بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال

کد 53029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,059,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برای بزرگسالان بوده که بدنه ای استاندارد و باکیفیت و ظاهری زیبا دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل داشته و تکیه گاه ان به صورت سرخود در نظر گرفته می شود. در دو سمت محصول دو عدد کش تعبیه شده تا شما بتوانید شیب تکیه گاه محصول را شخصا تنظیم کرده و در صورت نیاز به عنوان تخت دونفره از ان استفاده کنید. روکش بدنه محصول از نوع پارچه ضدتعریق پلی استر بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این پارچه ضداب نیز بوده و قابل شستشو با اب و مواد شوینده می باشد. برای داخل محصول از یونولیت خرد شده که وزن بسیار کمی داشته استفاده می شود. زیرا این ساختار منعطف بوده و قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. رنگ بدنه محصول قهوه ای در نظر گرفته شده است. البته شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته به همین دلیل به راحتی حمل می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • وزن بدنه: 8.8 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت مبلمان است که برای مصارف خانگی و همچنین تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبل شامل دو قسمت اصلی است، یعنی بخش صندلی و بخش تخت شو است که به آسانی می‌توان آن را از حالت صندلی به حالت تخت تبدیل کرد.

این مبل دارای طراحی شیک و جذابی است که به همراه کیفیت ساخت بسیار بالا، این مبل را یکی از مورد علاقه های خریداران قرار داده است. بخش صندلی این مبل با یک مبلمان فوق العاده نرم و مقاوم پوشیده شده است که احساس راحتی و آسایش را به کاربران خود ارائه می دهد.

بخش تخت شوی این مبل دارای ساختاری است که به راحتی می توان آن را از حالت صندلی به حالت تخت تبدیل کرد. برای این منظور، بخش پشتی مبل به طور آسان باز می شود و قسمت زیرین مبل نیز به عنوان بخش تخت استفاده می شود. این قابلیت تبدیل شدن به تخت، بسیاری از کاربران را جذب خود کرده است، زیرا با فضای کمتر مبلمانی مانند این، می توان برای مهمانی ها و استفاده در فضاهای کوچک استفاده کرد.

این مبل دو نفره تخت شو بزرگسال با استفاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت ساخت بالا تولید شده است. برای افزایش دوام و استحکام، قاب مبل از چوب سخت و مرغوبی تهیه شده است. همچنین بخش پوشش مبل نیز از جنس مواد با کیفیت بالا و مرغوب است که تضمین کننده استفاده بلند مدت از این محصول می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌هایی که این محصول را برتر از سایر مبلمان‌های تخت شو می‌سازد، می‌توان به طراحی زیبا و منحصر به فرد آن اشاره کرد. این مبل با طرحی مدرن و شیک به راحتی با دکوراسیون داخلی هر منزل و محیط کار می‌تواند سازگار باشد و زیبایی و طراوت بیشتری را به فضای اطراف خود اضافه کند.

علاوه بر این، بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال به راحتی قابل حمل و جابجایی است. با توجه به وزن کم و طراحی فضای صرفه‌جویانه‌ای که دارد، این مبل می‌تواند در هر فضایی قرار گیرد و به عنوان یک محصول چند منظوره مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت، با توجه به امکانات و ویژگی‌های متعددی که بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال دارد، این محصول می‌تواند به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای تجهیزات خانگی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد. از مزایای این مبلمان می‌توان به کیفیت ساخت بالا، دوام و استحکام، طراحی جذاب و شیک، و امکان تبدیل شدن به تخت بزرگسال اشاره کرد که همه این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این محصول به یکی از محصولات پرفروش و محبوب در بازار مبلمان تبدیل شود.

دوخت این محصول 

با توجه به اینکه بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال به عنوان یکی از تجهیزات داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ارگونومی آن بسیار مهم است. به طور کلی، ارگونومی به مطالعه رابطه بین محصولات، کاربران و محیط زیست اشاره دارد تا بتوان از طراحی مناسب برای بهینه‌سازی راحتی و ایمنی کاربران استفاده کرد.

با توجه به این مفهوم، برای بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال می‌توانیم به صورت خلاصه به برخی از ملاحظات ارگونومی آن اشاره کنیم:

1. ارتفاع صندلی: ارتفاع صندلی بین بگ باید برای راحتی کاربر مناسب باشد و فضای کافی برای پشت و کمر او فراهم شود.

2. عرض و عمق صندلی: عرض و عمق صندلی همچنین باید متناسب با بدن کاربران باشد و فضای کافی برای نشستن را فراهم کند.

3. ارتفاع پشتی: پشتی بین بگ باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد تا به طور کامل به پشت کاربران پشتیبانی کند.

4. نحوه قرارگیری دستگیره‌ها: دستگیره‌های قرار داده شده برای باز و بسته کردن تخت باید به سادگی قابل دسترسی باشند و از طریق یک حرکت ساده بتوانند تخت را باز یا بسته کنند.

5. جنس و نوع پارچه: جنس و نوع پارچه باید برای استفاده در بلندمدت مناسب باشد، ضخامت مناسب داشته باشد و به صورتی باشد که به کاربران باعث آلرژی و تحریک نشود.

در نهایت، ارگونومی محصول برای استفاده طولانی زمان، راحتی و ایمنی کاربران را بهبود می‌بخشد و به میزان قابل توجهی در کیفیت تجربه کاربری تاثیر دارد. در مورد بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال، ارگونومی مناسب آن به کاربران این امکان را می‌دهد که با یک حس راحت و ایمن از این محصول استفاده کنند.

به عنوان مثال، وقتی که کاربران این مبل را برای تماشای تلویزیون استفاده می‌کنند، باید بتوانند به راحتی به جایگاه شناور شده شنی نشسته و از راحتی پشتی برخوردار شوند تا از تجربه تماشایی خود لذت ببرند. همچنین، اگر کاربران بخواهند از این مبل برای مطالعه استفاده کنند، باید بتوانند با نشستن در یک موقعیت طبیعی و پشتی صحیح، خستگی کمتری احساس کنند و به مدت طولانی‌تری مطالعه کنند.

به طور کلی، برای ایجاد ارگونومی مناسب در بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال، باید به ملاحظات طراحی دقت شود و از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شود. همچنین، توجه به اصول ارگونومی در فرآیند ساخت این مبل، می‌تواند باعث بهبود راحتی کاربران و افزایش کیفیت تجربه کاربری شود.

ضمانت این محصول 

بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال با ضمانت 2 ساله عرضه می‌شود. این یعنی که شما به مدت دو سال از تاریخ خرید، حق دارید تا در صورت وجود هر گونه عیب و ایراد در محصول، آن را به فروشنده بازگردانید و از ایشان خواسته وجود عیب را برطرف کنند.

ضمانت 2 ساله برای مشتریان مزیتی بزرگ است، زیرا آنها می‌توانند با اطمینان به خرید این محصول بپردازند و در صورت بروز هر گونه مشکل، از حقوق مشتری خود استفاده کنند. همچنین، این ضمانت نشان دهنده اعتماد فروشنده به کیفیت محصول و اعتقاد او به اینکه محصول در چارچوب زمانی معینی بدون مشکل کار خواهد کرد، می‌باشد.

در ضمن، در صورت بروز هر گونه مشکل در محصول، پیش از آن که به فروشنده بازگردانید، می‌توانید با او تماس بگیرید و در مورد مشکل خود با او صحبت کنید. بعضی اوقات، مشکلی که در محصول شما بروز می‌کند، قابلیت برطرف شدن دارد و شما نیازی به بازگشت محصول ندارید.

در کل، ضمانت 2 ساله یکی از مزیت‌های خرید بین بگ دونفره تخت شو بزرگسال است و نشان می‌دهد که شما با خرید این محصول، در کنار کیفیت بالا، حقوق مشتریان نیز به دست خواهید آورد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...