بین بگ راحتی شیبدار یک نفره

کد 23092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,764,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی شیبدار یک نفره از جمله محصولات زیبا و بادوام تولید شده برای افراد بالاتر از 14 سال بوده که به تازگی طراحی و با طول عمری بالا به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختاری گرد بوده که نشیمنگاه ان در مرکز محصول قرار داشته و تکیه گاهی سرخود دارد. این تکیه گاه منعطف و طبی بوده و تمامی سطح کمر شخص را پوشش می دهد. به همین دلیل این نوع بین بگ برای استراحت های طولانی و تماشای تلویزیون و.. مناسب است. برای تولید روکش بدنه این بین بگ از پارچه مرغوب با ساختاری ضدتعریق استفاده شده که نرم و بادوام می باشد. در صورت نیاز می توانید این نوع روکش بدنه را با اب و یا مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی محصول از نوع یونولیتی هستند. این مواد قابلیت تحمل وزن بالایی داشته اما ساختاری نرم با وزنی کم دارند. رنگ بدنه محصول قرمز بوده اما برای رفاه حال مصرف کنندگان شرکت تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط اشخاص را فراهم اورده است. اگر شما نیز قصد خرید این بین بگ را دارید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ راحتی شیبدار یک نفره

اغلب بین بگ های تولید شده توسط شرکت مبل شنی آرامش، دارای طراحی فانتزی و جالب هستند. بین بگ های گرد با طراحی های فانتزی نیز از محبوب ترین نوع این محصولات به شمار می روند. بین بگ راحتی شیبدار یک نفره یکی از محصولات فانتزی و جذابی است که برای تمامی افراد مناسب می باشد. این محصول را می توانید تهیه کرده و در منزل، باشگاه های ورزشی، کافی شاپ و ... مورد استفاده قرار دهید. رویه زیبای این بین بگ باعث شده است تا افراد زیاد به استفاده از آن علاقه نشان داده و به همین جهت، محصول به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ راحتی شیبدار یک نفره خواهیم پرداخت. 


ساختمان ظاهری بین بگ

این محصول دارای قطر 110 سانتی متری می باشد. طراحی بدنه آن به گونه ای است که با نشستن هر فردی بر روی نشیمنگاه، محصول کمی فرو رفته و در قسمت های کناری نشیمنگاه، دسته هایی مناسب تشکیل می شود. شما به راحتی می توانید دست و آرنج خود را در زمان استفاده، بر روی این دسته ها قرار دهید و به راحتی از آن استفاده نمایید. با استفاده از این محصول، دست های شما آویزان نشده و از ایجاد درد در قسمت های گردن و کتف جلوگیری خواهد شد. نشیمنگاه این محصول جادار و بزرگ است و فضایی مناسب برای استفاده تمامی افراد دارد. به طوری که هر فردی با جثه بزرگ نیز به راحتی می تواند از این بین بگ استفاده کند. در نتیجه در زمان خرید نیازی نیست تا به جثه فرد مورد استفاده توجهی شود. این محصول برای استفاده تمامی افراد مناسب است. ارتفاع بدنه این بین بگ نیز برابر با 115 سانتی متر است. لازم به ذکر است ارتفاع نشیمنگاه این محصول از سطح زمین برابر با 50 سانتی متر می باشد که کاملا استاندارد است. نشستن و برخاستن بر روی این بین بگ بسیار راحت و ساده است و شما می توانید بدون وارد شدن فشار و ایجاد درد در قسمت های زانو و کمر به استفاده از آن بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های این بین بگ، داشتن پشتی مناسب است. این پشتی به خوبی بخش های ستون فقرات و گودی کمر را تحت پوشش قرار خواهد داد و شما می توانید با داشتن فضایی مناسب و راحت، از نشستن بر روی این بین بگ لذت ببرید. 


استفاده در فضاهای باز 

این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و نوع رویه مورد استفاده در تولید این بین بگ، به شما امکان استفاده در فضاهای باز را خواهد داد. این رویه دچار پارگی نشده و به سادگی آسیب نمی بیند. به همین علت شما می توانید از این محصول در فضاهای باز نیز استفاده کنید. نور خورشید نیز به کیفیت بدنه این بین بگ آسیبی وارد نمی کند و باعث تغییر رنگ آن نخواهد شد. شما می توانید این محصول را در فضاهایی مانند تراس منزل قرار دهید و به راحتی از آن استفاده نمایید. از کاربردهای این محصول استفاده از آن در مسافرت و گردش ها می باشد. شما می توانید این بین بگ را در خودرو قرار دهید و در گردش ها به همراه خود ببرید. با استفاده از این محصول فضایی نرم و راحت در گردش خواهید داشت که بتوانید بر روی آن نشسته و از طبیعت لذت ببرید. هم چنین در طول شب نیز می توانید بر روی آن به خواب بروید و از سرمای زمین دور باشید. پس از استفاده از این بین بگ در فضاهای باز نیز می توانید رویه محصول را توسط زیپی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است از محصول جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید.برای شستن رویه می توانید آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید و از مواد شوینده مناسب برای این کار استفاده نمایید.


کیفیت تضمینی

این محصول از با کیفیت ترین بین بگ های تولید شده می باشد و به همین جهت تولید کننده برای آسودگی خاطر شما از بابت کیفیت بالای این بین بگ، در زمان خرید ضمانت نامه دو ساله ارائه کرده است. شما می توانید با خاطری آسوده نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.


راهنمای خرید

برای خرید انواع بین بگ ها می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جست و جو نمایید. هم چنین بین بگ راحتی شیبدار یک نفره را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...