بین بگ راحتی بزرگ دو نفره

کد 23111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,772,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بزرگ دو نفره از نمونه بین بگ ها زیبا برای استفاده خانواده های بوده و توسط نمایندگی رسمی مبل شنی در ایران طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای بزرگ و بیضی شکل داشته که یک نشیمنگاه ایده ال برای استفاده در اختیار شما قرار خواهد داد. بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید می کنند. زیرا این جنس بدنه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری بادوام و بسیار نرم دارد. رنگ بدنه محصول زرشکی انتخاب شده اما شما می توانید در صورت تمایل شخصا رنگ بدنه مدنظر خود را برای این محصول انتخاب کنید. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد وزن کم و توانایی تحمل وزن بالایی داشته و ساختاری کاملا انعطاف پذیر دارد. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوانید از طریق این زیپ مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. این محصول تنها 10 کیلوگرم وزن داشته ولی قادر است وزنی بالغ بر  276 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 10 کیلوگرم

بین بگ راحتی بزرگ دو نفره

بین بگ های دو نفره از پرکاربردترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشند که با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر در سایت مبل شنی آرامش به صورت مستقیم به فروش می رسد. بین بگ های دو نفره تنوع زیادی در طراحی و نوع ساختمان دارند و با هر نوع دکوراسیونی قادر خواهید بود تا یکی از انواع متفاوت این محصولات را خریداری کرده و با منزل خود هماهنگ کنید. به این ترتیب خواهید توانست تا فضایی راحت را برای جمع های خانوادگی، تماشای تلوزیون، بازی های کامپیوتری و یا استراحت فراهم نمایید. بین بگ راحتی بزرگ دو نفره یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط این گروه بزرگ و مشهور می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت تا اطلاعات کامل و جامعی را در مورد آن خدمت شما ارائه کنیم. 


ابعادی بزرگ و کاربردی 

این محصول مانند یک کاناپه بزرگ دو نفره فوق العاده راحت می باشد که دارای ابعادی بزرگ است که دو نفر بزرگسال به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طول این محصول برابر با 190 سانتی متر و عرض آن معادل 170 سانتی متر می باشد. ارتفاع این بین بگ برابر با 120 سانتی متر است. تمامی اندازه های این محصول به صورت استاندارد تنظیم شده و کاملا طبی می باشد. این بین بگ از نشیمنگاه راحت و جاداری بهره مند است که فضای مناسب برای استفاده دو نفره را به شما می دهد. هم چنین در صورت استفاده کودکان و نوجوانان سه نفر نیز می توانند از آن استفاده نمایند. محصولی با این ابعاد دارای وزن مناسب و ناچیزی است. وزن این بین بگ برابر با 10 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با ابعاد آن، وزن ناچیزی محسوب شده و بسیار سبک است. 


رویه ای زیبا و جذاب

رویه این محصول از نوعی پارچه مخملی بسیار خاص تهیه شده است که بسیار زیبا بوده و از رنگ جذابی برخوردار می باشد. این رویه به رنگ ارغوانی است که شیک و زیبا می باشد. رویه این محصول نرم و لطیف است و استفاده از آن لذت بخش بوده و در زمان استفاد پوست را اذیت نمی کند. این رویه ضد حساسیت می باشد و برای افرادی که پوست های حساسی دارند و از مشکلات تنفسی رنج می برند مشکلی ایجاد نمی کند. شما به سادگی می توانید از این محصول استفاده کنید و یا آن را برای استفاده در اختیار کودکان قرار دهید. 


دوام بالای رویه 

رویه بین بگ به عنوان پوششی که باید از محصول در برابر عوامل خارجی محافظت نماید و در برخورد با محیط خارج است، باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این رویه نیز دارای استحکام بی نظیری در برابر عوامل خارجی نظیر فشار بالا می باشد و در صورت وارد شدن فشار زیاد دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین این پوشش در برابر پارگی مقاوم می باشد و به سادگی با برخورد اشیا و لوازم دچار آسیب نمی شود. هم چنین در صورت استفاده مداوم رویه این محصول دچار تغییر حالت نشده و شل نمی شود. هم چنین با استفاده های مکرر نیز رویه بین بگ برق نمی افتد و فرسوده نمی شود. این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی از بالاترین درجه استقامت برخوردار می باشد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. 


نگه داری مناسب از بدنه

با وجود مقاومت بالای بدنه، محصول دارای طول عمر بالایی می باشد اما نوع نگه داری شما از این محصول نیز در طول عمر آن مؤثر می باشد. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید. بدنه این بین بگ قابلیت اشتعال داشته و شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ و آتش به بدنه جلوگیری کنید تا به رویه آسیبی وارد نشود. در زمان جابه جایی بین بگ لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نماید. زیرا کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است به بدنه بین بگ خدشه وارد کند. در صورت وارد شدن آسیب نیز نگران نباشید. شما می توانید رویه جدیدی را تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید. 


روش خرید

با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، بین بگ راحتی بزرگ دو نفره را ثبت سفارش کرده و در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...