بین بگ راحتی تکنفره مخمل

کد 23068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,781,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تکنفره مخمل محصولی زیبا با طراحی بدنه ساده و کیفیت بالا بوده که برای استفاده در منزل و یا محل کار توسط نمایندگی رسمی مبل شنی به بازار عرضه شده است. این بین بگ را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس می توانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود و رنگ دکوراسیون داخلی منزل شخصا سفارش بدهید. این بین بگ از دوسال ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. این بین بگ را با روکش بدنه ای از نوع مخمل تولید کرده اند. این روکش بدنه نرم و بادوام بوده و می توان وزن بالایی را بر روی خود تحمل کند. روکش بدنه را می توانید برای مدت طولانی استفاده کرده و از خاصیت ضدتعریق بودن آن لذت ببرید. این نوع پارچه روکش بدنه در اثر شستشو با آب و مواد شوینده دچار اسیب و افت کیفیت نمی شود. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیتی انتخاب شده که ساختاری خرد شده دارد. این مواد داخلی را می توانید کم یا زیاد کرده تا بدنه بین بگ با فرم بدن شما هماهنگ شود. این مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. با توجه به ویژگی نرم و منعطف بودن این مواد داخلی شما می توانید از این بین بگ برای زمان مطالعه و کار و تماشای تلویزیون و... استفاده کنید. از جمله مزایای استفاده از مواد یونولیتی می توان به وزن کم بدنه بین بگ اشاره کرده که تنها 7 کیلوگرم است. این وزن کم دارای استحکام بالایی بوده و می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. اگر قصد خرید بین بگ با قیمت ارزان را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی معتبر

بین بگ راحتی تکنفره مخمل یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که در روانه بازارهای جهانی شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و این بین بگ دارای بدنه ای با مقام تو کیفیت بسیار بالا نیز می باشد که به خوبی در برابر انواع فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد و این امر نشان از کیفیت ساخت بالا آن داشته است. این محصول مناسب برای استفاده در منازل، باشگاه ها، ویلاها و محل کار می باشد و شما عزیزان می توانید از آن برای استراحت کردن، مطالعه کتاب، بازی با گیم نت و تماشای تلویزیون و... استفاده کنید. ما در ادامه به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

جنس مواد داخلی بین بگ

لازم به ذکر است این بین بگ دارای ضمانت نامه 2 ساله نیز می باشد، که برای شما این شرایط را فراهم کرده تا از این بین بگ راحتی با خیالی آسوده استفاده نمایید. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس مواد یونولیتی خرد شده بوده که به نرمی این کالا بسیار افزوده است و به همین دلیل در زمان استفاده از این محصول حس خوشایندی به شما دست خواهد داد. حائز اهمیت است که در قسمت زیرین این بین بگ یک عدد زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی موجود در محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ مورد نظر خود را به شکل دلخواه فرم دهید و استفاده کنید. همچنین می توانید قسمت رویه محصول را نیز از آستری آن جدا کرده و به راحت تمیز نمایید. 

اقدامات مهم جهت طراحی محصول

یکی از ابتدایی ترین مراحل و مهم ترین کارها در جهت تولید یک محصول راحتی مانند بین بگ، طراحی و ساخت آن می باشد و اولین قدمی که هر طراح و یا تولید کننده ای برای ساخت یک محصول بر میدارد طراحی آن کالا می بوده که شرکت مبل شنی آرامش با طرح های بسیار منحصر به فردی که داشته این کار را به خوبی انجام داده است. مرحله بعدی برای ساخت یک محصول پرکاربرد این است که در آن باید به کیفیت و فرم کلی شکل ظاهری توجه شود و به هیچ وجه نباید از کیفیت آن کم شود که بین بگ راحتی تکنفره مخمل تمامی این ویژگی ها را دارا می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مزیت هایی که باعث پرطرفدار و پرفروش شدن این بین بگ نسبت به محصولات دیگر شده این است که دارای طراحی گردی بوده تا شما بتوانید به راحتی برروی آن نشسته و استراحت کنید.

قابلیت شستشو و جداسازی پارچه رویه

یکی از تفاوت هایی که این بین بگ را نسبت به دیگر محصولات متمایز کرده این است که دارای رویه جدا شدنی بوده و شما می توانید به راحتی و هنگام کثیف شدن پارچه رویه آن، رویه را از بدنه اصلی بین بگ جدا کرده و درون لباسشویی بیاندازید تا همانند روز اولش تمیز و زیبا شود. با این حساب شما مانند مبل های ثابت دیگر نیاز به شامپو، فرچه نداشته و در واقع نیاز به اقدام خاصی ندارید و می توانید بدون هیچ زحمتی، آن را بشویید.

نحوه سفارش آن

بین بگ راحتی تکنفره مخمل یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات این شرکت به شمار میرود و همانطور که در توضیحات ذکر شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل در تمام قسمت منزل استفاده نموده و یا حتی در مکان های دیگر خانه از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، و محل کار نیز استفاده کنید تا شما در هر موقعیت دارای یک وسیله برای استراحت خود باشید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...