بین بگ راحتی اسپرت

کد 32169

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,287,500
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی اسپرت یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی  برای بزرگسالان که به تازگی طراحی و ورانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساختی برگرفته از مبل های کلاسیک راحتی داشته به همین دلیل توانسته در زمان کودتاهی در میان مصرف کنندگان به محبوبیت دست یابد. ارگونومی ساخت بدنه محصول از یک نشمینگاه مستطیلی تشکیل شده که تکیه گاهی منعطف و سرخود مثلثی دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده به همین دلیل می توانید این بین بگ را برای استراحت های طولانی و مطالعه و... مورد استفاده قرار دهید. برای تولید روکش بدنه بین بگ از پارچه ضدتعریق و قابل شستشو مخمل استفاده شده که ساختاری نرم و بادوام دارد. رنگ بدنه محصول را می توانید در صورت تمایل با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. بخش داخلی محصول از مواد یونولیتی تشکیل می شود. این مواد سبک و منعطف بوده و توانایی تحمل وزن بالایی دارند. شما می توانید مواد داخلی بین بگ را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروگشاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم

بین بگ راحتی اسپرت

بین بگ راحتی اسپرت یکی از محصولات خاص با طراحی جذاب می باشد که در سایت مبل شنی آرامش به فروش می رسد. این محصول از بدنه ای خاص و منحصر به فرد برخوردار است و دارای کیفیتی ویژه می باشد. برای تهیه بین بگ مورد نیاز خود لازم است تا اطلاعاتی در خصوص ویژگی های آن کسب نمایید. به همین دلیل در سایت مبل شنی آرامش می توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را جست و جو کرده و با قیمتی ارزان تهیه کنید. به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات در سایت مبل شنی آرامش، گاهی انتخاب و خرید محصول مناسب دشوار به نظر می رسد. در صورت بروز این مشکل می توانید جهت مشاوره خرید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید و با کارشناسان فروش صحبت کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بین بگ راحتی اسپرت را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا در زمان خرید، شناخت کافی از این محصول داشته باشید. 


دوخته های زیبا و محکم بدنه

برای دوخت های روی بدنه ای محصول از نوعی نخ بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده شده است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد. این نوع از نخ به سادگی پاره نشده و در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد. به این ترتیب با نشستن افرادی با وزن زیاد و وارد شدن فشار به بدنه بین بگ، محصول دچار مشکل نشده و در قسمت درزهای این بین بگ دچار گسستگی نخواهد شد. دوخت های رویه این محصول نیز به صورت خاصی طراحی شده است و رنگی متضاد با بدنه دارد که علاوه بر استحکام بالا، زیبایی خاصی به بدنه می بخشد. به این ترتیب دوخت های انجام شده بر روی رویه بین بگ، بخشی از دیزاین محصول به شمار می رود. 


موارد استفاده از بین بگ

این محصول ساختمانی جذاب و بی نظیر دارد که با وجود طراحی اسپرت، زیبایی خاصی را به وجود آورده است. رنگ بدنه این بین بگ طوسی بوده که بسیار زیبا است. این رنگ خنثی می باشد که به راحتی با انواع فضاها هماهنگ می شود و با تمامی انواع دکوراسیون قابل استفاده می باشد. شما به راحتی می توانید این محصول را در فضاهایی هم چون سالن نشیمن منزل قرار دهید و با استفاده از آن، فضایی راحت برای نشستن ایجاد کنید. هم چنین می توانید این محصول را در مقابل تلوزیون قرار دهید و ساعت های طولانی به تماشای تلوزیون بپردازید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شود و یا دچار درد در کمر و زانو شوید. این محصول را می توانید در زمان بازی های کامپیوتری نیز استفاده کنید. با وجود این بین بگ، فضایی مناسب برای انجام فعالیت های گوناگون خواهید داشت بدون اینکه از نشستن خسته شوید و یا دچار درد در قسمت های مختلف بدن شوید. از کاربردهای دیگر این محصول استفاده از آن در فضاهای باز می باشد. این محصول کیفیت بالایی دارد که در برابر نور آفتاب، دچار افت کیفیت نمی شود و رویه آن آسیبی نمی بیند. شما می توانید این محصول را در تراس منزل قرار دهید و با استفاده از آن، محیطی دنج و راحت را برای استراحت و مطالعه در کنار نور آفتاب و هوای تازه ایجاد کنید. 


اندازه های بین بگ

برای خریدی مناسب لازم است تا ابعاد محصول را نیز در نظر بگیرید. زیرا باید فضای کافی برای استفاده از بین بگ را در منزل در اختیار داشته باشید تا پس از خرید دچار مشکل نشوید. این محصول دارای ابعادی نسبتا بزرگ می باشد که طول و عرض آن 110 سانتی متر بوده و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر دارد. به این ترتیب باید با توجه به این ابعاد، قبل از خرید فضایی مناسب برای قرار دادن این محصول را ایجاد نمایید. البته لازم به ذکر است که وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید و در صورت نیاز آن را به هر فضایی ببرید. برای مثال می توانید این محصول را در اتاق مطالعه قرار دهید و در زمان تماشای تلوزیون به مقابل تلوزیون انتقال دهید. 


روش ثبت سفارش

برای خرید بین بگ راحتی اسپرت از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش، به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید. سفارش خود را در این سایت ثبت کرده و در زمانی کوتاه محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...