بین بگ راحتی بزرگ با تکیه گاه

کد 32194

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,775,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بزرگ با تکیه گاه از نمونه های پرفروش و پر طرفدار بین بگ به شمار رفته که با توجه به رنگبندی گسترده بدنه با استقبال خوبی مواجه شده است. این محصول را در رنگ های متنوعی تولید کرده اند تا پاسخگوی نیاز تمام سلیقه ها باشد. بدنه این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ساخت بدنه گرد بوده که ساختاری انعطاف پذیر دارد. این نوع ساحتار موجب شده تا بدنه محصول در اثر استفاده به فرم استاندارد بدن شخص تغییر حالت داده و راحتی افراد را به همراه داشته باشد. بدنه این محصول را از پارچه پلی استر با ساختری ضدتعریق و ضداب که نرم و بادوام بوده تولید می کنند. لازم به ذکر بوده رویه محصول قابل شستشو نیز می باشد. مواد داخلی محصول از نوع فوم خرد شده انتخاب شده که وزنی کم و قابلیت تحمل وزنی بالا را دارند. این محصول با توجه به وزن بدنه 6 کیلوگرمی خود و با استفاده از دستیگره ای که در بخش بالایی تعبیه شده به راحتی جا به جا می شود. تحمل وزن بدنه محصول بالغ بر 120 کیلوگرم است. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • مواد داخلی: فوم مخصوص

بین بگ راحتی بزرگ با تکیه گاه

در زمان خرید بین بگ اولین نکته ای که توجه خریدار محترم را جلب می کند، ظاهر محصول است. توجه به ظاهر بین بگ بسیار مهم بوده و به همین علت در تولید تمامی محصولات گروه مبل شنی آرامش، توجه ویژه ای به این موضوع شده است. در محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، شاهد محصولاتی با طراحی های متنوع و زیبا هستیم تا بتوانیم پاسخگوی سلایق مختلف باشیم. علاوه بر توجه به طراحی ظاهری، نوع مواد به کار رفته در تولید نیز اهمیت بالایی دارد. محصولی که دارای کیفیت پایین باشد بی شک عدم رضایت مشتری را در پی خواهد داشت. تمامی محصولات موجود در این سایت از بالاترین درجه کیفی برخوردار هستند و می توان از آن ها به مدت طولانی استفاده نمود. بین بگ راحتی بزرگ با تکیه گاه یک محصول بی نظیر از گروه مبل شنی آرامش می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی طبی 

این محصول دارای ساختمانی به صورت طبی می باشد که استفاده از آن و نشستن و برخاستن بر روی آن ساده بوده و به مدت طولانی می توان بدون خستگی از آن استفاده نمود. نشیمنگاه بزرگ و جادار این محصول امکان استفاده تمامی افراد را می دهد و به راحتی می توان با نشستن بر روی آن به استراحت پرداخت. پشتی بلند این بین بگ به شما امکان استفاده راحت را می دهد و با تکیه دادن به این پشتی سر و گردن شما به همراه کتف و شانه ها در وضعیتی ایده آل قرار گرفته و خواهید توانست بدون وارد شدن فشار به کتف و گردن و کمر و هم چنین بدون احساس درد در این قسمت ها به مدت طولانی به استفاده از این محصول بپردازید. محصول فوق دارای دسته هایی کوتاه در کنار قسمت نشیمنگاه است که از آویزان شدن دست ها در هنگام نشستن جلوگیری کرده و مانع از درد در ناحیه کتف می شود. این محصول ساختمانی راحت و طبی دارد و برای استفاده تمامی گروه های سنی از کودکان تا جوانان و حتی سالمندان ایده آل می باشد. 


پارامتر های ظاهری بین بگ

محصول فوق دارای قطر 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر است. به این ترتیب این محصول برای استفاده یک نفر بزرگسال طراحی شده است و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. ابعاد این محصول در گروه بین بگ های کم جا قرار دارد و به همین علت برای استفاده از آن نیازی به فضای بزرگ نخواهید داشت. این بین بگ قادر است 120 کیلوگرم وزن را تحمل نماید بدون اینکه به بدنه آن آسیبی وارد شود و یا دچار مشکل شود. 


کاربردهای متفاوت 

این محصول دارای بدنه ای ساده و شیک می باشد که امکان استفاده در فضاهای رسمی را دارد. با قرار دادن این بین بگ در دفتر کار خود می توانید در زمان فعالیت های نشسته مثل بررسی پرونده های کاری از این محصول استفاده نمایید تا کمترین فشار به بدن شما وارد شود و خسته نشوید. هم چنین در زمان کار با لپ تاپ و یا در اوقات استراحت می توانید از این بین بگ استفاده کنید. شما به راحتی می توانید این محصول را در خودرو قرار دهید و در مسافرت ها به همراه خود ببرید. با استفاده از این بین بگ در فضاهای باز، از نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید و علاوه بر لذت بردن از فضای بیرون از منزل، می توانید از نشستن بر روی این بین بگ نیز لذت ببرید. هم چنین در کمپینگ و گردش ها در هنگام شب، می توانید برای خوابیدن از این محصول استفاده کنید و از سرمای زمین محفوظ بمانید. با توجه به بدنه طبی و مناسب این محصول می توانید به راحتی بر روی آن به خواب بروید. 


استفاده آسان

برای استفاده از این محصول نیازی به راه اندازی و تجهیزات خاصی نخواهید داشت. شما به راحتی می توانید فضایی مناسب را برای قرار دادن این بین بگ انتخاب نمایید و محصول را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. با استفاده از این محصول، بین بگ فرمی مناسب بدن شما را به خود می گیرد. 


خرید

برای خرید بین بگ راحتی بزرگ با تکیه گاه با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...