بین بگ دو نفره

کد 73012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,952,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره یکی از محصولات زیبا با طراحی بدنه زیبا بوده که از تولیدات جدید نمایندگی مرکزی بین بگ به شمار می رود. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که ابعادی بزرگ دارد. این ابعاد بزرگ موجب شده تا دو نفر همزان بتوانند از ان استفاده کند. در بخش بالایی محصول یک بالش سرخود تعبیه شده تا بتوانید با استفاده از ان استراحت راحتی را تجربه نمایید. این محصول با طراحی بدنه ای متفاوت قابل استفاده به عنوان تخت خواب نیز می باشد. برای تولید بدنه این محصول از پارچه پلی استر طراحی شده که ضدتعریق بوده و نرمی و دوام بالایی دارد. ساختار داخلی محصول از نوع یونولیتی بوده که وزنی کم و قابلیت انعطاف پذیری داشته و در اثر استفاده به فرم استاندارد بدن در خواهد امد. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی شارژ مجدد نمایید. بدنه محصول از رنگ بدنه ای قهوه ای تشکیل شده اما شما می توانید این رنگ را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. این محصول دارای 2 سال ضمانت نامه معتبر بوده که از دلایل کیفیت بالای ان به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی مرکزی مبل شنی و یا سایت فروشگاهی آرامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 3.9
  • دارای بالش سرخود

بین بگ دو نفره

از انواع پرطرفدار محصولات شنی، بین بگ های دو نفره هستند. این محصولات پرکاربرد بوده و دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران می باشند. بین بگ های دو نفره از بهترین انواع این محصولات محسوب شده و قابلیت های فراوانی دارند. بین بگ دو نفره یکی از زیباترین این محصولات می باشد که دارای ظاهری جالب و طراحی خاص است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این بین بگ خواهیم پرداخت. 


ابعاد ظاهری بین بگ

این محصول دارای طول 180 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول در سطح بین بگ متغیر می باشد و به طور میانگین برابر با 55 سانتی متر است. این محصول برای استفاده به صورت دو نفره طراحی شده است و فاقد دسته می باشد. بین بگ دو نفره فضایی مناسب برای استفاده دو نفر را فراهم می کند و دارای نشیمنگاهی مناسب و جادار است. ارتفاع کوتاه این محصول موجب شده است تا به راحتی بتوانید بر روی این بین بگ نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوها و کمر فشاری وارد شود. هم چنین در زمان نشستن نیز فشاری به کمر وارد نشده و از ایجاد درد در این قسمت ها جلوگیری خواهد شد. 


وزن بسیار کم

استفاده از مواد داخلی مرغوب در کیفیت و وزن پایین بین بگ تأثیر به سزایی دارد. در داخل این محصول از بهترین نوع مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است که دارای وزن بسیار کم و حجم زیادی می باشد. به همین علت محصول فوق وزنی در حدود 4 کیلوگرم دارد که در مقایسه با ابعاد آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. در زمان جابه جایی برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. با وجود وزن بسیار کم این محصول شما می توانید به راحتی این بین بگ را انتقال دهید. در صورت لزوم به تنهایی خواهید توانست این محصول را به هر فضایی برده و در هر محیطی که مایل بودید مورد استفاده قرار دهید. 


رویه ای مقاوم و لطیف

در انتخاب رویه مناسب برای بین بگ، لازم است تا ویژگی های بسیاری مد نظر قرار بگیرد. این رویه در ارتباط مستقیم با پوست بدن است و در صورت انتخاب رویه نادرست ممکن است مشکلاتی برای پوست به وجود بیاید. هم چنین این رویه قسمت خارجی بین بگ محسوب شده و در تماس مستقیم با فضای بیرون می باشد. این رویه باید از بین بگ در برابر عوامل خارجی محافظت کرده و به همین علت استحکام آن از ویژگی های مهم رویه مورد استفاده می باشد. برای پوشش بین بگ دو نفره از نوعی پارچه از جنس پلی استر استفاده شده است. این نوع از پارچه مرغوب بوده و تمامی ویژگی های مد نظر را دارا می باشد. رویه بین بگ نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. هم چنین این رویه از استحکام بالایی بهره می برد. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد، رویه شکل ظاهری خود را حفظ کرده و دچار تغییر حالت نشده و شل نخواهد شد. این رویه در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم است و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. رویه این محصول را می توانید به راحتی در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. برای این کار در قسمت زیرین رویه یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. 


انعطاف و تحمل وزن بالا

تحمل وزن زیاد از ویژگی هایی است که به واسطه انتخاب مواد داخلی مناسب اتفاق می افتد. مواد داخلی مورد استفاده در بین بگ دارای انعطاف زیادی می باشند به طوری که با نشستن هر فردی و وارد شدن فشار بر روی بدنه، محصول شکل ظاهری ستون فقرات را به خود گرفته و به فضایی ایده آل برای نشستن تبدیل خواهد شد. هم چنین پس از استفاده نیز بین بگ به حالت اولیه بازگشته و با نشستن فردی جدید، شکل دیگری به خود می گیرد. به همین دلیل این محصول برای استفاده های طولانی مدت ایده آل است و با استفاده از آن هیچ فشاری به بدن وارد نخواهد شد. این محصول استحکام بالایی دارد به طوری که با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، بین بگ حالت خود را حفظ کرده و دچار کاهش حجم و افت کیفیت نخواهد شد. 


روش خرید

بین بگ دو نفره را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...