بین بگ راحتی قهوه ای

کد 12012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,511,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی قهوه ای یکی دیگر از بهترین نوع بین بگ با طراحی بدنه استاندارد و طبی و کیفیت بالا بوده که برای تمام سنین قابل استفاده بوده و توسط تولیدی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ زیبا رنگ بدنه یک دست و ساده ای داشته به همین دلیل به راحتی می توانید آن را با انواع دکوراسیون های داخلی ست کنید. البته فروشنده اصل بین بگ یک کاتالوگ نیز داشته تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم بوده که موجب شده به راحتی توسط تمامی افراد حمل و جا به جا شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این بین بگ می تواند تا 180 کیلوکرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این بین بگ زیبا از گارانتی معتبر 2 ساله برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیرد. روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی با ساختاری ضدتعریق طراحی و تولید کرده اند. به علاوه روکش های چرمی ضدآب نیز بوده و استفاده طولانی مدت از این محصول را بدون هیچ نوع مشکلی می کنند. لازم به ذکر بوده این نوع پارچه به دلیل دوام و توان تحمل وزن بسیار بالا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. مواد تشکیل دهنده داخلی محصول از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده است. این نوع مواد وزنی کم داشته اما به راحتی می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. ساختار مواد یونولیتی کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده پس می تواند راحتی و اسایش شما را تضمین کند. برای خرید بین بگ اورجینال می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی
  • دارای گارانتی 2 ساله

بین بگ راحتی قهوه ای به دلیل دارا بودن رنگبندی های متنوع و زیبا توانسته بسیاری از افراد، به ویژه خانم ها را مجذوب خود نماید و به دلیل راحتی در جا به جایی و داشتن بدنه ای مقام در عین ظاهری زیبا، یک گزینه ایده آل جهت جایگزینی با مبل های فلزی و جوبی پر دردسر و سنگین وزن، به شمار می رود و البته لازم به ذکر است طراحی این محصول به صورت گرد و بسیار شکیل بوده که شما می توانید از آن در اتاق خواب ها، اتاق کار و یا پذیرایی استفاده کنید.

ساختار بدنه اصل و اورجینال

دارای ساختاری گرد و بدنه ای اصل و اورجینال بوده که دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی است، به گونه ای که استفاده طولانی مدت از آن به هیچ عنوان دچار خستگی و بدن درد شما نخواهد شد .طراحی شکل ظاهری این محصول به گونه ای است که فرد با نشستن بر روی آن احساس راحتی بسیاری را تجربه کرده و به دلیل فرو رفتگی که در قسمت نشیمنگاه آن وجود داشته هنگام نشستن تمام قسمت بدن شما، مخصوصا سر، گردن و کمر شما در حالت استانداردی قرار می گیرد. این محصول علاوه بر وزن سبکی که داشته بسیار مستحکم در برابر فشار، ضربه و افراد سنگین وزن می باشد و به دلیل کیفیت بالای رویه و بدنه آن در فضاهای باز نیز بدون نگرانی و به راحتی قابل استفاده است.

قابلیت جابجایی آسان محصول

این بین بگ می تواند بهترین جایگزین برای دیگر مبل های موجود در بازار باشد که به دلیل وزن بالایی که دارند به سختی قابل جا به جایی هستند و بیشتر به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجایی که محتوای درونی این محصول از مواد اولیه، بسیار سبک ساخته شده، که همین موضوع باعث شده تا در نهایت این کالا دارای وزن کمی باشد و همچنین لازم به ذکر است این ویژگی یکی دیگر از مزایای این محصول بوده که باعث فروش ویژه آن شده است. این بین بگ وزنی بالغ بر 4یا 5 کیلوگرم را دارد که به آسانی می توان آن را جا به جا کرد و این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از محصول خود در هر قسمتی از منازل و ... استفاده کنید. 

شارژ مجدد و تغییر میزان مواد داخلی

شما می توانید به راحتی با شارژ و اضافه کردن مواد داخلی به این بین بگ میزان نرمی و سفتی آن را نیز تغییر دهید، یعنی اگر به دنبال محصولی با نشیمنگاه سفت و محکم هستید باید به مواد داخلی آن اضافه کرده و برعکس اگه تمایل به نشیمنگاهی نرم و انعطاف پذیر دارید به راحتی از مواد داخلی آن کم کرده آن را طبق نیاز و سلیقه خود استفاده می کنید.

طریقه سفارش

بین بگ راحتی قهوه ای قابل تولید با رنگ های سفارشی نیز بوده و دارای ضمانت نامه دو ساله برای آسوده خاطر بودن خریداران جهت خرید بوده که در فروشگاه اینتکس تولید و ساخته شده و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در اختیار خریداران عزیزدر سراسر ایران قرار گرفته است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...