نرم، از هوای تازه و نور خورشید بهره برده تا خستگی روز را از تن خود دور کنید. هم چنین با استفاده از این بین بگ خواهید توانست فضایی نرم و راحت را در مسافرت و گردش ها داشته باشید. این محصول ابعادی مناسب دارد که به راحتی در خودرو جای گرفته و با توجه به وزن پایین، به راحتی قابل حمل است. هم چنین با توجه به کیفیت بالای این محصول، فضای بیرون از منزل و نور آفتاب به آن آسیب نخواهد زد. 


خرید

بین بگ راحتی مخمل با بالش با قیمتی ارزان و کیفیت فوق العاده از طریق نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش قابل خریداری است. برای تهیه این محصول با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، محصول را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...