بین بگ راحتی بزرگ چرم

کد 13040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,804,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بزرگ چرم یکی دیگر از محصولات جدید و پرطرفدار در این گروه محصول به شمار رفته که ساختاری استاندارد و بدنه ای مقاوم دارد. این محصول را با روکش بدنه از جنس چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا ای روکش بدنه ضداب و ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. رنگ روکش بدنه مشکی بوده اما با توجه با رنگبندی بسیار بالای این محصول شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ دیگر برای بدنه شخصا انتخاب نمایید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی خرد شده بوده که بسیار سبک با امکان تحمل وزن بسیار بالا هستند. این مواد را شما می توانید به راحتی از طریق زیپ انتهای محصول تعویض و یا شارژ کنید. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه بلند و سرخود ان تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. پس می توانید برای زمان استراحت و مطالعه و تماشای تلویزیون و.. از این محصول استفاده کنید. وطن بدنه کم محصول موجب امکان جا به جایی اسان ان شده که از جمله ویژگی های منحصر به فرد ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن بالا
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ راحتی بزرگ چرم

بین بگ راحتی بزرگ چرم یکی از طرح های خاص و ویژه مبل شنی آرامش را دارا می باشد. این محصول دارای طراحی شیک و ساده ای است که برای استفاده در اغلب فضاها، خصوصا فضاهای رسمی مناسب بوده و می توانید از آن به راحتی در فضاهای مختلفی مانند دفتر کار، کافی شاپ، سالن های ورزشی و ... استفاده کرده و فضایی راحت و مناسب را ایجاد نمایید. از ویژگی های بارز این محصول داشتن رویه ای خاص و شیک و بدنه ای فوق العاده راحت است. اما برای خریدی مناسب لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص محصول کسب کرده و بتوانید محصولی مناسب را تهیه کنید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


ویژگی های فنی بین بگ

این محصول دارای ساختمانی به صورت گرد می باشد که در قسمت بالایی از پشتی مناسبی برخوردار است. این بین بگ ظاهری کیسه مانند داشته به طوری که وقتی به قسمت های بالاتر این محصول نزدیک می شویم از مساحت آن کاسته می شود. نشیمنگاه این محصول فاقد دسته است و فضایی بزرگ و مناسب دارد. این نشیمنگاه در ارتفاعی استاندارد واقع شده است و با نشستن بر روی آن، حالت ستون فقرات شما را به خود می گیرد. پشتی این بین بگ نیز ارتفاعی استاندارد داشته و تا قسمت سر و گردن را پوشش می دهد. ابعاد این محصول نیز از ویژگی هایی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشت تا متناسب با فضا، محصول مناسب را خریداری نمود.


استفاده در فضاهای کوچک

این محصول دارای طول و عرض 80 سانتی متری بوده و ارتفاعی معادل با 125 سانتی متر دارد که می توان از آن به راحتی در فضاهای کوچک استفاده نمود. شما برای قرار دادن این محصول نیازی به فضای زیادی ندارید و این بین بگ در دسته محصولات کم جا قرار می گیرد و نسبت به محصولات مشابه، ابعاد کوچک تری دارد. شما می توانید از این محصول به راحتی در محیط های کوچک آپارتمانی، فضایی دنج و راحت ایجاد نمایید و در آن جا به استراحت پرداخته و خستگی روز را از تن خود دور کنید. شما می توانید این محصول را در محیط های کوچکی مانند تراس آپارتمان قرار دهید و ضمن لذت بردن از نشیمنگاهی راحت، از هوای تازه و نور آفتاب نیز بهره مند شوید. شما می توانید این محصول را در فضاهای رسمی همچون دفتر کار خود نیز قرار دهید و در اوقات فراغت از کار با نشستن بر روی آن و استراحت، خستگی را از تن خود دور نمایید.


مشخصات کیفی

این محصول از مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) برخوردار است که دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی می باشند. به طوری که وزن بین بگ بسیار کم بوده و شما به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. وزن این محصول معادل با 6 کیلوگرم است که وزنی ناچیز بوده و به راحتی می توانید در صورت نیاز این محصول را انتقال دهید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی دارا بودن استحکام بالا می باشد. به طوری که محصول پس از استفاده تغییر شکل نداده و حالت خود را حفظ خواهد کرد. این محصول تحمل وزن زیادی دارد و در اثر استفاده افرادی با وزن زیاد، کیفیت خود را از دست نخواهد داد. ویژگی دیگر این مواد داخلی داشتن انعطاف زیاد می باشد. با نشستن بر روی این بین بگ، محصول فرم مناسب ستون فقرات شما را به خود می گیرد و به فضایی ایده آل برای اندام شما تبدیل خواهد شد. پس از استفاده نیز با تکان دادن بین بگ، محصول به فرم اولیه برمی گردد. رویه محصول نیز از بهترین نوع چرم مصنوعی تهیه شده است که دارای کیفیتی بالا بوده و به سادگی پوسته پوسته نمی شود. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. این نوع از چرم مصنوعی در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و با وارد شدن فشار زیاد، حالت خود را از دست نخواهد داد. هم چنین نخ های مورد استفاده در دوخت این رویه، از نوع بسیار مقاوم می باشد که به سادگی پاره نشده و در قسمت درزهای رویه شاهد گسستگی نخواهیم بود. 


روش خرید 

شما می توانید انواع بین بگ های راحتی را از طریق سایت مبل شنی آرامش جست و جو کرده و خریداری نمایید. هم چنین بین بگ راحتی بزرگ چرم را می توانید با قیمتی ارزان از طریق این سایت تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...