بین بگ راحتی تکنفره چرم

کد 32116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,775,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تکنفره چرم یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری طبی و راحت و بدنه باکیفیت با طول عمر بالا دارد. این بین بگ تنها 6 کیلوگرم وزن بدنه داشته که شما می توانید این بدنه سبک را به راحتی جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه بین بگ نداشته و محصول می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. پس استفاده از محصول هیچ گونه محدودیتی در زمینه سن و وزن افراد ندارد. این بین بگ را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس مصرف کنندگان می توانند رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهند. این بین بگ را با روکش بدنه ای از نوع چرم مصنوعی تولید می کنند. این نوع روکش بدنه را به دلیل کیفیت بالا می توانید به راحتی با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این روکش ضدتعریق نیز بوده پس استفاده طولانی مدت از ان هیچ گونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از سایز وئیژگی های روکش بدنه می توان به توان تحمل وزن بالا ، مقاوم بودن در برابر فشار و ضربه و ساختار نرم و باداوم ان اشاره کرد. مواد داخلی بین بگ از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد منعطف و نرم بوده پس می توانید راحتی شما را برای زمان های استراحت و کار و مطالعه و... فراهم اورد. بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دو ساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به حساب می اید. برای خرید بین بگ با قیمت و طول عمر مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ راحتی تکنفره چرم

از طراحی های محبوب در میان بین بگ های تک نفره، می توان به انواع گرد آن اشاره کرد. محصولاتی با طراحی گرد و پشتی بلند از ابتدایی ترین و پرطرفدار ترین انواع بین بگ محسوب می شوند که برای استفاده تمامی افراد با رده های سنی مختلف مناسب هستند. بین بگ راحتی تکنفره چرم یکی از محصولات تولید شده به این سبک می باشد که توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده است. در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


موارد استفاده از بین بگ

این محصول دارای ساختمانی ساده و شیک است و به رنگ قهوه ای می باشد. به طوری که قابلیت استفاده در انواع فضاها را داشته و می توان حتی در محیط های رسمی نیز از این محصول استفاده کرد. با استافده از این بین بگ می توانید در محیط هایی هم چون محل کار فضایی راحت و دنج ایجاد نمایید تا در زمان فراغت از کار با استراحت بر روی این محصول خستگی را از تن خود دور نمایید. این بین بگ را می توانید در فضاهایی هم چون اتاق مطالعه قرار دهید و با استفاده از آن ساعت های طولانی به مطالعه بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. این محصول کاملا نرم و طبی است و برای استفاده های طولانی مدت ایده آل می باشد. با استفاده از این بین بگ می توانید فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند را به راحتی انجام دهید در حالی که کمترین میزان فشار را بر روی بدن متحمل می شوید. از کاربردهای فوق العاده این محصول، استفاده از آن در مسافرت و گردش ها است. با توجه به ابعاد مناسب این بین بگ به راحتی در خودرو جای می گیرد. هم چنین این محصول دارای مقاومت و استحکام فوق العاده ای است که امکان استفاده در فضاهای باز را به شما می دهد. با قرار گرفتن این بین بگ در محیط های باز و در مقابل نور آفتاب، به بدنه بین بگ آسیبی وارد نشده و رویه خراب نمی شود. بنابراین بهترین گزینه برای ایجاد نشیمنگاهی راحت در فضاهای باز در گردش و مسافرت است. هم چنین در طول شب نیز می توانید با خوابیدن بر روی این بین بگ، از سرمای زمین دور شده و خوابی راحت را تجربه کنید. 


روش انتقال صحیح

رویه این محصول دارای کیفیتی بی نظیر بوده و طول عمر بالایی دارد. به طوری که به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه لازم است تا در زمان جابه جایی از کشیدن این بین بگ بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین، ممکن است بین بگ با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. این محصول از بهترین مواد داخلی تشکیل شده است که وزن بسیار کمی دارند. به همین علت شما به راحتی می توانید در صورت نیاز این بین بگ را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید و از یک محیط به محیط دیگر ببرید.


سایر مشخصات مواد داخلی

مواد داخلی مورد استفاده در این بین بگ از نوع مواد یونولیتی هستند که وزن بسیار پایین و حجم بالایی دارند. استفاده از این مواد داخلی موجب شده است تا بین بگ دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم باشد که در مقایسه با حجم آن، ناچیز محسوب می شود. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند که ناشی از شکل ظاهری آن ها است. ظاهر این مواد داخلی مانند شن های ریزی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن افراد بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و به حالتی متناسب با انحنا و اندام فرد درمی آیند و این محصول حالتی ایده آل برای نشستن شما ایجاد خواهد کرد به طوری که هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نمی شود. این مواد داخلی استحکام زیادی دارند و با وارد شدن فشار زیاد دچار تغییر شکل نمی شوند. با استفاده از این مواد داخلی، بین بگ قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند بدون اینکه دچار کاهش انعطاف و حجم شود.


روش خرید

بین بگ راحتی تکنفره چرم با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...