بین بگ جیر دونفره

کد 23033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,951,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگجیر دونفره باداوم ترین بین بگ بوده که با طول عمر فوق العاده زیاد و ساختار ظاهری شیک و جذاب طراحی و با قیمت مناسب در اختیار عموم قرار گرفته است. این محصول زیبا از ارگونومی ساخت بدنه استوانه ای برخوردار بوده که نشیمنگاهی بزرگ و طولانی دارد. به همین دلیل بوده که می توانید از این محصول به عنوان تخت خواب یک نفره شنی نیز استفاده کنید. در داخل سالن پذیرایی و یا محل کار دو نفر به راحتی می توانند بر روی نشیمنگاه این محصول نشسته و تکیه گاه آن به طور کامل سطح کمر شما را پوشش می دهذ. وزن بدنه محصول 9 کیلوگرم بوده که به راحتی توسط افراد حمل و جا به جا می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این بین بگ می تواند تا 270 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این محصول را با مواد تشکیل دهنده از مرغوب ترین نوع مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده طراحی و تولید کرده اند. مواد یونولیتی را به دلیل ساختار منعطف و نرم در کنار قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد انتخاب می کنند. این مواد ساختاری سبک داشته اما می توانند وزن بسیار زیادی را بر روی خود تحمل نمایند. به همین دلیل بوده که تمامی اعضای خانواده حتی افراد با وزن بالا نیز می توانند این بین بگ شیک را انتخاب کنند. روکش بدنه محصول را نیز از پارچه مخمل انتخاب کرده اند که در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا روکش های مخمل کاملا نرم با ظاهری زیبا بوده و دارای تنوع رنگبندی بدنه بالایی هستند. این نوع روکش بدنه در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده و سال ها امکان استفاده دارند. برای خرید بین بگ اصل می توانید به کارخانه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 9 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 270 کیلوگرم
  • جنس بدنه: جیر
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ جیر دونفره

بین بگ جیر دونفره دارای ساختمانی خاص به شکل مستطیل می باشد که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل داشتن قابلیت منطعف بودن و شکل پذیری بالا می تواند به حالت های مختلف تبدیل شود. برای استفاده نیز موقعیت های مختلف شامل حال این محصولی می شود که مورد توجه عده زیادی از افراد واقع شده است. محصول مورد نظر را می توان به عنوان های مختلف مورد استفاده قرار داد و یا به روش های گوناگون آن را بر روی سطوح قرار داد و از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. بین بگ ها مدل های به خصوصی از مبل شنی هستند که در واقع مواد اولیه ساخت آن ها یکسان است اما طراحی های آن مدرن تر و خاص تر می باشد و می تواند افراد را به راحتی تحت تاثیر قرار دهد. این در حالی است که علاقه مندان همواره تمایل به محصولات به روز و شیک دارند و خواهان استفاده از جدید ترین امکانات در منزل خود می باشند. از این رو بین بگ را انتخاب می کنند که از بدنه ای اصل و اورجینال برخوردار است و در مدت طولانی قادر به استفاده بهینه می باشد. ابعاد این محصول نیز مناسب استفاده یک فرد بوده است که خصوصیات خاصی را ایجاد می کند. این خصوصیات در زیر خلاصه شده اند.


قابل استفاده به دو حالت

ابعاد بزرگ محصول که گنجایش یک فرد را دارد می تواند به راحتی آن ها را در رسیدن به آرامش کم نماید و با یاری کردن افراد آرامش زیادی برای آن ها فراهم می سازد. این خصوصیات برای آن است که افراد بتوانند به آسانی این بین بگ را در حالت نشسته و یا دراز کش مورد استفاده قرار دهند و از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. بین بگ به شکل مستطیل طراحی شده است که هم می توان آن را به صورت ایستاده بر روی سطوح قرار داد و بر روی آن نشست و هم قادر می باشد که محصول را به صورت مماس با سطح زمین قرار داد و بر روی آن به حالت درازکش قرار گرفت. در هر دو صورت آرامش و راحتی خاصی برای استفاده کنندگان ایجاد می شود که تجربه ای خوب برای برطرف کردن خستگی های روزانه می باشد و می تواند بالاترین میزان راحتی را برای افراد ایجاد سازد. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن محصولی با دوام و در عین حال با کارایی بالا دارد قادر می باشد این بین بگ را انتخاب و خریداری نماید و از آن بهره مند شود.


تحمل وزن بالا

بدنه به گونه ای تنظیم شده است که می تواند وزن بالا را نیز تحمل کند و برای استفاده افراد مطلوب شود. تحمل وزن بالای افراد توسط این محصول به منظور آن است که افراد سنگین وزن نیز قادر به بهره مندی از بین بگ باشند و بتوانند با خیالی آسوده بدن خود را در حالت آرامش بخشی قرار دهند. بین بگ مد نظر سطحی صاف دارد که قادر به تحمل وزن افراد تا 160 کیلوگرم را دارد. از این رو چاق ترین افراد نیز با خیالی آسوده بر روی محصول قرار خواهند گرفت و از داشتن بدنه ای نرم و منعطف برخوردار خواهند شد.


جنس بدنه

از آن جایی که محصول برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است و به سبک طبی و راحتی ساخته شده است می تواند به آسانی در راحت بودن افراد نقش داشته باشد و بتواند بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد. از این رو بدنه نیز با جنس جیر ساخته شده است تا هم دارای زیبایی ظاهری باشد و هم بتواند با ضخامت و دوام بالا آن را برای به کار گیری در طول عمر بالا در نظر بگیرد. کیفیت بالای جیر به کار رفته در این بین بگ به افراد امکان داشتن بهترین محصول را داده است.


خرید

نحوه خرید بین بگ جیر دونفره به صورت حضوری و غیر حضوری از تولیدی مبل شنی آرامش است که دسترسی به محصول را آسان تر کرده است و محصول را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...