بین بگ راحتی مخملی

کد 32163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,826,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخملی محصولی زیبا با ساختاری طبی و استاندارد بوده که طول عمری بالا و زنی کم دارد. این بین بگ زیبا از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که تکیه گاه و نشیمنگاه ان به صورت متصل به یکدیگر تولید می شود. بدنه منعطف محصول موجب شده تا در اثر استفاده متناسب با فرم بدن شخص تغییر حالت داده و برای استفاده در زمان استراحت و مطالعه و.. مناسب باشد. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید به راحتی ان را جا به جا کنید. البته این میزان سبک بودن تاثیری بر استحکام بدنه بین بگ نداشته و این محصول می تواند ونی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. ضمانت نامه دوساله محصول تضمینی بر طول عمر بالای بین بگ به شمار می رود. روکش بدنه مخمل محصول در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و ساختاری ضدتعریق با قابلیت شستشو دارد. بخش داخلی محصول نیز از مواد یونولیتی تشکیل شده زیرا سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ راحتی مخملی

بین بگ راحتی مخملی یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد. این محصول خاص مانند تمامی تولیدات این شرکت بزرگ از کیفیتی بالا برخوردار بوده به طوری که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارا است. شرکت بزرگ مبل شنی آرامش به عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات راحتی شنی در ایران سعی دارد تمامی تولیدات خود را به طور مستقیم و با ارزان ترین قیمت به دست مصرف کنندگان عزیز برساند. به همین دلیل برای خرید این محصولات می توانید از نمایندگی فروش اینترنتی فروشگاه مبل شنی آرامش اقدام کرده و این محصولات را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بین بگ راحتی مخملی را به شما معرفی کرده تا جهت خرید اطلاعاتی کافی در خصوص این محصول کسب نمایید.


مشخصات رویه بین بگ

این محصول جزو زیباترین نمونه های تولید شده توسط این شرکت است و رویه ای جذاب دارد. رویه این محصول از نوعی مخمل براق و زیبا تهیه شده است که استحکام بسیار بالایی دارد. این رویه در برابر ساییدگی و پارگی مقاوم است و تحت فشار و ضربه دچار آسیب نخواهد شد. این نوع پارچه کاملا قابل شستشو است و می توانید برای شستن آن از ماشین لباسشویی نیز استفاده نمایید. این رویه را می توانید توسط زیپی که بر روی آن موجود است به راحتی از بدنه بین بگ جدا کنید. این رویه به رنگ بنفش زیبایی تهیه شده است و کمی براق می باشد که زیبایی بیش تری به بدنه داده است. رویه محصول فوق ضد حساسیت می باشد و می توانید از آن به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه برای پوست شما ایجاد حساسیت کند. 


حفظ کیفیت رویه بین بگ

رویه این بین بگ دارای کیفیتی بی نظیر و طول عمر بالایی می باشد. نوع نگه داری شما از این رویه در طول عمر آن تأثیر زیادی خواهد داشت. در زمان استفاده از این بین بگ لازم است تا نکات ساده ای را رعایت بفرمایید تا برای رویه مشکلی ایجاد نشود. در زمان جابه جایی این بین بگ باید از کشیدن محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت برخورد بین بگ با لبه های دیوار ممکن است محصول دچار خراش و آسیب شود. برای جابه جایی این محصول باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید تا به بدنه آن آسیبی وارد نشود. وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که جابه جایی آن را آسان تر کرده است. از نزدیک کردن اشیای داغ و تیز به بدنه بین بگ خودداری نمایید. زیرا در صورت برخورد اشیای داغ ممکن است بدنه دچار سوختگی شود. اگر رویه بین بگ دچار آسیب شد می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر نمایید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض کنید. این قابلیت در زمان تغییر دکوراسیون نیز به کمک شما آمده و باعث صرف هزینه کمتر می شود. به این ترتیب که شما می توانید رویه محصول را مطابق با دکوراسیون جدید تغییر داده و نیازی به خرید بین بگ جدید نخواهید داشت.


استفاده در مسافرت

شما می توانید این بین بگ را به راحتی در خودرو قرار داده و در گردش ها به همراه خود ببرید. این محصول قطری برابر با 90 سانتی متر دارد که به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید در مسافرت و گردش از داشتن نشیمنگاهی فوق العاده راحت و مناسب برخوردار شوید. شما می توانید این بین بگ را در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید و ضمن برخورداری از فضایی نرم و راحت، از نور آفتاب و هوای تازه لذت ببرید. 


ضمانت نامه دو ساله 

این محصول از بهترین نوع رویه و مواد داخلی برخوردار می باشد و برای تهیه آن سعی شده است تا از مواد اولیه مرغوب استفاده شود. به همین دلیل تولید کننده برای آسودگی خاطر خریداران عزیز، ضمانت نامه دو ساله ارائه کرده است تا شما با اطمینان کامل از بابت کیفیت بین بگ بتوانید این محصول را تهیه نمایید.


روش خرید

برای خرید بین بگ راحتی مخملی با ارزان ترین قیمت می توانید به نمایندگی فروش مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را به راحتی تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...