بین بگ جیر

کد 22132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,880,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ جیر یک محصول فوق العاده جذاب و راحت که راحتی بسیار عالی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد این محصول جزو محصولات ویژه فروشگاه مبلمان آرامش میباشد

بین بگ جیر از سری بین بگ های بسیار راحت و منعطف می باشد که به دلیل رنگ زیبا می توان از آن علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز استفاده نمود . رویه این محصول از پارچه جیر تهیه شده که بسیار منعطف بوده و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بین بگ و بدن ، مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخل آن نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که انعطاف محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . همچنین جنس رویه و مواد داخلی در کنار یکدیگر موجب افزایش مقاومت محصول شده و در برابر ضربه و فشار های وارده و نیز ساییدگی و پوسیدگی استحکام قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توان رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار داد . همچنین می توانید محتویات داخل آن را کاملا تعویض نموده و یا با افزایش و کاهش حجم آن ، این بین بگ را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . بین بگ جیر به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد . وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم بوده و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد . شما می توانید این بین بگ زیبا را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه 2 ساله به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه مبل شنی خریداری نمایید .

بین بگ جیر

اغلب بین بگ ها دارای طراحی های فانتزی می باشند و ظاهری زیبا و جذاب دارند به طوری که مورد علاقه اغلب افراد واقع شده و خصوصا جوانان به استفاده از این محصولات تمایل زیادی نشان می دهند. در این میان محصولاتی با طراحی های ساده و رنگ های ملایم، بیش تر مورد توجه قرار می گیرند. بین بگ جیر یکی از این محصولات است که دارای طراحی فوق العاده ساده و شیکی می باشد و با رنگ ملایم خود که در طیف رنگ های قهوه ای جای دارد، توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به فروش بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ جیر خواهیم پرداخت. 


مشخصات رویه بین بگ

این محصول دارای رویه ای از جنس جیر می باشد که از بهترین ومرغوب ترین نوع رویه تهیه شده است. رویه این محصول با دارا بودن ظاهری جذاب و شیک، زیبایی خاصی به بین بگ داده است. این رویه از استحکام زیادی برخوردار می باشد به طوری که با نشستن افرادی با وزن زیاد، رویه حالت خود را از دست نداده و دچار آسیب نخواهد شد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است و با وارد شدن ضربه نیز آسیب نخواهد دید. شما به راحتی می توانید از این محصول به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه به کیفیت آن لطمه وارد شود. این رویه نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. بنابراین برای افرادی با پوست های حساس ایجاد مشکلات پوستی نخواهد کرد. حتی کودکان نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. بین بگ فوق به دلیل داشتن دوخت هایی ظریف و محکم، با وارد شدن فشار و ضربه در قسمت درزها دچار آسیب نخواهد شد. 


مشخصات مواد داخلی 

مواد داخلی مورد استفاده در تولید این محصول از نوعی مواد یونولیتی می باشند که دارای ویژگی های مناسبی برای پر کردن داخل بین بگ هستند. این مواد داخلی از استحکام بالایی بهره می برند و با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، دچار کاهش کیفیت نشده، حجم و انعطاف خود را از دست نخواهند داد. هم چنین این مواد به دلیل داشتن ظاهری همانند شن های ریز و سبک، به خوبی بر روی یکدیگر جابه جا شده و حرکت می کنند. به این ترتیب با نشستن افراد بر روی این بین بگ، مواد داخلی جا به جا شده و حالت ستون فقرات فرد را به خود می گیرند. به این ترتیب به فضایی مناسب و ایده آل برای نشستن تبدیل خواهند شد. این مواد داخلی وزن بسیار کم و حجم بالایی دارند. به این ترتیب وزن بین بگ برابر با 5 کیلوگرم بوده که شما به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. لازم به ذکر است این وزن در مقایسه با ابعاد محصول وزن ناچیزی به حساب می آید. 


تعمیر و تعویض رویه و مواد داخلی 

بین بگ جیر دارای طول عمر بالایی می باشد که تا سال ها دچار آسیب نشده و به سادگی خراب نمی شود.البته نوع نگه داری شما از این محصول نیز در طول عمر آن نقش به سزایی داشته و به نوعی تعیین کننده طول عمر بین بگ می باشد. برای حفظ کیفیت رویه محصول باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به بین بگ خودداری کنید زیرا ممکن است رویه دچار سوختگی شود. هم چنین نباید محصول را در زمان جابه جایی برروی زمین بکشید. زیرا ممکن است بدنه محصول به اشیای تیز و لبه های دیوار برخورد کند و آسیب ببیند. برای جابه جایی صحیح این محصول لازم است تا آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید که این کار با توجه به وزن کم بین بگ به سادگی مقدور است. برای حفظ کیفیت مواد داخلی نیز باید از ریختن آب و مایعات دیگر بر روی بدنه جلوگیری کنید. با ریختن آب و مایعات و برخورد آن با مواد داخلی، مواد داخلی به هم چسبده و سفت می شوند. بنابراین دیگر حجم و انعطاف سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز هر یک از این اتفاقات می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید تا کارشناسان شما را جهت تعمیر بین بگ راهنمایی کنند. 


روش خرید

بین بگ جیر با ارزان ترین قیمت از طریقسایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است. شما می توانید با مراجعه به این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...