بین بگ خزدار یک نفره راحتی

کد 22100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,977,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار یک نفره راحتی محصولی زیبا و منحصر به فرد با ظاهری فانتزی بوده که در سال جدید برای استفاده بزرگسالان طراحی و روانه بازار شده است. این محصول را با روکش بدنه ای از نوع پارچه خزدار تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. با توجه به استحکام بالای بدنه می توانید روکش را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. رنگ بدنه بین بگ یاسی بوده به همین دلیل در میان مصرف کنندگان مخصوصا بانوان به محبوبیت بالایی دست یافته است. مواد داخلی محصول نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد نرم و منعطف و سبک بوده و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ انتهایی محصول می توانید این مواد را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. وزن بدنه بین بگ تنها 5 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی جا به جا خواهد شد. این بین بگ زیبا یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه خزدار
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ خزدار یک نفره راحتی

اغلب بین بگ های تولید شده توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش، دارای طراحی های فانتزی و جذاب هستند که برای تمامی سلایق مناسب می باشند. نوع رویه به کار رفته در طراحی بین بگ ها نیز در زیبایی و جذابیت این محصولات تأثیر به سزایی دارد. یکی از محصولات جذاب و بسیار زیبای تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، بین بگ خزدار یک نفره راحتی است. این محصول جذاب و زیبا دارای رویه ای فوق العاده بوده و از سبک طراحی ساده و شیک برخوردار می باشد. این محصول جزو پرطرفدارترین نوع بین بگ های تولید شده توسط مبل شنی آرامش می باشد که با توجه به نوع رنگ و طراحی آن، بیشتر مورد استقبال دختران قرار می گیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی های این محصول خاص را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا جهت خرید شناخت کافی از مشخصات آن داشته باشید. 


سبک طراحی جذاب

این محصول به صورت گرد ساخته شده است که در نگاه اول همانند یک توپ پشمالوی بزرگ به نظر می رسد. فرم گرد این بین بگ در کنار استفاده از رویه خزدار و زیبا، جذابیتی بی نظیر به وجود آورده است که هر بیننده ای را به خرید متمایل می کند. این محصول دارای نشیمنگاهی راحت و جادار است که برای تمامی افراد مناسب می باشد. به علاوه ارتفاع این نشیمنگاه کاملا استاندارد بوده که نشستن و برخاستن بر روی بین بگ را ساده تر می کند. در صورت نشستن و برخاستن مکرر بر روی این محصول، به پاها و کمر شما کمترین میزان فشار وارد می شود و اذیت نخواهید شد. هم چنین در زمان نشستن بر روی این بین بگ، پشتی نسبتا کوتاهی گودی کمر را پوشش می دهد و به ایجاد فضایی راحت تر کمک خواهد کرد. 


موارد استفاده 

این محصول در گروه بین بگ های کم جا قرار دارد که می توانید به راحتی در هر فضایی، حتی محیط های کوچک آپارتمانی از آن استفاده کنید و با قرار دادن آن در محیط منزل خود، فضایی دنج و راحت ایجاد نمایید. قطر این بین بگ برابر با 90 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن 110 سانتی متر است. به دلیل طراحی خاص این بین بگ، استفاده از آن در کنار شومینه بسیار لذت بخش خواهد بود. شما می توانید با استفاده از این محصول از نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید و در کنار آن از گرمای شومینه نیز لذت ببرید. این بین بگ با توجه به رنگ رویه ملایمی که دارد بیش تر مورد علاقه دختران واقع شده و هم چنین هدیه ای مناسب و هیجان انگیز برای دختران محسوب می شود. این بین بگ را می توانید در تراس کوچک منزل خود قرار دهید و با استراحت بر روی آن و استفاده از هوای تازه، خستگی روز کاری را از تن خود دور کنید. هم چنین با استفاده از این محصول در زمان فعالیت هایی هم چون مطالعه، کار با لپ تاپ، بازی های کامپیوتری، استفاده از موبایل و ... خستگی خود را به حداقل برسانید و آسیب وارده به بدن را در اثر نشستن طولانی مدت کم کنید.


نوع پوشش بدنه

برای پوشش بدنه این محصول از دولایه پارچه ای با جنس های متفاوت استفاده شده است. لایه داخلی دارای از پارچه ای ساده با استحکام بسیار بالا تهیه شده است که وظیفه نگه داری از مواد داخلی را بر عهده دارد. این نوع پارچه در برابر ضربه مقاومت زیادی داشته و از نشت مواد داخلی به بیرون جلوگیری می کند. بر روی این لایه نیز یک زیپ قرار دارد که می توانید توسط آن به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. لایه بیرونی رویه نیز از نوع پارچه خز دار است. این نوع رویه ضد حساسیت می باشد و برای افرادی با پوست های حساس ایجاد مشکل نمی کند. هم چنین این رویه قابلیت شستشو داشته و به راحتی در زمان کثیف شدن از بدنه اصلی جدا شده و شسته می شود. استحکام بالای رویه خارجی نیز از دیگر دلایل انتخاب این نوع پارچه برای پوشش محصول است. با وارد شدن ضربه و فشار زیاد به بدنه بین بگ، این رویه استحکام بالایی نشان می دهد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است. 


روش خرید

بین بگ خزدار یک نفره راحتی محصولی زیبا و جذاب و بسیار با کیفیت می باشد. در صورت تمایل می توانید این محصول را از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...