بین بگ خوابیده مخمل

کد 53020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,075,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خوابیده مخمل بهترین نوع بین بگ در میان محصولات تولید شده برای استفاده تمام سنین در زمان استراحت به شمار می رود. این بین بگ طراحی بدنه منحصر به فرد و زیبایی داشته و از ترکیب رنگ زیبایی برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. روکش بدنه بین بگ در رنگبندی بالایی تولدی می شود. پس در زمان خرید با مراجعه به فروشنده اصلی می توانید رنگ بدنه بین بگ را شخصا سفارش بدهید. این بین بگ از ارگونومی ساخت نشیمنگاهی مستطیل شکل با تیکه گاه سرخود مثلثی تشکیل می شود. این تکیه گاه سطح بدن شما را پوشش داده پس می توانید برای خواب نیمروزی و یا تماشای تلویزیون و... از این بین بگ استفاده کنید. پارامتر اصلی در جلب رضایتمندی مصرف کننده مربوط به کیفیت جنس بدنه محصول است. به همین دلیل روکش بدنه بین بگ را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. پارچه های مخمل باعث حساسیت و یا تعریق بدن شما نشده و امکان شستشو با آب و مواد شوینده را دارند. ویژگی مهم این نوع پارچه نرم و توان تحمل وزن بالای آن است. تمامی بین بگ ها را با مواد داخلی از نوع شن های یونولیتی تولید می کنند. این مواد یونولیتی در کنار وزن کم و نرمی و انعطاف پذیری بالا دارای توان تحمل وزن فوق العاده زیادی هستند. برای تغییر حالت بدنه بین بگ تنها کافی ست میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کنید. محصولات تولیدی مرکزی مبل شنی مانند این بین بگ تماما شامل 2 سال گارانتی هستند که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. می توانید به مراجعه به نمایشگاه اصلی مبل شنی این محصول را قیمت مناسب و طول عمر فوق العاده بالا خریداری کنید.

  • طول: 130 سانتی نتر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • دارای گارانتی معتبر 2ساله

بین بگ خوابیده مخمل، از آن دسته بین بگ های ساده و در عین حال بسیار کاربردی می باشد که با توجه به ابعاد متناسب و مقاومت بالا آن برای تمام گروه های سنی مناسب بوده است. لازم به ذکر است این بین بگ تهیه شده از بهترین متریال روز دنیا، نرم و منعطف با قابلیت شکل پذیری نا محدود و دارای رویه درجه یک و محتویاتی نرم و انعطاف پذیر به نام فیبر یا یونولیت بوده و قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی و مناسب تمامی گروه های سنی با هر وزنی می باشدو همچنین شما می توانید با امکان تعویض رویه بین بگ خود را، به رنگ های گوناگون تبدیل نموده و از تنوع به وجود آمده در آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این بین بگ را هرچه بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. 

طراحی جدید به همراه تکیه گاهی نرم

لازم به ذکر است ساختار اصلی این محصول به صورت تقریبا خوابیده طراحی شده تا تمامی افراد بتوانند حتی در حالت نیمه درازکش نیز بر روی این بین بگ نشسته و در زمان های طولانی از استراحت بر آن لذت ببرند. این نوع ارگونومی و طراحی به خوبی سطح بدن شما را تحت پوشش خود قرار داده است. به عنوان مثال سطح گود و در عین حال منعطف، قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه نرم و راحت آن می تواند به خوبی قسمت تحتانی و کمر شما را در بر بگیرد.

رویه ضدآب و قابل شستشو

لازم به ذکر است محصولات راحتی به دلیل اینکه ممکن است ساعت ها مورد استفاده قرار بگیرد، مستلزم به داشتن بدنه ای نرم و لطیف می باشد که مانع از آزردگی پوست بدن شما شود و همینطور کاملا ضدحساسیت نیز باشد. به همین جهت است طراحان کارخانه مبل شنی آرامش رویه آن را از جنس پارچه درجه یک و عالی در نظر گرفته است که کاملا ضد تعریق بوده و علاوه بر دیگر ویژگی های ذکر شده دارای استحکام و دوام چشمگیری در برابر هرگونه آسیب دیدگی می باشد که این امر بر طول عمر آن افزوده است و همچنین این رویه به راحتی از آستری خود نیز جدا شده و کاملا قابل شستشو نیز می باشد. این بین بگ بیشتر مناسب برای استراحت بزرگسالان تهیه و ساخته شده و دارای بدنه ای مخملی و ضد آب می باشد که امکان استفاده از آن را به مدت طولانی فراهم می نماید و همینطور انعطاف پذیری بالای آن نیز موجب شکل گیری کالا با بدن در حین استراحت خواهد شد.

توضیحاتی درباره محصول و نحوه سفارش آن

همانطور که به آن اشاره شد این بین بگ بسیار منعطف و راحت بوده و این انعطاف به سبب وجود یونولیت های خرد شده در ساختار درونی محصول بوده است که با دارا بودن نرمی و ابعاد کوچک این ویژگی عالی را برای شما به ارمغان آورده است. علاوه بر همه این ها شما می توانید با تعویض و یا تغییر در حجم محتویات داخلی آن، این بین بگ را به ابعاد و شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. و همینطور وزن این بین بگ با توجه به کیفیت عالی آن بسیار ناچیز و در حدود 4 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 160 کیلو گرم را تحمل نماید و در واقع این بین بگ با قابلیت تغییر شکل با وزن اندک و تحمل وزن بالا مناسب استفاده برای تمامی افراد با وزن های بالا می باشد. خرید این بین بگ خوابیده مخمل، به صورت حضوری و اینترنتی از طریق کارخانه مبل شنی آرامش از تمام نقاط کشور مقدور می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...