بین بگ راحتی دخترانه با زیرپایی

کد 31011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,010,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی دخترانه با زیرپایی بهترین نوع بین بگ با ساختاری استاندارد از و طول عمر بالا بوده که از تولیدات کارخانه مرکزی مبل شنی به شمار رفته و به تازگی روانه بازار شده است. این بین بگ با یک ضمانت نامه 2ساله همراه بوده تا تضمینی بر مرغوبیت بالای آن باشد. در صورت خرید از فروشنده مجاز این ضمانت نامه را دریافت خواهید کرد. محصول از یک دستیگره در بخش بالایی برخوردار بوده که با توجه به وزن بدنه کم آن می تواند گفت به راحتی جا به جا می شود. به همراه محصول یک زیرپایی شنی وجود دارد. ساختار بدنه محصول گرد بوده که متشکل از یک نشیمنگاه نرم با یک تکیه گاه شیبدار و منعطف می باشد. در زمان خواب می توانید با قرار گرفتن بر روی مبل شنی این زیرپایی را در زیر پاهای خود قرار داده تا بدن شما در فرم استاندارد قرار گرفته و به راحتی به خواب بروید. رنگ بدنه مبل شنی صورتی بوده که در میان دختران طرفداران فراوانی دارد. جنس خوب روکش بدنه و دوخت با تضمین آن موجب شده تا بتوانید این روکش را با آب و مواد شوینده شستشو دهید. این روکش بدنه از مرغوب ترین نوع مخمل انتخاب شده است. پارچه مخمل علاوه بر قابل شسشتو بودن ، کاملا ضدتعریق و بادوام نیز می باشد. مواد داخلی بین بگ نیز از یونوایت با ساختاری خرد شده تشکیل می شود. این مواد وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. می توانید این مواد را به راحتی تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. برای خرید این بین بگ به صورت اورجینال و با بهترین قیمت می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90  چسانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • دارای دستگیره سرخود و زیرپایی شنی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ راحتی دخترانه با زیرپایی یکی از بهترین و متنوع ترین ساخته های این شرکت در زمینه ی بین بگ بوده که دارای قابلیت های مختلف و متنوعی است و می تواند محلی مناسب برای استراحت شما فراهم کند. این بین بگ همانطور که گفته شد توسط شرکت مبل شنی آرامش ساخته و طراحی شده و یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود در آن است که با وجود مدت زمان کم، توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. این بین بگ راحتی دخترانه دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و همینطور دارای رنگ بندی های شاد و متنوعی نیز می باشد که این تنوع در رنگ ها باعث مورد پسند قرار گرفتن این محصول به به خصوص در میان خانم ها شده است و همانطور که گفته شد این کالا دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در راحتی بالا محصول تاثیر فروانی داشته، این ویژگی ها به شما در استفاده راحت تر از آن کمک زیادی خواهد کرد. ما قصد داریم تا این بین بگ را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

نوع ظاهر و تحمل وزنی بالا

از ویژگی های مهم این بین بگ، میتوان به نوع ظاهر، موارد استفاده و کاربرد آن ها، جنس به کار رفته در ساخت آن و وزن بسیار کم و سبکی که دارد، اشاره کرد و همینطور در مورد شکل ظاهر آن باید گفت که طراحی کالا به گونه ای صورت گرفته که شما می توانید آن را در هر نوع منزلی با انواع مختلف دکوراسیون ست کرده و استفاده های مختلفی از آن داشته باشید. لازم به ذکر است این کالا به دلیل کیفیت ساخت و دوخت بالایی که داشته به شما اجازه می دهد تا بتوانید بدون هیچ نگرانی از آسیب دیدن آن توسط انواع فشار و وزن بالا از این محصول استفاده کنید و به دلیل استفاده از بهترین نوع جنس پارچه، مقاومت بالایی در مقابل ضربه و فشار داشته و از این نظر محدودیت سنی و وزنی در استفاده از آن نخواهید داشت. این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 160 کیلوگرم خواهد بود.

محتوای داخلی و فرم پذیری بالا آن

علاوه بر جنس پارچه درجه یک و مقاوم، در قسمت های داخلی این محصول نیز از فیبر و یونولیت های خرد شده، انعطاف پذیر و ریز استفاده شده که این نوع فیبر و یونولیت ها خاصیت تغییر شکل داشته و می توانند به سادگی به شکل بدن شما تغییر حالت دهند. این نوع مواد داخلی در بیشتر محصولات راحتی همانند بین بگ ها استفاده می شود و راحتی زیادی هنگام استراحت برای شما فراهم خواهد کرد. این محصول با وجود تمام این ویژگی های ذکر شده وزن بسیار کمی داشته که دست شما را در هنگام جابجایی ها باز خواهد گذاشت و شما می توانید آن را به هر صورت که تمایل داشتید با خود جابجا کنید و آن را در محیط های مختلف منازل و... به کار بگیرید.

سخن پایانی و طریقه سفارش

این بین بگ راحتی دخترانه بوده که به فروش بالایی دست پیدا کرده و نوع ظاهر این محصول باعث شده تا شما بتوانید به راحتی آن را در قسمت های مختلف منازل خود با دکوراسیون ست کنید و به این ترتیب استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی برای شما نخواهد داشت. در صورت تمایل برای تهیه این محصول می توانید از همین صفحه در نمایندگی مبل شنی آرامش آن را سفارش داده و این بین بگ را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...