بین بگ راحتی تکنفره با دستگیره

کد 33021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تکنفره با دستگیره از جمله محصولات تولید شده برای بزرگسالان بوده که ساختاری طبی و منعطف با طول عمر بالا دارد. برای تولید روکش بدنه بین بگ از پارچه پلی استر استفاده می شود. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. رنگ بدنه بین بگ سبز روشن انتخاب شده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. البته در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه بین بگ را شخصا سفارش دهید. بخش داخلی بین بگ از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد نرم و سبک بوده و قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. شما می توانید از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به شارژ و یا تعویض مواد داخلی کنید. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و شما می توانید با استفاده از دستیگره سرخود تعبیه شده بر روی بدنه به راحتی ان را حمل نمایید. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این بین بگ راحتی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به سفارش انلاین نمایید.

  • قطز: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • وزن بدنه: ۶ کیلوگرم 
  • تحمل وزن: ۱۸۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • دارای ضمانت نامه ۲ساله

بین بگ راحتی تکنفره با دستگیره

محصولات راحتی تولید شده همواره از پرطرفدارترین نوع بین بگ ها محسوب می شوند. این محصولات دارای تنوعی بسیار بالا و طراحی های متفاوت هستند که تفاوت در ظاهر را ایجاد کرده است. از روش های ساده و سریع تهیه این محصولات، خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی می باشد. شرکت بزرگ مبل شنی آرامش به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصولات در ایران، برای سهولت در خرید و هم چنین مقرون به صرفه بودن قیمت پرداخت شده از سوی خریداران، تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و از طریق سایت مبل شنی آرامش عرضه می کند. بنابراین برای خریدی ارزان و با کیفیت می توانید به طور مستقیم از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش اقدام نمایید. یکی از پرفروش ترین این محصولات، بین بگ راحتی تکنفره با دستگیره است که در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. 


ساختمان کاملا طبی و راحت

این محصول دارای بدنه ای گرد می باشد و ساختمانی کاملا راحت دارد. نشیمنگاه این محصول پهن و بزرگ بوده و فاقد دسته است. به همین علت برای تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب می باشد و هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. این بین بگ دارای پشتی مناسب و استانداردی است که به خوبی تمام بخش ستون فقرات را در وضعیت مناسبی قرار می دهد و در زمان استفاده هیچ فشاری به بدن شما وارد نمی شود. بخش پشتی این محصول کمی باریک تر از نشیمنگاه است و ظاهر جالبی به بین بگ داده است. در بالای قسمت پشتی یک دسته تعبیه شده است که برای جابه جایی آسان تر این محصول استفاده می شود. 


اندازه های استاندارد و کاربردی

این محصول دارای ابعادی بسیار مناسب است که در اغلب فضاها می توان از آن استفاده نمود. شما می توانید به راحتی این بین بگ را در محیط های کم جا نیز قرار دهید و با استفاده از آن در فضای کوچک آپارتمان خود محیطی دنج و راحت ایجاد کنید که بتوان در این فضا به راحتی به استراحت پرداخت و تمام خستگی روز را از تن خود دور کنید. به علاوه می توانید اغلب فعالیت های خود را که به صورت نشسته انجام می شوند، با استفاده از این بین بگ با کمترین میزان خستگی به اتمام برسانید. زیرا با نشستن بر روی این محصول از نشستن خسته نشده و ستون فقرات و عضلات شما در بهترین وضعیت قرار خواهد گرفت. این محصول دارای قطر 100 سانتی متر بوده و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد. 


وزن پایین و جابه جایی آسان

نحوه جابه جایی این محصول در حفظ کیفیت رویه بین بگ اهمیت زیادی دارد. برای جابه جایی صحیح و اصولی لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین در زمان انتقال آن خودداری کنید. زیرا با کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است رویه بین بگ به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. برای این کار بهترین روش بلند کردن بین بگ از روی زمین و جابه جایی آسان آن می باشد. در داخل این بین بگ از مواد یونولیتی استفاده شده است که وزن بسیار کمی داشته و حجم بالایی دارند. به این ترتیب این محصول وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب می شود که شما به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید. با وجود این وزن کم به سادگی می توانید این بین بگ را در هر محیطی به همراه خود برده و از داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم لذت ببرید. 


کیفیت بسیار بالا

در تولید این بین بگ از بهترین و مرغوب ترین رویه و مواد داخلی استفاده شده است. رویه این محصول از نوع پلی استر می باشد که استحکام بالایی دارد و در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم است. به علاوه این رویه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. مواد داخلی نیز استحکام بالایی دارند و این محصول قادر می باشد تا وزن 180 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. به همین دلیل برای این محصول از سوی تولید کننده ضمانت نامه دو ساله ارائه شده است. 


روش خرید

بین بگ راحتی تکنفره با دستگیره با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...