بین بگ دونفره اورجینال

کد 13011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,077,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دونفره اورجینال از جنله پرفروش ترین و در عین حال جدید ترین محصولات کارخانه مبل شنی به شمار رفته که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و جهت راحتی و اسایش خانواده طراحی و با یک تخفیف ویژه روانه بازار شده است. این بین بگ از طراحی بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که فرم بدنه آن در اثر نشستن و با گذر زمان به دو بخش نشیمنگاه و تکیه گاه سرخود تنظیم می شود. این نوع تنظیم شدن فرم بدنه محصول موجب شده تا تکیه گاه آن بتواند تمامی سطح کمر شما را پوشش داده تا در زمان استفاده احساس ارامش و راحتی داشته باشید. به همین دلیل بوده که استفاده از این نوع بین بگ دونفره را برای زمان های تماشای تلویزیون و بازی های کامپیوتری و.... توصیه کرده اند. شما می توانید علاوه بر محصول این بین بگ شیک را برای محل کار و یا حتی دکوراسیون داخلی محل هایی مانند کافی شاپ انتخاب کنید. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ که تاثیر مستقیم بر وزن کم آن و تحمل وزن بالا محصول در کنار راحتی بدنه آن داشته ، از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده می باشد. میزان این مواد یونولیتی را می توانید برای تغییر فرم بدنه محصول به راحتی کم یا زیاد کنید. روکش بدنه محصول که موجب افزایش طول عمر حداکثری بین بگ بوده از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی با ساختاری ضدآب و ضدتعریق و کاملا قابل شستشو طراحی و تولید شده است. این روکش بدنه از طیف گسترده رنگبندی برخوردار بوده تا افراد به راحتی رنگ مدنظر خود را برای این بین بگ سفارش بدهند. برای خرید بین بگ دونفره اورجینال می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90سانتی متر
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 280 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای تنوع رنگبندی
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ دونفره اورجینال

بین بگ دونفره اورجینال یکی دیگر از محصولات طبی ساخته شده در تولیدی مبل شنی آرامش است که با طراحی ساده و کاربردی تولید شده است و سعی در ایجاد راحتی و آرامش در افراد دارد. این محصول علاوه بر این که از کیفیت بالایی برخوردار است قادر می باشد که در طول عمر بالا برای افراد مورد استفاده قرار بگیرد و سطح بزرگی از راحتی و آرامش را ایجاد سازد. محصول مورد نظر دارای گنجایش دو فرد می باشد و با بدنه اورجینال برای استفاده افراد آماده است. درنتیجه می توان گفت که محصول با کیفیت بالا در اختیار افراد می باشد و می تواند به آسانی برای به کار گیری در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. بین بگ ها به دو صورت یک نفره و دو نفره می باشند و  از این رو قابلیت انتخاب محصول را افزایش می دهند. علاوه بر این موارد با داشتن گنجایش بالا استفاده از محصول به راحتی صورت می گیرد و می تواند یک محل استاندارد و ایمن را ایجاد سازد. این محصول تمامی استاندارد های لازم به جهت ایجاد یک وسیله کاربردی دارد و همچنین دارای ساختمانی محکم می باشد. از این رو در زمان مصرف به آسانی در مدت زمان طولانی از خود مقاومت ایجاد می کند و می تواند بهترین فعالیت ها را بر روی خود امکان پذیر نماید.


شباهت به کاناپه چرم

بین بگ مد نظر از رویه ای تشکیل شده است که از جنس چرم مصنوعی می باشد و می تواند با کیفیت مشابه با کاناپه هایی که دارای چنین رویه ای هستند ساخته شود. در نتیجه می توان گفت که هر کس که تمایل به داشتن محصول مورد نظر دارد به نوعی می تواند آن را جایگزین وسایل دیگر منزل خود نماید. شباهت هایی که در این محصول ایجاد شده است کمک می کند تا علاقه مندان در مدت زمان معین از این وسیله کاربردی به راحتی بهره برداری نمایند و نیز آسان ترین روش را برای ایجاد یک محصول خاص داشته باشند. ظاهر بین بگ ساده بوده است و تنها به دلیل داشتن نشیمن نرم و تکیه گاه سرخود قابلیت مورد استفاده قرار گرفتن را دارد. در نتیجه به جای وسایل طبی جایگزین می شود و می تواند این کار را به آسانی انجام دهد. ایجاد محیطی نرم و منعطف و طبی برای استفاده به عنوان کاناپه ای که در مقابل تی وی قرار داده می شود لازم و ضروری است. از این رو افرادی که محوطه لازم برای قرار دادن و استفاده از این محصول را دارند قادر خواهند بود که این وسیله کاربردی را برای خود تهیه کنند و در هر مکانی از آن بهره لازم را ببرند.


مزیت وجود تکیه گاه

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این وسیله کار بردی دارای تکیه گاه می باشد که این تکیه گاه در امتداد نشیمن بوده است. در نتیجه می توان گفت که بدنه جدایی از تکیه گاه نمی باشد. وجود این بخش در طراحی محصولات طبی لازم و ضروری می باشد به طوری که علاقه مندان قادر هستند به وسیله آن در موقعیت استاندارد قرار بگیرند. همچنین این بخش از محصول توانایی ایجاد یک نشیمن راحت را کرده است که برای تماشای فیلم و یا انجام گیم مناسب و خاص بوده است. استاندارد های لازم جهت تشکیل این بدنه رعایت شده است. این نشیمن دارای راحتی منحصر به فردی است که می توان با تکیه بر آن مدت زمان طولانی تری از محصول استفاده کرد. در طول سال های زیاد با توجه به این که بدنه دارای قابلیت های منحصر به فرد است دستخوش تغییرات نخواهد شد و شرایط برای بهره برداری درست از محصول مهیا می باشد.


استفاده در حاشیه استخر ها

در محل هایی مانند استخر افراد نیاز به راحتی و آسایش دارند و می توانند این آسایش و راحتی را با استفاده از وسایل طبی داشته باشند. ازآن جایی که همواره محصولات پارچه ای غیر قابل نفوذ می باشند استفاده از آن ها ممکن نیست و سبب خرابی محصول می شود. بدنه این بین بگ ضد آب می باشد. در نتیجه به آسانی در محیط هایی مانند استخر کاربرد دارد و به جهت راحتی افراد استفاده می شود. 


خرید

توانایی خرید آسان بین بگ دونفره اورجینال از طریق تولید مبل شنی آرامش ایجاد می شود و شما با مراجعه به این محل خرید را انجام خواهید داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...