بین بگ راحتی طرح توپ

کد 12041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,727,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی طرح توپ از جمله بین بگ های با طراحی بدنه منحصر به فرد و فانتزی بوده که طول عمری بالا دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته و نشیمنگاهی بزرگ و تکیه گاهی سرخود و منعطف برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. طراحی بدنه محصول برطرفته از ظاهر یک توپ فوتبال بوده که با استقبال بالایی مواجه شده است. رنگ بدنه محصول ترکیبی از قرمز و زرد انتخاب شده تا یک تضاد چشم نواز را در اختیار شما قرار دهد. تولید کننده برای رفاه حال مصرف کنندگان امکانی ایجاد کرده تا ان ها بتوانند در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنند. جنس روکش بدنه محصول از چرم مصنوعی با ساختاری ضدتعریق انتخاب شده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه ضداب نیز بوده پس می توانید ان را با اب و مواد شوینده تمیز کنید. وزن بدنه محصول تنها 5 کیلوگرم بوده که قادر است وزنی بالغ بر 110 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. از این محصول در زمان استراحت و یا تماشای تلویزیون و مطالعه و... می توانید با خیالی اسوده بهره برداری نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه کنید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

بین بگ راحتی طرح توپ

بین بگ های راحتی طراحی های متفاوتی دارند. این محصولات فوق العاده زیبا و جذاب بوده و برای استفاده در فضاهای متفاوت مناسب هستند. بین بگ راحتی طرح توپ طراحی زیبا و جذابی دارد که به صورت یک توپ چهل تکه ساخته شده است. این نوع طراحی برای اغلب جوانان مناسب بوده و ظاهری اسپرت دارد. این نوع از طراحی برای استفاده در اتاق و فضاهای ورزشی بسیار مناسب است. خصوصا به دلیل راحتی فوق العاده پس از ورزش های سخت می توانید با نشستن بر روی این محصول، راحتی بی نظیری را تجربه کنید. بین بگ راحتی طرح توپ یکی از بهترین محصولات اسپرت ساخته شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که توسط تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات این شرکت به فروش می رسد. بین بگ فوق از زیباترین و جذاب ترین انواع این بین بگ می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مشخصات این محصول را بررسی کرده و مشخصات آن را به طور کامل بیان کنیم. 


محصولی با طراحی اسپرت

بین بگ راحتی طرح توپ از بهترین محصولات ساخته شده با طراحی اسپرت می باشد. این محصول طراحی گرد و توپی شکلی دارد. به گونه ای که با نشستن بر روی آن، تصور می شود در یک توپ بزرگ فرو رفته و توپ بدن شما را دربر گرفته است. نشیمنگاه این بین بگ در قسمت میانی آن و به صورت یک فرورفتگی واقع شده است و در زمان نشستن کاملا بدن را پوشش می دهد. به طوری که به راحتی می توانید به آن تکیه داده و دست های خود را بر روی کناره های آن قرار دهید. 


موارد استفاده 

از این بین بگ می توانید در فضاهای مختلفی همانند محیط های ورزشی استفاده نمایید. این محصول برای استفاده در باشگاه ها ایده آل بوده و بستر مناسبی برای شما می سازد تا بتوانید پس از ورزش بر روی آن استراحت نمایید. در اتاق ورزشی خود در منزل می توانید در کنار تردمیل و دوچرخه این محصول را قرار دهید و پس از ورزش با نشستن بر روی آن از خستگی خود کم کنید. این محصول برای استفاده در اتاق نیز مناسب است و با قرار دادن آن در اتاق خود می توانید در زمان انجام اموری مانند مطالعه و یا استفاده از لپ تاپ و یا تلفن همراه، با استفاده از آن فشار وارد شده به بدن خود را به حداقل برسانید. برای استفاده از این محصول کافی است آن را از بسته بندی خارج کنید و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی بین بگ، محصول به فرمی ایده آل برای بدن شما رسیده و فرمی مناسب را به خود می گیرد. از این بین بگ در زمان بازی های کامپیوتری و یا تماشای تلوزیون نیز می توانید به بهترین نحو استفاده نمایید.


رنگ آمیزی جذاب

این محصول به رنگ قرمز و کرم تولید شده است که علاوه بر دختران، برای استفاده پسران نیز از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این نوع از بین بگ رنگ زمینه قرمز دارد و تکه های شش ضلعی به رنگ کرم بر روی آن موجود می باشد. رنگ محصول نیز کاملا اسپرت بوده و به راحتی با وسایل دیگر هماهنگ می شود. 


کیفیت رویه بین بگ

برای رویه این محصول از پارچه ای مقاوم و بسیار با کیفیت استفاده شده است. این نوع از پارچه برای استفاده برای پوشش بین بگ مناسب بوده و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، می توان از آن استفاده های بسیاری کرد. رویه بین بگ از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. این نوع از رویه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و به سادگی پاره نمی شود. هم چنین در دوخت های این رویه از نوعی نخ بسیار مقاوم استفاده شده است که تحت فشار بالا، پاره نمی شود به همین جهت تحت فشار بالا، در قسمت درزهای این محصول مشکلی پیش نخواهد آمد. این نوع از رویه را می توانید به راحتی در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید. رویه بین بگ در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز از مقاومت بالایی بهره می برد و می توان به راحتی از آن در فضاهای گوناگون استفاده نمود. 


راهنمای خرید

بین بگ راحتی طرح توپ را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...