​بین بگ راحتی خاص

کد 21012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,501,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی خاص در طراحی بی نظیر و قیمتی مناسب برای استفاده تمامی افراد برای استراحت در یک روز خسته کننده توسط تولیدی مبل شنی آرامش ساخته شده است و به تازگی به بازار عرضه شده است. این مبل شنی زیبا در رنگبندی متنوع توانسته در مدت کوتاه کیفیت و کارایی خود را به اثبات برساند. این مبل شنی با ساختار گرد خود و در اندازه ای نسبتا مناسب برای قرار دادن در اتاق خواب و یا اتاقی در محل کار برای استراحت مناسب می باشد. در خرید این محصول شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع چیدمان رنگ آن را انتخاب نمایید. این مبل شنی با جنس بدنه چرم مصنوعی دارای براقیتی خاص می باشد که بادوام بالا می تواند برای استفاده در مدت زمان طولانی به کار برود. در هنگام نشستن بر روی آن با وجود نرمی و راحتی بسیار زیاد شکل و حالت خود را از دست نمی دهد و با توجه به دوخت تضمنی این محصول دارای ایستایی مناسب در هنگام استفاده می باشد. این مبل شنی بی نظیر برای استفاده یک فرد تولید شده است اما با مقاومت بالا نسبت به وزن افراد می توان دو نفر را نیز بر روی خود جای دهد و هیچ مشکلی پیش نیاید. داخل این مبل شنی از یونولیت هایی در ابعاد بسیار کوچک می باشد و به گونه ای قرار گرفته اند که گردش هوا در داخل مبل شنی وجود داشته باشد و از بروز حساسیت جلوگیری می کند. مزیت بسیار مهم این محصول ضمانت نامه رسمی آن است که مدت آن 2 سال بوده و دلیل اثبات دوام و کیفیت این مبل شنی می باشد. بین بگ راحتی خاص را می توان از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کرد.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه پارچه چرم مصنوعی
جنس بخش کناری پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل فیبر مصنوعی
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ راحتی خاص

بین بگ راحتی خاص از جمله محصولاتی است که با جنس مرغوب و با کیفیت طراحی شده است و می تواند به دلیل داشتن بدنه اورجینال بالاترین میزان رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. با داشتن بین بگ راحتی و طبی افراد قادر می باشند که وسیله های کاربردی را در اختیار خود داشته باشند تا در هر زمانی بر اثر خستگی های روزانه و کار به آن مراجعه نمایند. با این وجود تمایل افراد به داشتن بین بگ راحتی افزایش می یابد و میزان فروش این محصول نیز همواره در سطح بالایی قرار دارد. برای این که افراد بتوانند به منظور کارها و مشاغلی که نشستنی می باشد از بروز آسیب به ستون فقرات جلوگیری نمایند این بین بگ ها طراحی شده اند و با تولید در بالاترین کیفیت توانسته اند تمامی استفاده کنندگان را راضی و خشنود نگه دارند و بیش ترین میزان راحتی را نیز برقرار سازند. هر کس که به میزان زیادی به آرامش در بدن خود احتیاج دارد قادر به تهیه این محصول کاربردی می باشد که در اختیار آن ها قرار گرفته است و میزان آرامش آن ها را افزایش می دهد. با هم به بررسی برخی موارد درباره بین بگ راحتی خاص می پردازیم.


محصولی برای تمامی سنین

بین بگ مد نظر به گونه ای طراحی شده است که برای تمامی سنین کاربرد دارد و می تواند به منظور راحت تر بودن آن ها به کار گرفته شود. این در حالی است که برخی از محصولات مشابه برای دسته ای خاص از افراد ساخته می شوند و به آن ها اختصاص دارد. اما این بین بگ طراحی با ابعاد مناسب دارد و راحتی را به میزان مطلوبی برای استفاده کنندگان ایجاد کرده است. برخی از افراد این محصول را در مقابل تی وی قرار می دهند و از آن بهره مند می شوند و برخی دیگر تمایل به داشتن این وسیله کاربردی در محیطی در اتاق خواب خود دارند تا در زمان مطالعه به آن مراجعه کرده و از نشیمنی راحت و طبی برخوردار باشند. با این وجود هر کس که این بین بگ را تهیه می کند می تواند آن را به گونه ای مورد استفاده قرار دهد که دچار آسیب و خرابی نشود. برخی از علاقه مندان این محصول را در اختیار کودکان قرار می دهند و با این شرایط آن ها را برای داشتن یک محصول راحتی و استفاده از آن در بازی های خود مشتاق می نمایند. به کار گیری این محصول توسط کودکان نیز کارایی مطلوبی از آن می باشد که در زمان مصرف برای علاقه مندان به کار می آید. برخی دیگر از افراد نیز به این صورت با داشتن بین بگ آن را به عنوان یک محصول فانتزی در اتاق کودکان قرار می دهند و از آن لذت می برند. 


مواد اولیه در تولید محصول

بدنه این بین بگ از زیبایی ظاهری برخوردار می باشد که در ساخت آن نیز رنگ های شادی به کار رفته است. رویه دارای براقیت می باشد که به دلیل به کار گیری جنس چرم مصنوعی است که بر این محصول ایجاد شده است و با آن می تواند زیبایی ظاهری داشته باشد. در حالی که برخی از محصولات به دلیل داشتن رویه های گوناگون مورد پسند قرار نمی گیرند و نمی توانند آن چیزی باشند که استفاده کنندگان به خرید آن راغب هستند. به طور کلی رویه چرم مصنوعی دارای مقاومت می باشد و ضد آب است. از این رو بیش تر محصولات با این رویه ساخته می شوند تا در تمامی محل ها قابلیت استفاده داشته باشند. مواد داخلی محصول نیز از فیبر مصنوعی است که وزن کمی دارد و ایجاد حالت معلق بر روی سطح آب می نماید. در نتیجه محصول را می توان در این موقعیت نیز قرار داد و از آن استفاده کرد.


محصولی اورجینال با ضمانت نامه

بین بگ مد نظر یکی از محصولاتی است که برای استفاده در موقعیت های مختلف به کار می رود و دارای بدنه ای اصل می باشد. بدنه اصل ضمانت نامه رسمی دارد تا در مدت زمان معین هر گونه آسیب را پشتیبانی کند و به رفع آن بپردازد. مدت زمان ضمانت نامه این محصول کاربردی دو سال می باشد که تمامی مشکلات را رفع می نماید.


خرید

آسان ترین روش برای خرید بین بگ راحتی خاص مراجعه غیر حضوری به سایت مبل شنی آرامش است که در خرید در زمانی کوتاه را امکان پذیر می سازد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...