بین بگ راحتی تک نفره خزدار

کد 22120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,023,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تک نفره خزدار یکی از محصولات منحصر به فرد با بدنه جذاب بوده که در زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان به محوبیت بالایی دست یابد. این محصول با بدنه ای از نوع پارچه مخمل خزدار تولید شده که از نرمی  و دوام بالایی برخوردار بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. این روکش بدنه قابل شستشو نیز بوده و در اثر تماس با اب و مواد شوینده دچار اسیب نمی شود. رنگ بدنه محصول طوسی انتخاب شده که در گروه رنگ های خنثی بوده و هماهنگی مناسبی با تمامی دکوراسیون ها دارد. مواد داخلی محصول نیز از نوع یونولیت خرد شده با وزنی کم و ساختاری منعطف با قابلیت تحمل وزن بالا می باشد. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوانید از این قسمت مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله بوده که تضمینی بر طو ل عمر بالای ان به شمار می رود. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به تحمل وزن 180 کیلوگرمی ان اشاره کرد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

بین بگ راحتی تک نفره خزدار

طراحی اغلب محصولات بین بگ به صورت فانتزی بوده و زیبایی لحاظ شده در این گونه طراحی به جذابیت بالای این محصولات کمک کرده است. بین بگ راحتی تک نفره خزدار یک محصول فانتزی و جالب از نمونه های تولید شده در گروه مبل شنی آرامش می باشد که با سبک طراحی راحتی و فانتزی توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه این محصول زیبا را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


رویه خز دار

برای پوشش این بین بگ از رویه خزدار استفاده شده است. پارچه مورد استفاده در تولید این رویه دارای پرزهای بلندی بوده که حس خوبی در زمان استفاده به کاربر می بخشد. به خصوص در روز های سرد سال، استفاده از این نوع رویه بسیار لذت بخش بوده و هوای گرم در زمان نشستن شما در میان بافت این پارچه قرار می گیرد و محیطی نرم و گرم را برای نشستن شما فراهم می کند. از ویژگی های مهم این رویه می توان به استحکام بالای آن در برابر فشار بالا اشاره کرد. این رویه با نشستن افرادی با وزن زیاد دچار تغییر شکل نمی شود و به اصطلاح شل نخواهد شد. رویه این محصول استحکام بسیار بالایی در برابر فشار زیاد دارد و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. از دیگر مشخصات آن می توان به مقاومت بالا در برابر پارگی اشاره نمود. رویه این محصول در برابر برخورد اشیا مقاومت بالایی داشته و به سادگی پاره نمی شود. هم چنین در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاومت زیادی دارد. این رویه ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست های حساسی داشته و یا مشکلات تنفسی دارند مشکلی ایجاد نخواهد کرد. هم چنین برای استفاده کودکان نیز مناسب می باشد. 


قابلیت شستشو و تعویض

در صورت کثیف شدن رویه بین بگ نگران نباشید. شما به راحتی می توانید این رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. بر روی این بدنه یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و به سادگی با مواد شوینده مناسب، بشویید. هم چنین می توانید از ماشین لباسشویی نیز استفاده نمایید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه نیز نگران نباشید. شما به راحتی می توانید رویه را جدا کرده و تعمیر کنید و یا در صورت وارد شدن آسیب جدی رویه را تعویض کرده و رویه جدیدی را مورد استفاده قرار دهید. 


مواد داخلی مورد استفاده در بین بگ

انواع بین بگ باید ویژگی های خاصی نظیر: سبک بودن، انعطاف بالا و استحکام داشته باشند تا بتوان به راحتی از آن ها استفاده کرد. این مشخصات خاص در صورت استفاده کردن از مواد داخلی مناسب به دست می آید. به این منظور لازم است تا مواد داخلی بین بگ مرغوب بوده و انتخابی مناسب جهت استفاده در داخل محصول داشته باشید. برای پر کردن بین بگ خز دار از یونولیت خرد شده استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی با دارا بودن ویژگی های مناسب، بهترین جنس برای پر کردن بین بگ به شمار می روند. این مواد داخلی سبک هستند و به همین علت بین بگ وزن پایینی داشته و به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمود و به محیط های مختلف برد. این مواد داخلی دارای انعطاف زیادی هستند. به طوری که با نشستن شما، محصول فرمی مناسب برای بدن شما را به خود می گیرد و تمامی انحنای موجود در ستون فقرات را پوشش می دهد. این فضا برای نشستن طولانی مدت ایده آل بوده و هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. پس از بلند شدن از روی بین بگ نیز با تکان دادن محصول، بین بگ به حالت اولیه باز می گردد و با نشستن فرد جدید، فرمی جدید به خود می گیرد. به همین علت این محصول کوچکترین فشاری به کمر شما وارد نکرده و با پوشش دادن کتف و شانه ها، از ایجاد درد در این ناحیه جلوگیری می کند. این نوع مواد داخلی دارای استحکام بسیار بالایی هستند و تحمل وزن بسیار زیادی دارند. هم چنین در صورت وارد شدن فشار زیاد دچار تغییر حالت نخواهند شد. 


راهنمای خرید

بین بگ راحتی تک نفره خزدار را با قیمتی مناسب می توانید از تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...