بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند

کد 53025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,077,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند محصولی پرفروش در میان انبوهی از بین های راحتی مخصوص بزرگسالان بوده که با ساختاری منحصر به فرد و طبی طراحی و روانه بازار شده است. ارگونومی ساخت بدنه استاندارد محصول به گونه ای بوده تا در زمان استراحت و تماشای تلویزیون و ... می توانید از ان استفاده کنید. وزن بدنه بین بگ 6 کیلوگرم بوده پس به راحتی حمل می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه بین بگ نداشته و این محصول می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول را با روکش بدنه ای در 3 رنگ تولید کرده اند تا شما بتوانید انتخاب راحتی داشته باشید. روکش بدنه بین بگ را از پارچه ترک نانو تولید کرده اند. زیرا نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو دارد. مواد داخلی محصول نیز از نوع پلی استایرن با وزنی کم و توانایی تحمل وزن بالا هستند. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 110سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند

یکی از زیباترین انواع بین بگ های راحتی، بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند است. این محصول طراحی خاصی دارد و حالت متمایزی از دیگر محصولات دارد. این بین بگ برای استراحت و نشستن های طولانی مدت طراحی شده است و ساختمانی طبی و خاص دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند خواهیم پرداخت. 


طراحی ظاهری ساختمان بین بگ

این محصول دارای ظاهری زیبا و خاص است. در طراحی این محصول تمامی جوانب استاندارد رعایت شده است تا در نهایت محصولی زیبا و شیک با بدنه ای طبی داشته باشیم. این بین بگ در کنار زیبایی، کیفیت و راحتی را هم زمان دارد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای خرید به شمار می رود. ساختمان این محصول حالت خاصی داشته و نشیمنگاه آن به صورت مربعی می باشد که دارای گوشه هایی زاویه دار است. این نشیمنگاه با ارتفاع مناسبی که دارد برای استفاده کاملا مناسب بوده و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است. شما به راحتی می توانید به صورت مکرر از این محصول استفاده کرده و بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه فشار زیادی به کمر و زانوهای شما وارد شود. به دلیل داشتن ارتفاع مناسب، در زمان نشستن بر روی این محصول پاهای شما آویزان نمی شود و کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد. با این وجود هیچ فشاری به پاها وارد نمی شود و می توانید به مدت طولانی بر روی این محصول بنشینید بدون اینکه اذیت شوید. پشتی این بین بگ نیز به صورت یک تکه از بدنه اصلی قرار دارد و در حالتی شیبدار از نشیمنگاه واقع شده است. این پشتی ارتفاع بلندی دارد که با استفاده از آن می توانید ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید. با استفاده از این محصول خواهید توانست زمان زیادی را به صورت نشسته سپری کنید و خستگی خود را در زمان نشستن به حداقل برسانید. پشتی بین بگ حالت مثلثی داشته و ضخامت زیادی دارد. به این ترتیب در زمان نشستن و استفاده، انعطاف بالایی از خود نشان می دهد و به خوبی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. در بالای قسمت پشتی نیز یک دسته تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید راحت تر این محصول را حمل و جابه جا نمایید. 


ابعادی بزرگ 

این محصول ابعادی بزرگ و قابل توجه دارد. به همین دلیل در زمان خرید لازم است تا به اندازه های آن توجه کنید و فضایی نسبتا بزرگ را برای قرار دادن این بین بگ در نظر بگیرید. طول این محصول برابر با 145 سانتی متر و عرض آن معادل 90 سانتی متر است. ارتفاع این بین بگ نیز برابر با 120 سانتی متر می باشد. به همین دلیل در گروه محصولات با ابعاد بزرگ قرار دارد. این بین بگ برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و می توان از آن برای نشستن و خوابیدن استفاده نمود. شما به راحتی می توانید بر روی این محصول دراز کشیده و به خواب بروید. نشیمنگاه این بین بگ بسیار بزرگ است و در زمان استفاده شما فضایی راحت را فراهم می کند. این محصول برای تمامی افراد از کودکان تا بزرگسالان و حتی سالمندان بسیار مناسب است و با ایجاد فضایی راحت کمک می کند تا در زمان نشستن، کمترین آسیبی به بدن شما نرسد. 


محصولی مناسب تمامی افراد

این بین بگ دارای رویه ای ضد حساسیت و ضد تعریق است که با نشستن طولانی مدت برای پوست های حساس و حتی کودکان، ایجاد حساسیت های پوستی نکرده و همه افراد می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. هم چنین به دلیل کاربرد بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه، این بین بگ قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند. بنابراین در زمان خرید نیازی نیست به جثه و وزن افراد توجه شود و هر فردی به راحتی می تواند از این محصول استفاده کند. این بین بگ طول عمر بالایی دارد و با گذشت زمان و استفاده های طولانی مدت، دچار افت کیفیت نمی شود. البته لازم است در زمان استفاده نکات نگه داری را رعایت بفرمایید. 


روش خرید

بین بگ راحتی با تکیه گاه بلند را با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...