بین بگ دستگیره دار طبی

کد 20063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,345,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دستگیره دار طبی دارای بهترین رویه و بهترین مواد اولیه می باشد که با این وجود می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. این محصول قادر به استفاده به جای محصولات دیگر می باشد و می تواند به راحتی برای استفاده توسط افراد زیادی درنظر گرفته شود. با این وجود است که می توان آن را جایگزین یکی از وسایل راحتی که به صورت مداوم استفاده می کنید نمایید. محصول مورد نظر یکی از خاص ترین نشیمن هایی است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن پرداخت و برای به کار گیری در نقاط مختلف منزل از آن استفاده کرد. با این وجود است که کسانی که به دنبال بهترین گزینه برای منزل و محیط های دیگر می باشند می توانند این نشیمن راحتی را با داشتن خصوصیات منحصر به فرد خریداری کنند. بین بگ مد نظر بدنه ای کشیده دارد که تکیه گاه آن می تواند برای قرار گیری ستون فقرات و کمر به درستی استفاده شود و افراد را در آسایش کامل قرار دهد. با این وجود است که افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت ببرند. با توجه به موارد زیر بین بگ دستگیره دار طبی را می توان با وجود قیمت مناسب از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کرد و بهترین گزینه را به دست آورد.

طول 90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ دستگیره دار طبی

بین بگ دستگیره دار طبی بهترین محصول برای تمامی رده های سنی است که با توجه به داشتن بدنه ای که طراحی به خصوص و استاندارد دارد قادر به استفاده در طولانی مدت می باشد. این محصول بی نظیر ساخت بهترین برند بوده است و در تولیدی مبل شنی به فروش می رسد. این محصول مانند یک مبل راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و مطابق با مبل های راحتی دیگر دارای مزیت راحتی می باشد. به همین خاطر است که می توان با در نظر گرفتن خصوصیات منحصر به فرد آن محصول را بیش از پیش مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. داشتن این بین بگ به افراد این امکان را می دهد که با رضایت کامل بر روی آن بنشینند و مدت زمان طولانی را به این حالت بگذرانند. داشتن چنین نشیمنی برای برطرف شدن نیاز افراد بسیار مناسب می باشد و می توان در طی سال های زیاد مورد استفاده افراد قرار گیرد و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. چنانچه تمایل به خرید این محصول دارید ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


خصوصیات بدنه

در ابتدا باید گفت که بین بگ مد نظر دارای بدنه ای راحتی است که شکل کشیده دارد و در واقع ساختاری با پایه ندارد. به همین خاطر است که با مبل های راحتی دیگر نیز متفاوت خواهد بود. اما با این وجود که بسیار راحتی و طبی خواهد بود و از این رو مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. محصول مورد نظر بدنه ای طبی و راحتی دارد که دارای فرورفتگی می شود و بدن را احاطه می کند. این بدنه نیاز افراد به راحتی و آسایش را پاسخ می دهند و می تواند بهترین گزینه به حساب بیاید. به خاطر وجود دوبخش اصلی این بین بگ که تشکیل دهنده آن می باشد می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت. بدنه اصلی دارای قابلیت منعطف بودن می باشد که نرم نیز است. به همین خاطر در برابر قرار گیری افراد بر روی خود واکنش نشان می دهد و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. مواد داخلی بدنه نیز که شن های یونولیتی می باشند می تواند به راحتی در داخل محصول قرار گیرد و برای استفاده در اغلب موارد به کار گرفته شود. این محتویات داخلی قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه برای کسانی است که به راحتی خود اهمیت می دهند و تمایل به داشتن آرامش در زمان استراحت های روزانه می باشند.


دستگیره محکم بین بگ

در طراحی این بین بگ بخشی بسیار حائز اهمیت می باشد که برای استفاده درست تر و بهتر مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دارای دستگیره ای محکم بوده است که بر روی بدنه دوخته شده است و می تواند با داشتن مقاومت بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. این دستگیره وظیفه نگه داری و کشش محصول را بر روی سطوح دارد و می تواند به راحتی بدنه را جا به جا کند. با وجود این مزیت ها افراد می توانند در داخل منزل محصول را از جایی به جای دیگر منتقل سازند و بدون مشکل این مزیت را به دست آورند. محصول مورد نظر دارای قابلیت های بسیارزیادی است که دوخت محکم و تضمینی بدنه جزو یکی از آن ها می باشد و مورد توجه افراد استفاده کننده قرار گرفته است.


تکیه دادن در زمان مطالعه

افراد زیادی به سمت داشتن این محصول جذب می شوند و تمایل به استفاده کردن از آن را دارند. در بسیاری از موارد که افراد نیاز به آرامش و داشتن نشیمنی راحت دارند می توانند این بین بگ را مد نظر داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. به دلیل این کارایی گسترده بدنه دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که افراد در زمان های مختلف خصوصا در زمان مطالعه بر روی آن قرار می گیرند و می توانند آرامش و راحتی را به دست آورند. این تکیه گاه در زمان مطالعه بسیار کاربرد دارد. چرا که افراد باید از محل راحتی برخوردار باشند تا به راحتی بتوانند آرامش داشته و ساعات زیادی را به مطالعه مشغول شوند.


خرید

اگر تمایل به خرید بین بگ دستگیره دار طبی را دارید می توانید از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش آن را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...