بین بگ راحتی خزه دار پشتی دار

کد 33022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,018,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی خزه دار پشتی دار محصولی منحصر به فرد و زیبا با طراحی بدنه طبی و زول عمر بالا بوده که به تازگی روانه بازار شده است. بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیت خرد شده تولید می شود. این مواد وزنی کم با ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. می توانید مواد داخلی را در صورت نیاز شارژ و یا تعویض کنید. برای تولید روکش بدنه بین بگ از پارچه ترک خزه دار استفاده می شود. این پارچه ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. این نوع روکش بدنه قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را داشته زیرا کاملا باکیفیت است. وزن کم بین بگ موجب شده تا شما به راحتی ان را حمل کنید. البته این وزن کم قابلیت تحمل وزنی بالغ بر ۱۸۰ کیلوگرم را به راحتی دارد. ارگونومی ساخت راحت و طبی محصول موجب شده تا در فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب و محل کار و... استفاده کنید. این بین بگ ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ترک خزه دار
  • وزن بدنه: ۶ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۸۰ سانتی متر

بین بگ راحتی خزه دار پشتی دار

بین بگ راحتی خزه دار پشتی دار یکی از محصولات خاص موجود در سایت مبل شنی آرامش است که دارای ظاهری جذاب و خاص بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده است و از ظاهری ویژه بهره می برد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ راحتی خزه دار پشتی دار می پردازیم تا جهت خرید شناخت کاملی از این محصول داشته باشید. 


ساختمانی راحت و طبی

این بین بگ دارای ساختمانی فوق العاده ساده می باشد و به سبک گرد طراحی شده است. ساختمان راحت و بی نظیر این بین بگ برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب بوده و به همین جهت مورد علاقه اغلب افراد قرار خواهد گرفت. بدنه این محصول از یک نشیمنگاه فاقد دسته و یک تکیه گاه بلند تشکیل شده است. نشیمنگاه این محصول به صورت دایره ای طراحی شده است و در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد. به طوری که شما به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوی شما فشاری وارد شود. هم چنین می توانید به مدت طولانی بر روی این بین بگ بنشینید. زیرا در زمان نشستن پاهای شما آویزان نشده و خسته نخواهید شد. هم چنین در قسمت ران و کمر احساس اذیت و درد نخواهید کرد. پشتی بلند این بین بگ نیز به خوبی تمام بخش های ستون فقرات را پوشش می دهد و به راحتی می توانید به آن تکیه داده و ساعت های طولانی بر روی آن بنشینید. این محصول برای انجام تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، ایده آل است و با ایجاد کم ترین فشاری در بدن، محیطی نرم و مناسب را برای شما ایجاد خواهد کرد.


رویه ای جذاب و خاص

برای پوشش این محصول از نوعی رویه مخملی با پرزهای بلند و یا به اصطلاح خزه دار استفاده شده است. این رویه خاص و جالب پرزهای بسیار بلندی دارد و حالت جالبی به محصول می دهد و از نقاط قوت در طراحی بین بگ محسوب می شود. این رویه زمینه ای تیره رنگ و به رنگ مشکی دارد که پرزهای بلند آن طوسی رنگ می باشد و با ایجاد سایه روشن بر روی بدنه بین بگ، جذابیت بالایی به محصول می دهد. این رویه برای استفاده های طولانی مدت مناسب است و در صورت استفاده مکرر، دچار پوسیدگی و ساییدگی نمی شود. رویه این محصول در برابر پارگی نیز مقاوم است و با وارد شدن فشار زیاد و ایجاد ضربه به بدنه بین بگ، دچار آسیب نخواهد شد. این رویه را می توانید به سادگی از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی و با مواد شوینده مختلف بشویید. هم چنین رویه این محصول در اثر وارد شدن فشار زیاد، تغییر حالت نداده و آسیب نمی بیند.


روش جابه جایی بین بگ

برای جابه جایی صحیح این محصول لازم است تا نکات ساده ای را مد نظر قرار دهید. در هنگام جابه جایی این محصول را بر روی زمین نکشید، زیرا با کشیدن این بین بگ بر روی زمین، ممکن است بدنه محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. در صورت نیاز به جابه جایی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید تا هیچ آسیبی متوجه بدنه بین بگ نشود. مواد داخلی مورد استفاده در داخل بین بگ از نوع مواد یونولیتی هستند که وزن بسیار پایینی دارند. به طوری که وزن بدنه این محصول در مجموع برابر با 6 کیلوگرم است. بنابراین شما به راحتی می توانید در هنگام انجام فعالیت های گوناگون این محصول را به همراه خود ببرید و به راحتی از آن استفاده نمایید.


تنظیم انعطاف بین بگ

در صورت تمایل به نرم تر بودن و یا سفت تر شدن سطح بین بگ شما می توانید مقدار مواد داخلی را تغییر دهید. بر روی بدنه این محصول یک زیپ قرار دارد که به شما امکان دسترسی آسان به مواد داخلی را خواهد داد. شما می توانید این مواد داخلی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و انعطاف بین بگ را مطابق با تمایل خود تغییر دهید تا محصولی مناسب سلیقه خود داشته باشید.


روش خرید

بین بگ راحتی خزه دار پشتی دار از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...