بین بگ راحتی ساده خزدار

کد 22107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,121,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی ساده خزدار یکی از محصولات زیبا و باکیفیت تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول دارای ضمانت نامه معتبر دوساله بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. روکش بدنه محصول را از پارچه مخمل تولید می کنند. این روکش بدنه خزدار بوده و ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو دارد. این پارچه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده که از دلایل طول عمر ان به شمار می رود. مواد یونولیت خرد شده داخلی محصول وزنی کم با ساختاری منعطف داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این مواد قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد از طریق زیپ انتهایی محصول را دارند.  رنگ بدنه محصول سفید بوده تا به راحتی با تمامی دکوراسیون ها داخلی هماهنگ شود. تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا مشتریان در صورت تمایل بتوانند رنگ بدنه را شخصا انتخاب کنند. این محصول قابل استفاده در فضاهای گوناگون از جمله اتاق خواب و محل کار و.. می باشد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

بین بگ راحتی ساده خزدار

یکی از جذاب ترین سبک های طراحی در بین بگ های تولید شده، محصولاتی به سبک طراحی گرد می باشد. این نوع از محصولات بسیار زیبا هستند و جزو اولین سبک های طراحی در بین بگ ها به شمار می روند. محصولات با طراحی های گرد فوق العاده راحت بوده و برای استفاده در اغلب فعالیت ها ایده آل می باشند. بین بگ راحتی ساده خزدار یکی از زیباترین انواع بین بگ گرد می باشد که با رویه ای زیبا و خاص توانسته فروش بالایی را از آن خود کند و به محبوبیت زیادی برسد. در ادامه مطلب به نقد و بررسی این بین بگ خواهیم پرداخت. 


رویه خاص بدنه

این محصول دارای طراحی زیبایی بوده و برای پوشش لایه خارجی آن از نوعی پارچه خزدار استفاده شده است. این پارچه دارای پرزهای بلندی می باشد که در زمان استفاده، احساس خوش آیندی را منتقل می کند و به خوبی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. این نوع از رویه مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و در صورت وارد شدن ضربه های ناگهانی دچار آسیب نمی شود. هم چنین با وارد شدن فشار زیاد، این رویه آسیب ندیده و تغییر شکل نمی دهد. دوخت های رویه بین بگ از بهترین نوع نخ می باشد که مقاومت بالایی دارند. به این ترتیب با وارد شدن فشار، در قسمت درزهای رویه دچار گسستگی نخواهد شد. این رویه نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد به طوری که برای استفاده کودکان و همه افرادی که دارای پوست های حساس هستند مناسب می باشد و ایجاد حساسیت های پوستی نمی کند. شما می توانید به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده کنید بدون اینکه اذیت شده و یا دچار مشکلات پوستی شوید. رویه این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم می باشد و دارای طول عمر بالایی است. به دلیل کیفیت بالای این رویه می توانید از آن به راحتی در فضاهای بیرون از منزل و هم چنین مقابل نور آفتاب استفاده نمایید بدون اینکه به کیفیت آن خدشه وارد شود. رنگ این رویه شیری بوده و به همین دلیل ممکن است نیاز به نظافت در آن حس شود. شما به راحتی می توانید در صورت نیاز رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. شما می توانید رویه بین بگ را در ماشین لباسشویی قرار داده و با مواد شوینده بشویید. 


تغییر و تعویض رویه

در صورت وارد شدن آسیب به رویه شما می توانید این رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. هم چنین در صورت تمایل به تعویض رویه و یا تغییر دکوراسیون منزل می توانید رویه جدیدی را مطابق با سلیقه خود و دکوراسیون جدید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با رویه قبلی تعویض نمایید تا یک بین بگ جدید داشته باشید. 


ابعادی کاربردی

برای خریدی متناسب با فضایی که در اختیار دارید لازم است تا ابعاد بین بگ را در زمان خرید در نظر گرفته تا با توجه به فضا، محصول مناسبی را تهیه کنید. این بین بگ نیز دارای قطر 110 سانتی متر بوده و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر دارد. پس لازم است فضایی متناسب و لازم برای قرار دادن این بین بگ را در منزل و یا محیط های دیگر در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید. با توجه به سبک خاص طراحی این محصول شما می توانید این بین بگ را در مقابل شومینه قرار داده و ضمن لذت بردن از گرمای مطبوع در زمستان، از نشیمنگاهی راحت برخوردار شوید. هم چنین شما می توانید به راحتی از این محصول در فضاهایی مانند اتاق مطالعه، مقابل تلوزیون، تراس منزل و ... استفاده نمایید. ارتفاع بلند این محصول نیز موجب شده است تا در زمان استفاده، پشتی مناسب و راحتی بر روی آن تشکیل خواهد شد که تمامی بخش های ستون فقرات و گودی کمر را پوشش می دهد تا بتوانید به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. با تکیه دادن به این پشتی مناسب شما می توانید ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. 


روش خرید

بین بگ راحتی ساده خزدار را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...