بین بگ راحتی دو نفره بزرگسال

کد 63031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,351,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی دو نفره بزرگسال یکی دیگر از محصولات جدید تولید مرکزی مبل شنی بوده که طول عمری بالا و ساختاری استاندارد و طبی دارد. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که یک نشیمنگاه بزرگ برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. ساختار محصول به گونه ای بوده که امکان استفاده به عنوان تخت خواب یک نفره را نیز دارد. این محصول دارای یک ضمانت نانه معتبر 2 ساله بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. روکش بدنه محصول را از پارچه کتان که ضدتعریق و قابل شستشو بوده تولید می کنند. این روکش بدنه نرمی بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. وزن بدنه محصول تنها 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید به راحتی ان را جا به جا کنید. بدنه محصول کاملا ساده تولید شده و شما می توانید رنگ بدنه را شخصا انتخاب کنید. مواد یونولیتی که در داخل محصول بوده وزن کمی داشته و قابلیت تعویض و یا شارژ را دارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

بین بگ راحتی دو نفره بزرگسال

محصولات دو نفره از خاص ترین و کاربردی ترین بین بگ های تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشند. این محصولات به دلیل کاربردهای بسیاری که دارند، مورد علاقه بسیاری از افراد واقع می شوند و اغلب افراد به تهیه این نوع از مبل بین بگ تمایل زیادی نشان می دهند. البته برای خرید تنها علاقه به ظاهر محصول کافی نیست. شما باید برای خریدی درست از تمامی ویژگی های این محصول دید کافی داشته باشید و با اطلاعات کامل دست به انتخاب بزنید تا رضایت صد درصدی را از خرید خود تجربه کنید. بین بگ راحتی دو نفره بزرگسال محصولی بسیار عالی و پرفروش می باشد که دارای ویژگی های خاصی است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت تا جهت خرید اطلاعاتی کامل راجع به این مبل بین بگ داشته باشید. 


مقدار فضایی که نیاز دارید

برای استفاده از این مبل بین بگ حداقل فضایی که نیاز دارید باید متناسب با اندازه های محصول باشد. زیرا ممکن است پس از تهیه و خریداری این بین بگ، نتوانید فضایی مناسب را برای قرار دادن آن در نظر گرفته و از خرید خود پشیمان شوید. بنابراین باید توجه کنید که توجه به ابعاد محصول از مهم ترین گام ها در خریدی مناسب و لذت بخش است. این مبل بین بگ دارای طول 80 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر می باشد. محصولی با این ابعاد در گروه محصولات دو نفره جزو محصولات کم جا به شمار می رود و در مقایسه با دیگر انواع بین بگ دو نفره، ابعادی کوچک تر را دارا است. به همین جهت نیاز به فضای زیادی جهت استفاده نداشته و به راحتی می توانید به عنوان یک کاناپه دو نفره از آن استفاده کنید. 


محصولی با طراحی طبی

این مبل بین بگ از ارتفاعی مناسب و ایده آل بهره می برد. برای استفاده از این مبل بین بگ نیازی به پشتی طبی و نشیمنگاه طبی ندارید. زیرا این محصول تمامی فاکتورهای لازم جهت استفاده راحت را دارا می باشد. نشیمنگاه این محصول فوق العاده نرم و راحت بوده که با نشستن های طولانی مدت، مشکلی برای کمر و پاهای شما ایجاد نخواهد شد. هم چنین ارتفاع این نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر است که به خوبی فاصله کف پا تا زانو را پر می کند و در زمان نشستن، کف پاهای شما به طور کامل بر روی زمین واقع می شود. با این وجود پاهای شما در زمان نشستن های طولانی مدت آویزان نشده و دچار درد و ناراحتی در این ناحیه نمی شوید. هم چنین نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول به خوبی گودی کمر را پوشش می دهد و فضایی نرم و راحت را برای شما فراهم می کند. تکیه گاه این مبل بین بگ در زمان استفاده تمامی قسمت های کمر و کتف را تحت پوشش می گیرد و می توانید به راحتی بر روی آن به استراحت بپردازید. بدنه این محصول کاملا طبی است و برای استفاده تمامی گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان و حتی سالمندان نیز مناسب می باشد. 


کاربردهای متفاوت 

سالمندان به جهت نحوه زندگی متفاوتی که دارند، اغلب ساعات روز را به صورت نشسته سپری می کنند. شما با تهیه این محصول می توانید نشیمنگاهی مناسب و ایده آل را برای استفاده آن ها فراهم کنید. به طوری که با نشستن طولانی مدت بر روی این بین بگ، فشاری به بدن و استخوان های این عزیزان وارد نشده و بدون اذیت شدن به راحتی می توانند ساعت های طولانی بر روی این محصولات استراحت کنند. این مبل بین بگ برای استفاده دو نفره به صورت نشسته طراحی شده است. از این محصول می توانید در مقابل تلوزیون استفاده کنید و مانند یک کاناپه دو نفره آن را در برابر تلوزیون قرار دهید و بدون خستگی به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. در صورت خستگی و در زمان استراحت، یک نفر به راحتی می تواند بر روی این محصول دراز کشیده و به خواب برود. بنابراین از این محصول به عنوان تخت شنی هم می توان استفاده کرد. 


روش خرید

بین بگ راحتی دو نفره بزرگسال را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...