​بین بگ جیر تک نفره

کد 22039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,753,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ جیر تک نفره از سری محصولات شیک و جذاب با طول عمر بالا برای استفاده تک تک اعضای خانواده می باشد که به تازگی از فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش ارائه شده است. طراحی و رنگ های متنوع و زیبای آن باعث شده تا برای دکوراسیون اتاق خواب های فانتزی استفاده شود. این طیف وسیع از رنگبندی برای بدنه این مبل شنی این قابلیت را به شما می دهد تا براساس نوع چیدمان و ترکیب رنگ اتاقتان رنگ مناسب را برای این محصول انتخاب کنید. ساختار آن به صورت مبل هایی می باشد که دارای تکیه کاهی برای استراحت هستند تا در استفاده از ان ها کمر دچار درد نشود. پشتی که در طراحی این مبل شنی وجود دارد به شکل قله مانند است که ارتفاع بلندی دارد و در هنگام نشستن تا قسمت گردن افراد نیز می آید به این ترتیب حالت عادی ستون فقرات حفظ می شود. بدنه این محصول از جنس جیر می باشد که با تخلیه کامل مواد درون مبل شنی می توان به راحتی ان را شستشو داد و همچنین قابلیت تعویض نیز دارد و در زمان تعییر رنگ دکوراسیون اتاق خود می توان رنگ بدنه مبل شنی خود را نیز تعییر دادو انعطاف موجود در این محصول باکیفیت به دلیل وجود یونولیت هایی است که به تکه های کوچک در آمده و درون مبل شنی را پر کرده اند. در قرار دادن مبل شنی در منزل جلوی تلوبزیون محل مناسبی برای آن است که در هنگام تماشای فیلم می توان به آن تکیه داد و از لحظه لذت برد. خرید بین بگ جیر تک نفره از طریق مراجعه به سایت رسمی فروشگاه مرکزی مبل شنی آرامش امکان پذیر است.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه صورتی
جنس بدنه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ جیر تک نفره

بین بگ جیر تک نفره پر فروش ترین محصولی است که امروزه به دلیل داشتن ظاهری زیبا جزو اکسسوری های مورد استفاده در منزل تلقی می شود. این بین بگ جیر دارای ظرفیت کم و یک نفره است به طوری که افراد به تنهایی می توانند از وجود آن بهره مند باشند و لذت ببرند. اما به طور کلی هر کس که تمایل به داشتن این محصول دلخواه دارد قادر خواهد بود که از مزیت هایی موجود در بدنه ساده آن برخوردار شود. ساده ترین طراحی در این محصول به کار رفته است و در واقع محصول را به شکلی بدون بخش های مختلف تبدیل کرده است. این در حالی می باشد که اغلب وسایل طبی و راحتی مورد استفاده افراد ظاهری خاص دارند و دارای تجهیزات کامل می باشند. اما این بین بگ تنها از یک رویه تشکیل شده است که داخل آن با پر شدن از مواد یونولیتی به استحکام مطلوب دست پیدا کرده است و قابلیت های فراوانی نیز دارد. به همین خاطر افراد زیادی قادر به مورد استفاده قرار دادن محصول مد نظر می باشند. بین بگ رویه ای با جنس جیر دارد که خود قابلیت های مختلفی را ایجاد کرده است. به دلیل سادگی رویه محصول و طراحی آن شرایط برای به کار گیری در مکان های مختلف مهیا می باشد و می تواند در موقعیت های گوناگون قرار بگیرد. افرادی که تمایل به خرید محصول دارند می توانند به مطالب زیر مراجعه کنند.


طراحی ساده اما کاربردی

این بین بگ جزو سری محصولاتی است که طراحی ساده و خاصی داد. با وجود این که بدنه به صورت گرد می باشد اما دارای یک تکیه گاه بوده است که در واقع بهترین طراحی در زمان استراحت افراد می باشد. با وجود این که علاقه مندان به استراحت های روزانه در محیط های طبی و راحتی قادر به برخورداری از این محصول می باشند می توان گفت که یکی از پر فروش ترین گزینه ها برای افراد بوده است و در منزل نیز به کار گرفته می شود. با وجود این وسیله می توان در محل های مختلف به آرامش رسید و برخی کارهای روزانه را نیز بر روی آن انجام داد. افرادی که به دنبال راحت تر قرار گرفتن بدن خود هستند می توانند این محصول را انتخاب نمایند و به این روش خود را در موقعیتی با آرامش کامل قرار دهند. طراحی این محصول به گونه ای است که یک تکیه گاه برای آن در نظر گرفته شده است که راحت تر و بهتر بتوان از این وسیله کار بردی بهره مند شد و به بهترین شکل بر آن تکیه داد. این نوع طراحی هم محصول را زیبا تر از سایر اکسسوری ها می کند و هم قادر به ایجاد شرایط دلخواه و استاندارد برای افراد می باشد.


توجه به رویه محصول

برخی از افراد در زمان داشتن این بین بگ همواره تمایل به شستشوی آن را دارند و سعی در آن دارند که این وسیله کار بردی را در اختیار خود داشته باشند. با استفاده مکرر از این محصول ایجاد لک و کثیفی می شود که معمولا باید به تمیز کردن آن پرداخت. برای این کار افرادی که به دنبال تمیزی هستند تصور می کنند با اسپری کردن بر روی بدنه و دستمال کشی رویه تمیز خواهد شد اما این محصول به دلیل نداشتن قابلیت ضد آب به این صورت تمیز نمی شود. برای این کار بدنه خالی بدون محتویات درونی شستشو می شود که پس از خشک شدن کامل مجدد مواد به داخل بدنه وارد می شود. به این صورت رویه کاملا تمیز شده و مجدد برای بهره برداری های مداوم آماده می گردد.


محلی برای مطالعه

در زمان مطالعه تمامی افراد تمایل به داشتن آرامش و سکوت دارند که این کار را در محل هایی مانند اتاق خود و یا محلی های مطالعه انجام می دهند. سکوت در این نقاط وجود دارد اما باید به این نکته توجه کرد که آیا راحتی مطلوبی در این محل ها ایجاد شده است یا خیر. برای داشتن راحتی بهتر است از مبل شنی استفاده شود که تکیه گاه دارد. تا در زمان مطالعه به آن تکیه داده و نهایت آرامش و لذت را برخوردار بود.


خرید

قیمت خرید بین بگ جیر تک نفره بسیار مناسب می باشد و در کارخانه مبل شنی آرامش تهیه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...