بین بگ راحتی اینتکس

کد 31041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,114,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی اینتکس یکی دیگر از انواع محبوبیت بین بگ های زیبا از تولیدی مبل شنی بوده که برای افراد بالاتر از 15 سال طراحی و تولید شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که تکیه گاه ان بر روی بدنه کاملا سرخود تعبیه می شود. ساختار تکیه گاه استاندارد بوده و تمامی سطح کمر شخص را پوشش می دهد. پس برای استراحت های طولانی مدت می توانید از این محصول استفاده کنید. بدنه این محصول را از پارچه لی تولید می کنند. این نوع روکش بدنه نرم و دوام بالایی داشته و کاملا ضدتعریق است. توجه داشته باشید روکش بدنه قابل شستشو بوده و در اثر تماس با اب و مواد شوینده دچار اسیب و افت کیفیت نخواهد شد. مواد داخیل محصول از یونولیت خرد شده انتخاب شده که وزنی کم و انعطاف پذیر با قابلیت تحمل وزنی بالا را دارد. در بخش انتهای محصول یک زیپ وجود داشته تا شما بتوانید در صورت نیاز مواد داخلی را به راحتی شارژ و یا حتی تعویض کنید. وزن بدنه محصول تنها 5 کیلورگرم بوده پس شما می توانید به راحتی ان را حمل کنید. لازم به ذکر بوده این بدنه قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. با مراجعه به نمایندگی مبل شنی می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای بدنه ای از پارچه لی
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

بین بگ راحتی اینتکس

بین بگ های راحتی عموما دارای طراحی های گرد می باشد و برای استفاده اغلب افراد و تمامی گروه های سنی مناسب هستند. شما با این گونه محصولات می توانید فضایی راحت در محیط های کوچک ایجاد نمایید تا در زمان خستگی به استراحت پرداخته و یا انواع فعالیت های نشسته را توسط آن ها بدون خستگی انجام دهید. بین بگ راحتی اینتکس یکی از زیباترین محصولات ساخته شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که با دارا بودن طراحی زیبا و شیک و هم چنین قیمت تمام شده مناسب، توانسته مورد محبوبیت اغلب خریداران واقع شود. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم تا اطلاعاتی جامع را جهت خرید در اختیار شما بگذاریم. 


بدنه ای استوانه ای با شکل ثابت 

ساختمان این بین بگ به صورت استوانه ای طراحی شده است و بدنه خارجی آن به صورت یک تکه می باشد. در دور تا دور این محصول بدنه به صورت یک دست دوخته شده است و دارای ارتفاعی متفاوت در بخش های تکیه گاه و نشیمنگاه می باشد. با نگاه کردن به این محصول متوجه می شویم که ارتفاع آن در بخش نشیمنگاه کم بوده و به راحتی می توان بر روی آن نشست و برخاست. بخش تکیه گاه این بین بگ نیز به صورت یک تکه از بدنه ساخته شده است و به صورت یک نیم دایره می باشد که در زمان نشستن شما، به خوبی قسمت های پشت و کمر را پوشش داده و فضایی راحت را برای نشستن شما فراهم می کند. این بین بگ دارای طراحی فانتزی با شکل ثابت است که بیش ترین انعطاف آن در قسمت های نشیمنگاه و تکیه گاه محصول مشاهده می شود. با تکیه دادن به این بین بگ می توانید به راحتی ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید و به فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید. در دور تا دور دیواره محصول و در قسمت اتصال دیواره به بخش بالایی بین بگ، از نوار هایی در دوخت رویه استفاده شده است که زیبایی و دوام این بین بگ را افزایش می دهد. این محصول از سری محصولات خاص با طراحی جذاب می باشد و به دلیل دارا بودن ظاهری شیک و ساده، امکان قرار دادن در اغلب فضاها را به کاربر می دهد. 


مشخصات فنی بین بگ

این محصول دارای طول و عرض 110سانتی متری و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر است. به همین علت از نشیمنگاهی جادار و مناسب برای اغلب افراد بهره می برد و هر فردی، بدون توجه به سایز و توده بدنی می تواند نسبت به خرید این محصول اقدام کند. این بین بگ با داشتن تحمل وزن بسیار بالا (حدود 180 کیلوگرم) از مقاوم ترین نوع محصولات راحتی محسوب می شود و به همین علت هر فردی به راحتی و در مدت زمان طولانی می تواند از استفاده از این محصول لذت ببرد. برای ساخت این بین بگ از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است و به همین علت محصول از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و می توان از آن در هر فضایی استفاده نمود. بین بگ راحتی اینتکس دارای دو سال ضمانت است که مهر تأییدی بر کیفیت بالای آن می باشد و این ضمانت نامه دو ساله خاطر خریداران گرامی را از بابت کیفیت محصول آسوده کرده است. 


جلوگیری از بروز آسیب در بدنه

بدنه این محصول از بهترین نوع پارچه لی ساخته شده است و بسیار مقاوم و لطیف می باشد. به همین جهت شما به راحتی می توانید تا سال ها از این رویه استفاده نمایید. این رویه را در ماشین لباسشویی بشویید و مجدد بر روی محصول بکشید. رویه محصول در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم بوده و ضد حساسیت می باشد. برای جلوگیری از رسیدن آسیب به رویه بین بگ باید از کشیدن این محصول در زمان جابه جایی بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است این رویه با لبه های دیوار برخورد کند و دچار آسیب شود. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری نمایید. این محصول قابلیت اشتعال دارد و به همین جهت اشیای داغ و آتش را به بدنه آن نزدیک نکنید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه می توانید رویه ای جدید تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید. 


راهنمای خرید

بین بگ راحتی اینتکس را با قیمتی ارزان از نمایندگی فروش مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...